Κυριακή, 10 Νοεμβρίου 2013

ΕΛΑΤΗΡΙΟ = ΕΛ-Α-ΤΗΡΩ !!!!!!!.. βήμα 3ο

Ελατήριο ΕΛ- Α-ΤΗΡΩ Τηρώ την ενέργεια του Θεού μέσα μου και με τον ελιγμό μου μπορώ να φτάνω σε εκείνον.

ΕΛΛΑΣ = ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ
ΕΛΙΣΩ – ΕΞΕΛΙΣΩ – ΕΞ ΕΛΙΓΜΟΥ
ΕΛ- Α- ΤΗΡΩ = ΔΙΑΤΗΡΩ ΤΟ ΘΕΙΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΕΛΙΓΜΟΥ
Όταν το ελατήριο είναι αποσυμπιεσμένο εξ- ελίσσομαι μέσα από τους ορθούς ελιγμούς και παίρνω ενέργεια από το Φως. Έτσι ακριβώς όπως είναι τα μικρά παιδιά. Τα οποία είναι συνδεδεμένα με την Ουσιαστική Ενέργεια του Πατέρα, γι αυτό έχουν τόση ενέργεια και τόση επιμονή και αφοσίωση σε κάθε τι. Αν κάποιο παιδί έχει χάσει αυτές τις ιδιότητες αναζητήστε πόσο το έχετε κλειδώσει στις ενέργειες των πρέπει, των μη και των στάνταρ. Τα παιδιά είναι αυτόματα πάντα συνδεδεμένα με τον Θεό, όλα !!!  


Βήμα τρίτο Να ευχαριστώ και να ευγνωμονώ για όλα όσα έχω, για όλα όσα μου συμβαίνουν. Να προσπαθώ να προωθώ τα θετικά στις καταστάσεις και στους συνανθρώπους μου αλλά και σε μένα.

Η ευγνωμοσύνη και η εκτίμηση, που πηγάζει από την ίδια την πηγή της ζωής, δημιουργούνται όταν υποκύψουμε σ’ αυτήν την κρυμμένη ευφυΐα. Ο πολιτισμός μας έχει πολλές φορές λησμονήσει ή έχει λοξοδρομήσει από αυτή τη «Θεά» ενέργεια .
Τελικά ο τρόπος με τον οποίο δεχόμαστε όσα μας δίνονται είναι ο τρόπος που δημιουργεί το συναίσθημα της ευγνωμοσύνης. Η μορφή που έχει αυτή μας η εκτίμηση για το δώρο- γνώση  ( χωρίς να το βάζουμε σε καλούπι καλό- κακό) που δεχόμαστε είναι αυτό που δίνει την πραγματική αξία στο δώρο- γνώση.
Αν δεν εκτιμάμε το κάθε τι που μας έχει δοθεί τότε είναι σαν να μη μας έχει δοθεί ποτέ. Κάθε τι που έρχεται στη ζωή μας ας το καλώς ορίζουμε ως γνώση. Γιατί αν το ακυρώσουμε με την μορφή της αγνόησης δίνοντάς του τη μορφή πόνου- κακοτυχίας, τότε θα υπάρχει ένα σχέδιο επανάληψης του για να φτάσω να το εκτιμήσω ως δώρο. Μόνο τότε θα προχωρήσω στο επόμενο κομμάτι. Αν δε μάθω την προπαίδεια, που εμφανίζεται στον δρόμο μου ως γνώση… και το δω κακοτυχία- πόνο… τότε θα συνεχίσει να με ακολουθεί μέχρι να την μάθω για να μπορέσω να πάω στο επόμενο βήμα. 

