Τετάρτη, 2 Οκτωβρίου 2013

Η «διαρροή νερού»

Όταν υπάρχει διαρροή νερού ή κάποιο πρόβλημα στο σπίτι μας, αυτό


 που κάνουμε είναι να αναζητήσουμε από πού προέρχεται. Τι συμβαίνει ακριβώς θα το βρούμε όσο άμεσα μπορούμε. Με σκοπό να το διορθώσουμε.
Κάνουμε όμως το ίδιο με τις επίμονες σκέψεις μας ? Αυτές τις σκέψεις που μας βασανίζουν κάθε μέρα και μας οδηγούν σε φοβίες, ανασφάλειες, άγχος, στεναχώριες και μας δεσμεύουν το μυαλό μας με τέτοιο τρόπο που να μην μπορούμε να χαρούμε την καθημερινότητα.
Όταν υπάρχουν σκέψεις τέτοιες οφείλω να ψάξω από πού μπήκαν στο μυαλό μου, είναι δικές μου ή του περίγυρου ? Αν είναι του περίγυρου γιατί βρίσκονται μέσα σε μένα, τι συναισθήματα μου προκαλούν? Με πολύ υπομονή αναζητώ την κάθε σκέψη.
Ως προς τη ζημιά του σπιτιού μου αναλόγως το μέγεθος της, αν έχω τις κατάλληλες γνώσεις θα φροντίσω να το διορθώσω. Αν όχι τότε θα ζητήσω τη βοήθεια από έναν ειδικό, αυτό δεν το λέμε ταμπού, αλλά επισκευή.
Στην περίπτωση όμως που αφορά τη ελευθερία μας, τις σκέψεις που μας βασανίζουν και μας κλείνουν την πρόσβαση από την ζωή, με σκοπό να νιώθουμε απόγνωση και απογοήτευση, η αναζήτηση του ειδικού γιατί να θεωρείτε ταμπού ? Γιατί ντρεπόμαστε ?

Ίσα- ίσα είναι πολύ γενναίο να ζητάμε βοήθεια του ειδικού, θέλει Δύναμη. 
( αναγέννηση ) 

Δωροθέα