Πέμπτη, 3 Οκτωβρίου 2013

Κάνε ότι νιώθεις !!!

Μήπως το νιώθω το μπερδεύω με το σκέφτομαι ?

Ενώ το νιώθω μου, μου λέει δεν έχω όρεξη, το μυαλό μου, μου λέει τι σκεφτούν οι άλλοι ? Μήπως θυμώσουν ? Παρεξηγηθούν ? Έτσι αρχίζω να βρίσκω λογικές εξηγήσεις για να συνοδέψω το νιώθω μου ? Κι αν αυτές οι εξηγήσεις δεν γίνουν αποδεκτές τότε «βάζω την ουρά στα σκέλια» με αποτέλεσμα να διαπραγματεύομαι το νιώθω μου ?
Μα το νιώθω είναι μία μορφή ανάγκης, την ανάγκη μου για πείνα ή για δίψα δεν θα την διαπραγματευτώ ούτε θα ψάξω λογικές εξηγήσεις. Απλώς θα βρω τρόπο να καλύψω την ανάγκη- νιώθω.
Το να νιώθουμε κουρασμένοι, στεναχωρημένοι κλπ είναι απόλυτα φυσιολογικό και ανθρώπινο. Είμαστε άνθρωποι και μας συμβαίνουν πολλά κατά τη διάρκεια της ζωής μας, τα οποία άλλοτε τα αντιμετωπίζουμε και άλλοτε μας μοιάζουν με φορτίο. Εκείνες τις στιγμές που το νιώθω μας, βγάζει αντίσταση εμείς οφείλουμε να το ακούμε. Οι λογικές διαδρομές που καταρρίπτουν το νιώθω καλό είναι να μπαίνουν στην άκρη. Με σεβασμό να δέχομαι την κακή μου διάθεση όπως δέχομαι και την καλή μου διάθεση.

Αν και εφόσον συνεχίσω να με συμπιέζω στο «βωμό» του πρέπει και της λογικής αγνοώντας το νιώθω, ο κίνδυνος της κατάθλιψης ή άλλων ψυχονευρωτικών καταστάσεων είναι κοντά.  

( τέχνη ζωής ) 

Δωροθέα