Κυριακή, 29 Σεπτεμβρίου 2013

Φορτωμένο μυαλό = ο εχθρός της υγείας


Όσο περισσότερο «φορτώνουμε» τη μέρα μας και τη ζωή μας με


 περισσότερη ύλη που σημαίνει υποχρεώσεις, το μυαλό μας παραφορτώνετε με όλη αυτή τη διαδρομή με αποτέλεσμα να μην έχει τη δυνατότητα να αποδράσει.
Εγκλωβισμένοι μέσα σε μία καθημερινότητα που απαιτεί την 100% δική μας συμβολή και σκέψη, όλες τις ώρες ακόμη και του ύπνου, όπου το μυαλό μου είναι απασχολημένο με τον τρόπο επίλυσης ή τον τρόπο αντιμετώπισης των τόσων υποχρεώσεων. Για να νιώσω καλύτερα ίσως ήρθε η ώρα να μειώσω λίγο τις απαιτήσεις από τον εαυτό μου. 
Να καταλάβω ότι η ζωή είναι και δική μου και όχι μόνο των υποχρεώσεων.

Να απελευθερώσω το μυαλό μου από κάποια στάνταρ και πρέπει. Για να αρχίσει να δημιουργείτε στο μυαλό μου χώρος, χώρος ηρεμίας και χαλάρωσης.
Και ενώ εμείς μπήκαμε σε έναν τέτοιο δρόμο και ψάχνουμε πώς να αφήσουμε το άγχος, πώς να ζήσουμε πιο ελεύθεροι, βάζουμε και τα παιδιά μας σε μία ανάλογη διαδρομή υποχρεώσεων και απαιτήσεων.

 ( τέχνη ζωής ) 

Δωροθέα