Τρίτη, 29 Οκτωβρίου 2013

Τι έχω φυτέψει στο χθες ?

Είναι ο χρόνος ο καλύτερος γιατρός ?

Μπορείτε να διαβάσετε το πρώτο μέρος ΕΔΩ
 
Υπάρχουν βέβαια κάποιοι τρόποι που μας κάνουν να νιώθουμε καλύτερα, μετά από ένα συμβάν πόνου.
Να πάμε μια βόλτα, να κάνουμε γυμναστική, να γραφτούμε σε σχολή χορού, να ακούμε μουσική κλπ, υπάρχουν αρκετοί τρόποι εκτόνωσης. Που όμως δεν κάνουν κάτι στον πόνο απλώς το έξω μου φωνάζει προς το μέσα μου ξέχνα το, πάει πέρασε, μη το σκέφτεσαι.
Κι έτσι το έξω μου καταφέρνει και ηγείται  του μέσα μου.
Ο πόνος μένει εκεί για χρόνια και χρόνια. Από πάνω του μπαίνουν το άγχος, η θλίψη, μια στεναχώρια και όλο αυτό μια μέρα θα το νιώσω στο σώμα μου ως ασθένεια. Θα αναρωτιέμαι γιατί και πως έγινε, αλλά δεν θα θυμηθώ τον πρώτο σπόρο πόνου που μπήκε στο σημείο της ασθένειας.
Μα δεν γίνεται ένα δέντρο να φυτρώσει ξαφνικά έξω από την είσοδο του σπιτιού μας.

Όλο αυτό το κομμάτι του χθες το οποίο βρίσκεται πολύ καλά κριμένο μέσα στην αποθήκη του μυαλού μας, το οποίο εμφανίζεται στα καλά του καθουμένου και μας δεσμεύει από το να ζήσουμε το τώρα. Τόσο λοιπόν η προκατάληψη μας από το χθες συν η ανασφάλεια του αύριο μας απαγορεύουν να απολαμβάνουμε το εδώ και τώρα, με τεχνάσματα του μυαλού που ούτε το καταλαβαίνουμε. Στην πραγματικότητα λοιπόν ζουν το σήμερα τα φαντάσματα του χθες και η φαντασία του αύριο, ενώ η πραγματικότητα μας φεύγει από τα χέρια.

Αυτή η αποθήκη μέσα της εκτός από γεγονότα του χθες έχει και τον «κουμπαρά» μας ο οποίος δημιουργήθηκε από τον Νόμο της Ανταποδοτικότητας.






Όποιος σκάβει το λάκκο του αλλουνού πέφτει ο ίδιος μέσα.
Ότι κοροϊδεύεις το λούζεσαι..

Τι έχω φυτέψει στο χθες ?

Αναζήτησε τώρα για μερικά λεπτά , πάρε ένα χαρτί και ένα μολύβι …

Τι χρωστάω στο σήμερα ?
Υλικά ?
συναισθηματικά ?
σωματικά ?
Γιατί το χρωστάω ?
Μήπως το έχω μαγνητίσει αυτό που βιώνω σήμερα από τις σκέψεις που έκανα, τις πράξεις μου και τον λόγο μου?

Αφού γνωρίζω ότι η σκέψη γίνεται κάποια στιγμή μορφή/ πράξη και αρχίζω και τη βλέπω να δημιουργείτε.

Πώς το ξεπληρώνω σήμερα ? με ποιο τρόπο το κάθε τι ?
Είτε στο υλικό, είτε στο συναισθηματικό, είτε στο υλικό ?

Αυτά που μου συμβαίνουν στο σήμερα μου είναι από τις σκέψεις και τις πράξεις του χθες…

Με ποιο τρόπο ξεχρεώνω σήμερα ?

Τι προβλήματα έχω ?

Μπορώ να ξεχρεώσω από όλα αυτά που
έκανα/ σκέφτηκα/ είπα ?

συνεχίζετε .... 
( ελευθερία) 

Δωροθέα