Παρασκευή, 23 Αυγούστου 2013

Συναίσθημα εχθρός ή βοηθός ( μέρος 3ο )

Στην προσπάθεια μου να βρω ισορροπία και ‘γω στα συναισθήματα, αναρωτήθηκα τι κοινό συναίσθημα μπορεί να  έχουν οι ασθένειες μεταξύ τους.  Έτσι ξεκίνησε η έρευνά μου πριν από 15 χρόνια. 
Σκέφτηκα ότι τα άτομα που πάσχουν από διαβήτη, ενδεχομένως να έχουν κοινές συμπεριφορές και αντιδράσεις όσον αφορά τη ζωή. Μπήκα τότε στη διαδικασία να ψάξω και να δω από κοντινά μου πρόσωπα που έπασχαν από διαβήτη να δω ποια είναι τα κοινά τους σημεία. Τότε κατάλαβα ότι έχω δίκιο. Είχαν πάρα πολλά κοινά στοιχεία παρόλο που δεν υπήρχε ανάμεσά τους καμιά μορφή συγγένειας.  Το καθένα από αυτά είχαν εντελώς διαφορετικό επάγγελμα, διαφορετική μορφή οικογένειας και εντελώς διαφορετικές διατροφικές συνήθειες. Όμως είχαν την ίδια ασθένεια. Τότε μου ήρθε στο μυαλό η αρχαία φράση, γνωστή σε όλους μας « Νους υγιής εν σώματι υγιές» . Η μετάφραση που έχει κάνει ο λαός μας είναι,  ότι για να έχει υγεία το σώμα θα πρέπει να το γυμνάζω….. Ναι αλλά η φράση το λέει καθαρά, Νους. Που σημαίνει μυαλό. Άρα ο τρόπος που σκέφτομαι, θα έχει αντίκτυπο και στο σώμα μου. Τώρα μπορούσα να το εξηγήσω γιατί αυτοί οι άνθρωποι που ήταν εντελώς άγνωστοι μεταξύ τους είχαν τις ίδιες ασθένειες, παρόλο που είχαν και εντελώς διαφορετικό τρόπο ζωής. Στη συνέχεια έψαξα και για τους ανθρώπους που είχαν καρκίνο στον πνεύμονα, τι κοινά στοιχεία είχαν. Τα συμπεράσματά μου επιβεβαίωναν τον Ιπποκράτη ο οποίος έλεγε ότι ασθένειες δεν υπάρχουν, αλλά υπάρχουν ασθενείς. Γι’ αυτό και υπάρχουν και τόσα φάρμακα για την κάθε ασθένεια. Ταπεινή μου γνώμη, τα φάρμακα δίνονται κατά προσέγγιση στον κάθε άνθρωπο. 
Μετά από όλο αυτό το ψάξιμο που έκανα ήρθε ένα βιβλίο «τυχαία» στα χέρια μου με τίτλο « Αγάπησε τον Εαυτό σου» της Bourbeau Lise εκδόσεις Διόπτρα. Αυτό το βιβλίο μετά από έρευνα που έκανε η Bourbeau γράφει για όλες τις ασθένειες πολύ αναλυτικά, τι συναισθηματικό μπλοκάρισμα έχουν.
 Τα αρνητικά συναισθήματα λοιπόν είναι αυτά που ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για τις ασθένειες στο σώμα μας. Για μένα το ποσοστό είναι  πολύ μεγάλο. Γιατί νομίζουμε ότι οι ασθένειες είναι στο DNA μας. Κι όμως δεν είναι στο DNA μας, απλώς «ευθύνονται» οι κοινές συμπεριφορές που έχουμε με τους γονείς μας, οι κοινές συμπεριφορές έχουν και κοινό συναίσθημα. Αν αυτό το κοινό συναίσθημα σταματήσει να υπάρχει , τότε δεν θα υπάρξει ποτέ και η ασθένεια.  Στο γενεαλογικό μου «δέντρο» έχω το ζάχαρο. Αφού το έψαξα όσον αφορά το συναίσθημα και ξεκίνησα να «δουλεύω» με τον Εαυτό μου, είπα ότι αυτή η συμπεριφορά δεν θα υπάρχει σε μένα οπότε δεν θα αποκτήσω ΠΟΤΕ ζάχαρο. Γιατί το συναίσθημα είναι ενέργεια και η ενέργεια είναι αυτή που δημιουργεί ευλογία ή δυσαρμονία, αναλόγως με τη μορφή που έχει η ενέργεια.  Η  διαδρομή που θα συνεχίσουμε σε αυτό το βιβλίο θα σας βοηθήσει και εσάς να απαλλαγείτε από όλα αυτά τα σκοτεινά μονοπάτια που έχουν μέσα τους τα συναισθήματα. Έτσι όταν θα αρχίσετε να ρυθμίζετε εσείς την ενέργεια που υπάρχει μέσα σας , το σώμα σας, θα είναι φρέσκο, νέο και γεμάτο από το Φως της θετικής ενέργειας και της υγείας. Τι να το κάνεις λοιπόν ένα υγιεινό φαγητό, αφού αμέσως μετά που θα το φας θα το γεμίσεις με τις «δηλητηριώδης» σκέψεις και τα αρνητικά συναισθήματα. Οπότε αυτομάτως και η τροφή μετατρέπεται κατά το μεγαλύτερο μέρος της σε δηλητήριο και ελάχιστες βιταμίνες μένουν στο σώμα. Απλώς η διαφορά στην υγιεινή διατροφή και την άσκηση δίνει μία καθυστέρηση στην όποια ασθένεια.
συνεχίζετε ......