Παρασκευή, 27 Σεπτεμβρίου 2013

θετικά συναισθήματα


Τα θετικά συναισθήματα είναι : χαρά, ευγνωμοσύνη, εμπιστοσύνη, 


υπομονή, ταπεινότητα, καλοσύνη, δημιουργικότητα, τρυφερότητα, στοργή, αποδοχή, ευσπλαχνία, συμπόνια, ενότητα, προσφορά, αισιοδοξία με μια λέξη Αγάπη !!!
Τα έχουμε όλοι μέσα μας, αυτό είναι σίγουρο. Γεννηθήκαμε με αυτά, όμως μερικά καταφέραμε να τα θάψουμε ή δεν τα ξεθάψαμε ποτέ.
Θυμηθείτε με πόση ευκολία γελάει ένα παιδί και με πόσο απλά πράγματα χαίρεται, όλα αυτά όμως μέχρι να αρχίσει το σχολείο και τα πρέπει. Την ανεμελιά που έχει ένα παιδί και είναι τόσο αυθόρμητο και εκδηλωτικό, την είχαμε κι εμείς . Υπάρχουν φορές που τα νιώθουμε αλλά δεν ξέρουμε πώς να τα διατηρήσουμε ή δεν τους επιτρέπουμε να βγουν στην επιφάνεια γιατί επεμβαίνει η λογική. Υπάρχουν φορές που βγαίνουν στην επιφάνεια, όταν κοιτάζω με γλύκα τον άνθρωπό μου και ενώ το πρώτο που μου έρχεται να κάνω είναι να πέσω στην αγκαλιά του, έτσι με καθοδηγεί η αίσθησή μου, τότε παρουσιάζεται το Εγώ και μου δείχνει άλλη συμπεριφορά και έτσι κάθε θετικό συναίσθημα ξανά κλείνετε στο «καβούκι» του.
Πώς να τολμήσει να τα βάλει ένας αδύναμος Εαυτός μας με το πανίσχυρο Εγώ μας, που αυτό κάνει κουμάντο τόσα χρόνια.
Όλα αυτά τα θετικά συναισθήματα θα βγουν στην επιφάνεια όταν πεθάνει το Εγώ μου και η κτητικότητα μου.
Το σπίτι μου
Το αυτοκίνητό μου
Το παιδί μου
Ο σύντροφός μου
Η δουλειά μου
Εδώ είναι η παγίδα, αυτό το μου είναι που δημιουργεί όλες τις καταστάσεις. Τίποτε δεν μου ανήκει, τίποτε δεν είναι δικό μου. Αυτό που πραγματικά μου ανήκει είναι η ψυχή μου. Αυτή είναι μου. Όλα τα άλλα είναι «μεταφορικά» μέσα προς την επίτευξη του στόχου μου. Η ύλη και οι άνθρωποι γύρω μου δεν είναι από-κτήματα μου. Βρίσκονται δίπλα μου συμμετοχικά. Βρίσκονται δίπλα μου ως αρωγοί μου, ως βοηθοί μου για να ολοκληρώσω με επιτυχία το ταξίδι μου στη γνώση της αγάπης.
Η ψυχή που είναι απόλυτα συνδεδεμένη με την αγάπη  είναι συνδεδεμένη και με τα Θετικά συναισθήματα, 
Ο έρωτας που γεννιέται από την καρδιά και το νιώθω και δεν εννοώ μόνο τη συντροφική σχέση μεταξύ ανθρώπων, αλλά την ουσιαστική σχέση μας με τη ζωή. Αυτός λοιπόν ο αγνός έρωτας, είναι η λαχτάρα της ουσιαστικής ζωής και ταιριάζει σε όλους. Όλοι μας έχουμε μέσα μας την ενέργεια του έρωτα- λαχτάρα. Αυτό είναι έμφυτο. Άρα αν αφήσουμε ελεύθερο τον Εαυτό μας εκείνος θα αρχίσει να λειτουργεί με αυτή τη λαχτάρα για τη ζωή. Έχετε ακούσει που λένε ότι η ζωή όπως και να είναι , είναι γλυκιά. Ναι αυτό είναι αλήθεια. Όσο ζούμε, ας δίνουμε την πολυτέλεια στον εαυτό μας να ζει μέσα από αυτή τη γλυκιά λαχτάρα για την ζωή.
( 4ο μυστικό πέρασμα ) 

Δωροθέα