Σάββατο, 28 Σεπτεμβρίου 2013

Η σιωπή είναι χρυσός !!!

Αυτή η φράση δεν εννοεί να καταπίνουμε ότι μας ενοχλεί.


Δε γίνεται να με ενοχλεί κάτι και να μη μιλήσω, γιατί αυτό θα παραποιηθεί. Ο άλλος θα νομίζει ότι δεν με πειράζει, έτσι θα το ξανά κάνει, μέσα από την άγνοιά του.
Σιωπή δεν σημαίνει να μην πω τίποτε, αλλά να σκεφτώ τα χειρότερα για τον άλλον ή για την κατάσταση.
Σιωπή δεν σημαίνει δεν είπα τίποτε για να μην τον κάνω να νιώσει άσχημα ή για να μη σε στεναχωρήσω.
Η σιωπή για να γίνει όντως χρυσός, θα πει δεν σκέφτομαι ή έχω όλο και λιγότερες σκέψεις στο μυαλό μου.
Σιωπή θα πει να επιλέξω να δω μία ταινία, να πάω μια βόλτα με το μυαλό μου αφοσιωμένο στη στιγμή.
Όταν υπάρχει αυτή η σιωπή και μέσα από εκπαίδευση την μεγαλώσω, τότε ναι είναι χρυσός, γιατί λειτουργεί πιο αρμονικά τόσο ο εγκέφαλος αλλά και το σώμα μου. Είμαι καλύτερα στο εδώ και τώρα με τους ανθρώπους μου.

Με καθημερινή εξάσκηση βοηθάμε το μυαλό μας όταν κάνουμε μια δουλειά και αρχίσει να λέει μόνο του, να του ζητάμε να συγκεντρωθεί σε αυτό που κάνουμε εκείνη την ώρα. 
( αναγέννηση ) 

Δωροθέα