Κυριακή, 20 Οκτωβρίου 2013

Η απόρριψη

Όλοι μας έχουμε ζήσει την απόρριψη στη ζωή μας σε αρκετούς τομείς.

Για να φτάσουμε να νιώσουμε απόρριψη, θα πει ότι πονέσαμε από αρκετά ως πάρα πολύ.
Η απόρριψη είναι αυτή που θα μας φέρει αντιμέτωπους με μία μάχη του τύπου, αν και τι πρέπει να ξανά δώσω ή να μη δώσω για να μη βιώσω το ίδιο συναίσθημα.
Υπόσχομαι στον εαυτό μου κάθε φορά ότι αυτή ήταν η τελευταία. Τέλος, φτάνει, ως εδώ, αυτό ήταν…
Πώς γίνεται όμως και πάλι να την «πατήσουμε» ? Εκεί αρχίζουν τα «καλά να πάθεις» από μας σε μας.
Αυτό όμως που δεν κάνουμε από τη στιγμή που θα μας απορρίψουν να αναζητήσουμε πρώτα σε ποιο τομέα με απέρριψαν και στη συνέχεια να ψάξω κάθε πότε με απορρίπτω εγώ- εμένα με τον ίδιο τρόπο που με απέρριψε ο απέναντι.
Θέλει υπομονή και βαθιά αναζήτηση. Θα εκπλαγείς όταν δεις ότι αυτές οι συμπεριφορές απόρριψης που εισπράττεις από τον περίγυρο είναι αυτές που κάνεις εσύ σε σένα.
Από τη στιγμή που αγνοώ ότι με απορρίπτω, θα την «πατάω» κάθε φορά με κάθε μου σχέση.
Ώσπου συσσωρεύονται οι συμπεριφορές απόρριψης μαζεύομαι, «κλείνομαι στο καβούκι» μου, πιο καλά είναι εκεί μέσα. Τουλάχιστον δεν κινδυνεύω να πληγωθώ και αποτραβιέμαι από τη ζωή όσο μπορώ.

Προσπάθησε να αναζητήσεις τις φορές που σε απέρριψες και κάτω από ποιες συνθήκες. Στη συνέχεια αναζήτησε το γιατί. Ποια βήματα μπορείς να ακολουθήσεις για να μη σε απορρίπτεις? Συγνώμη από τον εαυτό σου, του το χρωστάς άλλωστε, αγάπη και σεβασμό. 
( αναγέννηση)

Δωροθέα