Νιώθω ευγνωμοσύνη για κάθε πλευρά της ζωής και τότε θα ανακαλύψω πως η ζωή είναι ένα παιχνίδι, μία καθημερινή διαδρομή ευλογίας. Τότε τα υποτιθέμενα «εμπόδια» μαλακώνουν και σιγά σιγά δεν υπάρχουν. Γιατί ανοίγω μπροστά μου έναν δρόμο που λέγεται ευημερία. Δεν υπάρχει για μένα καλό – κακό, άσπρο- μαύρο, όμορφο- άσχημο, εύκολο- δύσκολο. Μόνο ευχαριστώ και ευγνωμονώ για την κάθε στιγμή. Δίνω στη στιγμή αυτό που της αξίζει, την αυθεντικότητα, μαθαίνω ήρεμα και αβίαστα ότι έχει να με διδάξει για να πάω στο επόμενο κομμάτι.
Όσο πιο πολύ εναρμονίζομαι με την ευγνωμοσύνη ανοίγω τον διακόπτη που λέει όμορφα πράγματα και η ζωή μου θα είναι γεμάτη από αυτά.
Το δίνω και παίρνω γίνεται πια ένα. Δεν νιώθω ότι μόνο εγώ δίνω ή ότι μόνο παίρνω. Ξέρω πια πως όταν δίνω γεμίζω περισσότερο και ανοίγω την δική μου πόρτα προς την αφθονία. Άρα χαίρομαι πολύ περισσότερο όταν δίνω.
Ανοίγομαι στην Αγάπη και την Αφθονία γιατί το αξίζω. Μόνο μέσα από την ευγνωμοσύνη μπορώ να ανοίξω στην ευλογία της ευημερίας. Δημιουργώ λοιπόν τις κατάλληλες προϋποθέσεις στη ζωή μου για να έλκω την καλοσύνη σε κάθε τι που με περιβάλλει. Νιώθω ευλογημένος όσο δίνω, χαμογελάω με την καρδιά μου σε αυτόν που δίνω, δεν με νοιάζει τι θα το κάνει αυτό που του δίνω, αν μπορεί να το αξιολογήσει, γιατί για μένα πια ο στόχος λέγεται ευημερία- αφθονία- αρμονία. Άρα τώρα ξέρω πως όταν δίνω με την ψυχή μου το Σύμπαν θα επιστρέψει σε μένα την ευημερία αν και εφόσον δεν το βάλω σε ζυγαριά… μόνο εγώ δίνω… τα πάντα εγώ τα κάνω…. Όλα από τα χέρια μου περνάνε… αυτά όλα είναι σφραγίδες που μου κλείνουν την πρόσβαση από την ευημερία.  


Τολμώ να δοκιμάσω !!! Το χρωστάω στον εαυτό μου !!! Κάνω ένα βήμα μπροστά σήμερα !!!
Μια καρδιά που νιώθει ευγνωμοσύνη επαναφορτίζει την ψυχή και αναζωογονεί το σώμα. Απελευθερώνει την ψυχή μας από τα δεσμά της, ανυψώνει την αντίληψή μας σε μία άνετη θέση από όπου τα φτερά της συνειδητότητάς μας μπορούν να μας επιτρέψουν να πετάξουμε εναρμονισμένοι με τη δημιουργική δύναμη.

Μια θαυμάσια πρακτική για να την εφαρμόσεις είναι το πρωί, πριν ακόμη ανοίξουν τα μάτια σου να βλέπεις και να νιώθεις καλά όλα τα ωραία πράγματα που υπάρχουν στη ζωή σου. Αντί να λες «Ω Θεέ μου είναι πρωί και τι με περιμένει σήμερα»… προσπάθησε να λες «Ευχαριστώ Θεέ μου γι αυτό το ωραίο πρωί και για άλλη μία θαυμάσια μέρα». «Χαίρομαι που είμαι ζωντανός /ή και θα την απολαύσω αυτή τη νέα και υπέροχη μέρα όσο καλύτερα μπορώ».

Μέτρησε τουλάχιστον 12 από τις ευλογίες που έχεις πριν σηκωθείς από το κρεβάτι…. Ευχαριστώ που έχω πόδια, χέρια, καλή υγεία, σπίτι να μένω κλπ..μέχρι να γίνουν 12. Την άλλη μέρα άρχισε σταδιακά να τα αυξάνεις όλα αυτά. Και θα δεις ότι όταν γίνει ένα με σένα τότε θα σου έρχονται οι ευλογίες όλες μαζεμένες

Θα μείνεις κατάπληκτος από το πόσο καλύτερα θα πάει η μέρα σου. Όταν το αντιληφτείς αυτό προσπάθησε να το διδάξεις και στον διπλανό σου. Γιατί εκείνος δεν ξέρει αυτή την όμορφη έναρξη της ημέρας σου και μπορεί να σε κοιτάζει παράξενα.

Η ζωή είναι ένας σταθμός αφθονίας μεγάλης εμβέλειας, που το μόνο που περιμένει από μας είναι να συντονιστούμε με ένα από τα άπειρα προγράμματά του. Καθώς στρέφουμε την προσοχή μας στη θετική πλευρά μέσα από τον έπαινο και την εκτίμηση εναρμονίζουμε τον εαυτό μας στη συχνότητα της ευημερία και της προσφοράς από και προς εμάς, επίσης από και προς τους άλλους. Γιατί αυτός που έχει οτιδήποτε σε ροή αφθονία και ξέρει ότι θα είναι η αφθονία πάντα εκεί…. Δίνει και δίνει και δίνει…. Άρα έτσι παίρνει και παίρνει και παίρνει.

Όταν αλλάζω εμένα τότε αλλάζω το περιβάλλον μου, τότε αλλάζω τη γειτονιά μου, τότε ναι μπορώ να αλλάξω και τον πλανήτη. Γιατί όταν γίνω φωτεινό παράδειγμα τότε φωτίζω το κάθε δρομάκι που βρίσκεται δίπλα μου… και αυτό σιγά σιγά απλώνεται και φωτίζονται σταδιακά και οι διπλανοί μου !!! 


