Πέμπτη, 31 Οκτωβρίου 2013

Αγνώμων …


Μπορείτε να ξεκινήσετε πρώτα διαβάζοντας την ανάρτηση : Τι έχω φυτέψει στο χθες ΕΔΩ


Πώς νιώθετε για κάποιον άνθρωπο που του έχετε προσφέρει τα πάντα κι εκείνος αντί να σας δώσει έστω και ένα χαμόγελο σας προδίδει με τον χειρότερο τρόπο?

Μήπως και εμείς σε ένα βαθμό είμαστε αγνώμονες ως προς την δομή της ζωής και της καθημερινότητας ?

Μήπως ήρθε η ώρα να βάλουμε την ευγνωμοσύνη στη ζωή μας και να αρχίσουμε να ευχαριστούμε για τα απλά καθημερινά στα οποία δεν τους δίνουμε σημασία και τα θεωρούμε κεκτημένο δικαίωμα ?
Μήπως αντί να γκρινιάζουμε πως είναι πάλι Δευτέρα ? πως πρέπει να πάμε για δουλειά ? πως πρέπει πάλι να καθαρίσουμε το σπίτι να αρχίσουμε να λέμε ευχαριστώ και να το νιώθουμε ?
Να νιώσω ευγνωμοσύνη για όλα αυτά που έχω.

Τι προωθώ με τη συμπεριφορά μου στην απλή καθημερινότητά μου ? Γκρίνια ? τότε αυτή θα εισπράττω με τον νόμο της ανταποδοτικότητας. Γιατί ενώ έχω αρκετά καλά στη μέρα μου, εγώ θα γκρινιάξω και δεν θα δώσω σημασία στην ευλογία της ευημερίας που υπάρχει γύρω μου και δίπλα μου.
Σαν το παιδάκι που είναι οκ αλλά θα αρχίσει να γκρινιάζει και να κλαίει χωρίς να υπάρχει λόγος… τότε είναι που η μαμά θα του δώσει ένα χαστούκι για να έχει λόγο που κλαίει. Ετσι θα κάνει και σε μας η ζωή. Θα μας δώσει έναν λόγο για να γκρινιάζουμε. Και αυτόν τον λόγο τον βιώνουμε όλοι μαζί τώρα, γιατί όλοι μαζί γκρινιάζαμε και όλοι μαζί συμμετείχαμε στην αγνωμοσύνη. Τρωγόμασταν με τα ρούχα μας. Και το πληρώνουμε με τον τρόπο της κρίσης όλοι μαζί. Ήρθε η ώρα να το αλλάξουμε όλο αυτό όσοι περισσότεροι γίνεται. Με την ευγνωμοσύνη.
Η ευγνωμοσύνη είναι ένας πανίσχυρος κουμπαράς ο οποίος θα αρχίσει να μας δίνει τους «καρπούς» του άμεσα και γρήγορα όταν εμείς αρχίσουμε και νιώθουμε μέσα από την καρδιά μας και το μυαλό μας ευγνώμονες για όλα τα καλά που έχουμε.

Τι συζητάω και τι μεταφέρω? 

Αν αυτά που συζητάω και προωθώ έχουν πόνο και εξαθλίωση … αυτά στην ουσία θα βιώσω κι εγώ άμεσα.
Τελικά αν το σκεφτείτε καλά θα δείτε πως όλες μας οι σκέψεις, συζητήσεις και πράξεις, μας έχουν φέρει αντιμέτωπους με όλη αυτή την αθλιότητα. Αφού δεν μας αρέσει και ξέρουμε και το γιατί ας το αλλάξουμε.

Αυτό που θα θυμάστε είναι πως μία θετική προσέγγιση έχει την 10πλάσια δύναμη από μία αρνητική.
Αφού προκαλέσαμε την επιδημία της φτώχιας μπορούμε τώρα να προκαλέσουμε την επιδημία της ευημερίας. Να ξέρετε πως σε αυτόν τον αγώνα δεν θα είστε μόνοι σας. Αυτή η ανώτερη δύναμη που λέγεται Θεός, όταν δει ότι όλοι επιστρέφουμε στη ευγνωμοσύνη θα είναι μαζί μας και τότε θα γίνουν όλα πιο εύκολα και πιο άμεσα.


 ( ελευθερία )

Δωροθέα