Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2013

Ταπεινότητα- καλοσύνη




Τι θέλω και τι δεν θέλω πραγματικά μπορεί να μη μπω στη διαδικασία να το σκεφτώ. Αν το σκεφτώ τότε πλάθω όρους και όρια. Τα όρια τα βάζω στην καθημερινότητα μου, αφού προσπαθώ να κάνω ένα πλάνο για την ημέρα, μετά τα όρια τα κάνω εβδομαδιαία και πάει λέγοντας. Έτσι τα όρια αυτά, των θέλω μου είναι συνδεδεμένα με το Εγώ μου. Γιατί τελικά αν τα ψάξω εξονυχιστικά τα θέλω μου θα δω ότι δεν είναι πραγματικά δικά μου.
Η πίστη μου για τη ροή της εξέλιξης δεν υπάρχει.
Πάντα κάτι περιμένω, περιμένω ανταμοιβή, ανταπόκριση και όταν αυτά δεν τα πάρω γίνομαι θηρίο ανήμερο που καταβροχθίζει ότι βρει μπροστά του ανοίγοντας το στόμα μου και όποιον πάρει ο «χάρος».
Μπες τώρα στη διαδικασία να δεις πόσοι κύκλοι της ζωής σου ολοκληρώθηκαν με τη συμμετοχή σου και ποιοι από μόνοι τους.
Θυμήσου πώς νιώθεις γι αυτούς τους κύκλους. Πώς ένιωθες κατά τη διάρκεια της διαδρομής τους. Πόση σιγουριά και ασφάλεια ένιωθες για τους συγκεκριμένους κύκλους.
Έτσι μπορείς να δεις τώρα πόσα «ουφ δεν μπορώ άλλο» είπες για κύκλους που έμειναν στη μέση.
Αν ξεκινήσεις να κάνεις γενική καθαριότητα στο σπίτι σου και αφήσεις τους καναπέδες στη μέση του σαλονιού και γενικά το εγκαταλείψεις αναστατωμένο επειδή είπες ουφ, τότε θα σε περιμένει έτσι μέχρι να αποφασίσεις να το φέρεις σε ισορροπία. Δική σου θα είναι η απόφαση το πότε και το πώς θα το ολοκληρώσεις. Όσο το αφήνεις έτσι, έτσι θα το βλέπεις, από μόνο του να έρθει σε ισορροπία δεν υπάρχει περίπτωση.
Οι κύκλοι της ζωής σου σε περιμένουν ανοιχτοί εκεί υπομονετικά μέχρι να αποφασίσεις εσύ να τους ολοκληρώσεις, μη περιμένεις άλλον να κάνει κάτι. Δεν υπάρχει άλλος για τους δικούς σου κύκλους μόνο εσύ. Εσύ είσαι αυτή που θα κάνεις τα θαύματα να έρθουν στη ζωή σου, δημιουργώντας την ολοκλήρωσή σου. Αν τώρα υπάρχουν κύκλοι που αφορούν το παρελθόν τότε προσπάθησε με όποιο τρόπο να τους φέρεις σε ολοκλήρωση.
Υποσχέσου στον Εαυτό σου ότι από δω και πέρα κάθε κύκλο που θα ανοίγεις θα είναι μετά από δική σου απόφαση και θα τον ολοκληρώνεις με αγάπη για σένα.
Θυμήσου πόσο δύσκολο και ασήκωτο είναι να φύγει ένας άνθρωπός σου από τη ζωή και εσύ να έχεις ανοιχτό κύκλο μαζί του. Ο κύκλος αυτός θα σε κυνηγάει για το υπόλοιπο της ζωής σου και δύσκολα κλείνει.
Ας ψάξω να βρω τώρα πόσους κύκλους έχω ξεκινήσει στη ζωή μου.
Ποιοι είναι ανοιχτοί? Από τι? Πώς μπορώ να τους ολοκληρώσω? ( εργασία για το τετράδιο)

( 40 μυστικό πέρασμα) 

Δωροθέα