Ευχαριστώ και ευγνωμονώ για κάθε τι που έχω !!!

Έμαθα να εκφράζω ευγνωμοσύνη παρατηρώντας τους άλλους ανθρώπους .Στην αρχή δεν τα κατάφερνα καλά. Άλλοτε δεν είχα τη διάθεση να το κάνω. Εξάλλου πίστευα ότι οι άνθρωποι δεν θα το παρατηρούσαν. Σαν να έδινα ένα δώρο που έτσι κι αλλιώς δεν το περίμεναν. Παρατήρησα όμως πως όταν η δική μου διάθεση ήταν κατάλληλη και ευχαριστούσα κάποιον με ένα όλο ειλικρίνεια ευχαριστώ, τότε κάτι μαγικό συνέβαινε πάντα. Ένα κύμα χαράς διαπερνούσε το σώμα μου, που με συνέδεε σαν μαγνήτης με τον άλλον. Έτσι άρχισα να θυμάμαι να εκφράζω την ευγνωμοσύνη μου πιο συχνά.
Μου αρέσει να δοκιμάζω νέους τρόπους για να εκφράζω την ευγνωμοσύνη μου και να βλέπω τους άλλους πώς νιώθουν μ’ αυτό. Είναι πολύ διασκεδαστικό να δημιουργώ έκπληξη στους άλλους με ένα αληθινό ευχαριστώ.
Βλέπω τότε τα πρόσωπά τους να λάμπουν και γελάμε ενώ κρατιόμαστε από τα χέρια για λίγα λεπτά. Η ευγνωμοσύνη δίνει μια ρόδινη λάμψη σε ολόκληρη τη ζωή μου. Όσο πιο πολύ ευγνωμοσύνη νιώθω για κάθε τι στην ζωή μου τόσο περισσότερους λόγους βρίσκω για να νιώθω ευγνωμοσύνη. Ύπάρχουν σπουδαίοι λόγοι όπως είναι οι μαθητές, οι φίλοι και η οικογένειά μου. 

Υπάρχουν και οι προσωπικοί λόγοι, όπως είναι η καλή υγεία κι η θαυμάσια καριέρα μου. Αλλά η ευγνωμοσύνη γεννιέται ακόμα και για όλα όσα έχουν μικρή σημασία : όπως τα φρέσκα λουλούδια στο βάζο, τη φρουτιέρα με τα πορτοκάλια, τη φωτιά στο τζάκι κ.ά . Όπου εστιάζεις την ευγνωμοσύνη σου αυτό αναπτύσσεται και μεγαλώνει!
Μήπως όμως αυτό σημαίνει ότι νιώθοντας ευγνωμοσύνη για όσα τρόφιμα έχω στο τραπέζι μου σήμερα ( χωρίς φυσικά να τα κατατάσσω, να τα κρίνω ή να τα κατηγορώ, αλλά να νιώθω ευλογία που τα έχω ), θα έρθει η στιγμή που θα λέω ευχαριστώ γιατί όλοι γύρω μου, μέσα στην κοινότητά μου, μέσα στην πόλη μου, αλλά και σε όλο τον πλανήτη έχουν άφθονη τροφή ?
Μήπως από τη στιγμή που νιώθω ευγνωμοσύνη για την ειρήνη που επικρατεί στη γειτονιά μου σύντομα θα έχω την ευκαιρία να νιώθω ευγνωμοσύνη για την ειρήνη πάνω στη γη ?
Μήπως η ευγνωμοσύνη είναι ο μηχανισμός ενεργοποίησης της ευλογίας, της ευημερίας και της αφθονίας γιατί μέσα από αυτή τη διαδρομή, ανοίγω τα κανάλια προς την αρμονία τόσο σε μένα αλλά και σε όλο μου το περιβάλλον.
Η απάντηση σε αυτά τα ερωτήματα είναι ΝΑΙ !!!!!
Αφήνω λοιπόν πίσω μου κάθε σκέψη καταστροφής και πόνου.
Αρχίζω να καλλιεργώ αργά και σταθερά την ευγνωμοσύνη γιατί το αξίζω τόσο εγώ αλλά και όλος ο κόσμος .
Αν και στο δικό μου χέρι είναι η ευημερία του πλανήτη μέσα από τη δική μου αρμονία, τότε ως κύτταρο αυτού του πλανήτη θα αρχίσω να εκπέμπω αρμονία αντί …. Πόνο και εξαθλίωση που εξέπεμπα εχθές !!!!

( Έσσεται Ήμαρ ) 
 Δωροθέα +