Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2013

Ισχυρογνωμοσύνη

‘Όταν είμαι κολλημένη/ος σε κάποιες ιδέες και προσπαθώ ντε και καλά να γίνουν κάποια πράγματα όπως θέλω εγώ με τον δικό μου τρόπο και στο δικό μου χρόνο, τότε είμαι ισχυρογνώμων  

Έτσι κάνω κακό στο περιβάλλον μου και σε μένα αφού δεν τολμώ το διαφορετικό και δεν το πιστεύω. Η ισχυρογνωμοσύνη είναι ένα ακόμη κομμάτι που μπλοκάρει το 6ο κέντρο και δεν το αφήνει να λειτουργήσει σωστά.
Θέλω να γίνουν οι δουλειές του σπιτιού μου ας πούμε με τον δικό μου τρόπο και την ώρα που θέλω εγώ. Έτσι βάζω τους ανθρώπους μου σε ειδική κατάταξη αν και εφόσον δεν λειτουργούν σύμφωνα με το δικό μου σενάριο. 
Συνεχίζω όμως να είμαι ισχυρογνώμων? Ήμουν ? Προσπαθούσα να γίνει το δικό μου? Σε ποιους τομείς?
Τώρα είναι μια εποχή που τα γεγονότα είναι σε ραγδαία εξέλιξη. Πόσο έχω επηρεαστεί από τις εξελίξεις τόσο στο οικονομικό όσο και στο φυσικό περιβάλλον? Πόσο προσπαθώ να πείσω όλους τους γύρω μου για ότι θα συμβεί?
Μπορώ να ψάξω να βρω τον τρόπο προσέγγισης που χρειάζεται ο κάθε άνθρωπος ή θέλω να καταλάβει αμέσως με τον δικό μου τρόπο? Και σκέφτομαι : « Έτσι όπως το κατάλαβα εγώ πρέπει να το καταλάβεις και εσύ».
Δεν γίνεται όμως έτσι, η ιστορία με έχει διδάξει ότι ο κάθε άνθρωπος έχει το δικό του τρόπο. Έτσι είναι και οι άνθρωποι, δεν έχουν όλοι τις ίδιες δυνατότητες να καταλάβουν αυτό που θέλεις να τους πεις.
Εσύ φύτεψε με τρόπο που ταιριάζει στο απέναντί σου μια ιδέα και δωσ’ του το χρόνο να το δουλέψει με τον Εαυτό του και να βγει σε δικά του συμπεράσματα. Χωρίς να κρίνεις και να σκέφτεσαι ότι δεν ακούει. Ίσως η εκδήλωση του Φόβου από τον  άλλον να είναι μεγαλύτερη από αυτή που σου επιτρέπει να δεις .
Αν δηλαδή πεις στον άνθρωπό σου, μη φοβάσαι όλα θα πάνε καλά, έχε πίστη. Εκείνος ίσως για να μη σου χαλάσει χατίρι να σου πει εντάξει, αλλά ο φόβος μέσα του να είναι σε μορφή γίγαντα και να μην ξέρει πώς να αντιμετωπίσει μια «καταστροφή».
Είναι ακριβώς όπως ένα μωρό μπορεί να φοβηθεί ένα μυρμήγκι. Εσύ ξέρεις ότι είναι μυρμήγκι και ότι δεν μπορεί να κάνει κακό στο μωρό. Θα του πεις λοιπόν μη φοβάσαι, αλλά εκείνο μόλις πάρεις το βλέμμα σου από κει θα συνεχίζει να φοβάται γιατί έτσι είναι η φύση του.
Συνοψίζοντας θα πω ότι τελικά το καλό και το κακό είναι σχετικά.
Ποιο είναι το καλό και ποιο το κακό? Ξέρεις?
Έτσι κάτι που εμένα με φοβίζει του άλλου του φαίνεται γελοίο και αυτό που φοβίζει τον άλλον εμένα μου φαίνεται εύκολο.
Το Φως είναι αυτό που θέλουμε να αγγίξουμε όλοι. Αυτό ας είναι ο οδηγός μας. Το σκοτάδι είναι πλασματικό αυτό είναι που χρειάζεται να λέμε. Τώρα αν ο άλλος το πιστέψει, το ψάξει, το βρει είναι καθαρά δική του απόφαση.
Όταν σηκώνεις το βλέμμα σου από το βιβλίο που διαβάζεις θα κοιτάξεις στην κατεύθυνση που θέλεις εσύ, θα κάνεις τη σκέψη που θέλεις εσύ. Έτσι κανείς άλλος δεν μπορεί να κάνει ακριβώς την ίδια κίνηση με σένα όσο κι αν το θέλει. Αυτό είναι το μεγαλείο την ελεύθερης βούλησης που μας έδωσε Εκείνος ως περιουσία.
( 6ο μυστικό πέρασμα)

Δωροθέα