Τετάρτη, 25 Σεπτεμβρίου 2013

Ο χρόνος της ημέρας είναι πολύτιμος για όλους.

Αγάπησε τον χρόνο-στιγμή και ζήσε στην αιωνιότητα.


Με χαρά αφιερώνω χρόνο στις δουλειές του σπιτιού, με χαρά στη δουλειά μου, γιατί τα κάνω και για τη δική μου ευημερία.
Τον χρόνο που διαθέτω σε κάθε τι μέσα στη μέρα μου αν το κάνω με τη χαρά της δημιουργίας, της ευημερίας, της ευτυχίας τότε θα δώσω άλλο χρώμα στη μέρα μου. Δεν θα είναι πια μονόχρωμη ή άχρωμη αλλά πολύχρωμη.
Χρόνος- χρώμα- χρήμα η καλύτερη συνεργασία φέρνει τα καλύτερα αποτελέσματα.
Οι συνεργάτες μου στη μέρα μου είναι τα δεδομένα μου, οι δουλείες μου, οι φροντίδες μου. Όσο πιο ευχάριστα και ουσιαστικά συνεργαστώ τόσο πιο αρμονικά αποτελέσματα θα έχω.

Η ευημερία ας γίνει επιλογή και τα πρώτα θεμέλια θα τα βάλω από σήμερα στη ζωή μου. 
( ευημερία ) 

Δωροθέα