Παρασκευή, 23 Αυγούστου 2013

Τι ρόλο παίζουν στη ζωή μας τα χρώματα ( μέρος 2ο)


Τα χρώματα που επιλέγουμε να φορέσουμε γενικά δίνουν και τον ανάλογο κραδασμό ενέργειας στην αύρα μας. Η οποία αύρα για τον καθένα μας είναι η « εξωτερική αποθήκη» ενέργειας μας. Από την αύρα του κάθε ανθρώπου μπορούν όσοι γνωρίζουν να τη «διαβάζουν» να δουν αν έχει ο άνθρωπος μπλοκαρισμένα κομμάτια στο σώμα ή αν κάποιο σημείο του σώματός του έχει πρόβλημα  υγείας.


Το χρώμα που δεν επιτρέπει καμία «ανάγνωση» της αύρα είναι το μαύρο. Το οποίο μαύρο επίσης δεν επιτρέπει να πάρουμε και καμία ενέργεια, ούτε φυσικά να δώσουμε. Γι’ αυτό και οι παπάδες φορούν μαύρο ράσο. Γιατί το μαύρο, τους δίνει προστασία.  Θα παρατηρήσετε παράλληλα, ότι το μαύρο το επιλέγουν και οι πολλοί ευαίσθητοι άνθρωποι γιατί έτσι πιστεύουν ότι προστατεύονται από το κοινό. Αυτοί οι άνθρωποι φοβούνται τόσο να δώσουν, όσο και να πάρουν συναίσθημα. Το μαύρο έρχεται στη ζωή τους μετά από μία συναισθηματική απώλεια που για εκείνους ήταν σταθμός. Νιώθουν ασφάλεια μέσα σε αυτή την «απομόνωση» που τους παρέχει το μαύρο.
Τα χρώματα που αναλογούν στα κέντρα μας, τσάκρας, υπάρχουν και τα εφτά στο ουράνιο τόξο.  Το ουράνιο τόξο όταν το βάλεις μέσα από πρίσμα βγάζει το λευκό. Αυτό για την δική μας ενέργεια σημαίνει πως όταν αυτά τα μικρά στροβιλάκια  κέντρα που έχουμε μέσα μας έχουν τη σωστή κίνηση και τα εφτά, τότε η αύρα μας θα είναι λευκή σαν τη χιονάτη, δηλαδή σαν την ψυχή μας.
Το κόκκινο χρώμα,  το οποίο αναλογεί στο 1ο τσάκρα, το ριζικό, με βοηθάει να φέρω σε ισορροπία το υλικό κομμάτι. Το πορτοκαλί χρώμα, που αναλογεί στο 2ο τσάκρα βοηθάει να βελτιώσω κάθε μου σχέση μέσα από την αποδοχή και την κατανόηση αρχίζοντας από τον ίδιο μου τον Εαυτό. Το κίτρινο που αναλογεί στο 3ο τσάκρα βοηθάει να φέρω τα συναισθήματα μου σε ισορροπία και να βρω το λόγο που βρίσκονται μέσα μου. Το πράσινο που αναλογεί στο 4ο τσάκρα της καρδιάς βοηθάει να γεμίσω την καρδιά μου με αρμονία και θεραπεία.
Το ροζ που αναλογεί και αυτό στο 4ο τσάκρα είναι η αγάπη δίχως όρους και όρια, τόσο για μένα όσο και για τους άλλους. Το γαλάζιο που αναλογεί στο τσάκρα του λαιμού 5ο,  βοηθάει τον λόγο μου,  να μάθω να εκφράζω τον πραγματικό μου Εαυτό. Το μπλε που αναλογεί στο 6ο τσάκρα τρίτο μάτι, βοηθάει την ενόρασή μου και με διδάσκει πώς να αντιμετωπίζω τα πράγματα και τις καταστάσεις με ολιστικό τρόπο*. Το μωβ που αναλογεί στο 7ο τσάκρα με βοηθάει στην σύνδεσή μου με τον άυλο κόσμο, με την πραγματική μου Ύπαρξη. Το λευκό και εκείνο στο 7ο αναφέρεται βοηθάει να έρθει όλο μου το σώμα σε απόλυτη Αρμονία. Ενώ το χρυσό που στο 7ο τσάκρα επίσης αναλογεί, με βοηθάει στην ένωσή μου με το Θείο!!! Το χρυσό μπορείτε να  καταλάβετε τι ρόλο παίζει στην αύρα. από τις εικόνες των Αγίων που  έχουν όλοι τους  χρυσό φωτοστέφανο. Οι ίδιοι ακολουθώντας  το δρόμο προς την αυτοβελτίωση τους ,  τα κέντρα τους δούλευαν αρμονικά και η αύρα τους έγινε χρυσή.
Αν θελήσω να δουλέψω με τα χρώματα για τη βελτίωση μου αυτό που χρειάζεται να ξέρω είναι ότι η βελτίωσή μου δεν θα είναι άμεσα ορατή. Θέλει αρκετό χρόνο και υπομονή. Το ενδεχόμενο να περάσουν και 6 μήνες μέχρι να καταλάβω τη διαφορά είναι πολύ πιθανό.
Επίσης δεν γίνεται να ξεκινήσω με το μωβ- λευκό- χρυσό γιατί θα είναι σαν τοποθετώ μια βρύση χωρίς να έχω σωλήνες για να έρθει το νερό. Άρα ξεκινάω με τα πρώτα χρώματα για να αποκτήσω τις σωλήνες που θα κατευθύνουν την ενέργειά μου σε ισορροπία.
Αν αρχίσω με το μωβ, λευκό, χρυσό θα δημιουργήσω μια σύγχυση και θα χάσω την ισορροπία.
Ο τρόπος που δουλεύω με το χρώμα που θα επιλέξω, είναι να με ακουμπάει 24 ώρες το εικοσιτετράωρο. Μια ιδέα είναι ένα βερνίκι για τα νύχια στο ανάλογο χρώμα ή μια κλωστή στον αστράγαλο. Επίσης μπορώ να το επιλέξω ως  εσώρουχο.
Μερικές ιδέες για να χρησιμοποιήσετε τα χρώματα σε καταστάσεις και περιπτώσεις της καθημερινότητά σας είναι οι ακόλουθες.
Όταν έχετε μια συνάντηση και θέλετε να πάει καλά επιλέξτε πορτοκαλί- κίτρινο- γαλάζιο
Αν θέλετε να ενισχύσετε την οικειότητα με ένα άτομο επιλέξτε το πορτοκαλί.
Αν πρόκειται να παραβρεθείτε κάπου, που ξέρετε ότι μπορεί να αγχωθείτε, επιλέξτε κίτρινο με ροζ, κίτρινο με πράσινο, κίτρινο με γαλάζιο.
Αν βρεθείτε κάπου που πρέπει να μιλήσετε και να εκφράσετε την αλήθεια σας επιλέξτε γαλάζιο με ροζ ή γαλάζιο με πορτοκαλί.


Δική μου πρόταση είναι όταν θα ξεκινήσουμε να δουλέψουμε το κάθε ενεργειακό κέντρο ξεχωριστά,  μέσα στις διαδρομές του βιβλίου, να φοράτε γι’ αυτό το χρονικό διάστημα το χρώμα που αναλογεί στο συγκεκριμένο κέντρο. Δηλαδή όταν θα δουλεύουμε το 1ο κέντρο να φοράτε κόκκινο. Το έντονο κόκκινο, όχι μπορντό. 

ετικέτα διαλογισμός 

Δωροθέα