Τρίτη, 5 Νοεμβρίου 2013

Πώς αποσυμπιέζω το ελατήριο.. η ελευθερία είναι δικαίωμα ( βήμα 2ο )




Βήμα δεύτερο : Να σταματήσω να προεξοφλώ μέσω σκέψης, κάτι πριν καν ακόμη ξεκινήσει. Να του βάζω με μια σκέψη ή σκέψεις μια διαδρομή σαν να είμαι προφήτης. Γιατί τότε οι σκέψεις μου μαζί με τα συναισθήματά μου θα με φέρουν να αντιμετωπίσω αυτό ακριβώς που σκέφτομαι. 

Γιατί η σκέψη είναι σαν την εγκυμοσύνη. Πρώτα μπαίνει στο μυαλό και στη συνέχεια όσο την τροφοδοτώ με παρόμοιες σκέψεις και συναισθήματα αυτή αρχίζει να παίρνει μορφή και στον ανάλογο χρόνο έρχεται η γέννα και όσο πιο επώδυνη είναι σκέψη τόσο πιο επώδυνη είναι και η γέννα και το μωρό είναι η μορφή αυτής της σκέψης είτε ως κατάσταση είτε ως γεγονός… «Με αυτά που κάνεις θα καταστραφείς»  …και όταν η καταστροφή έρχεται αναρωτιόμαστε αν είμαστε προφήτες ή μάγοι. Ούτε το ένα ούτε το άλλο. Απλώς έχει δοθεί η ανάλογη πληροφορία στον εγκέφαλο και λειτουργεί με την ανάλογη κατεύθυνση. Κάνουμε δηλαδή μία μορφή πλύσης στον εγκέφαλό μας…. Ότι ακριβώς κάνουν οι διαφημίσεις αλλά και όλες οι μορφές προπαγάνδας. Μόνο που σε αυτή την περίπτωση το κάνουμε εμείς για μας . Είναι τόσο οικείο όλο αυτό που ούτε καν το καταλαβαίνουμε. 

Ας προσπαθήσω λοιπόν μία μου ιδέα, ένα μου θέλω να το τροφοδοτώ με σκέψεις τέτοιες που να δώσουν στο όνειρό μου επιτυχία και όχι καταστροφή.

( ελευθερία )
Δωροθέα