Παρασκευή, 1 Νοεμβρίου 2013

ένα σου θέλω, μία σου ανάγκη.

Όταν έχουμε ανάγκη από τροφή, δεν έχουμε την απαίτηση από το φαγητό να σκεφτεί…. Μήπως πεινάμε ?


Εμείς θα πάμε να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις για να τραφούμε και να καλύψουμε αυτή μας την ανάγκη.
Το ίδιο με τη δίψα και γενικά με τις ανάγκες μας εμείς θα δημιουργήσουμε ότι χρειάζεται για να τις καλύψουμε.
Είναι δυνατόν να παρεξηγηθώ επειδή δεν με σκέφτηκαν τα μακαρόνια, να βγουν από το ντουλάπι, να μαγειρευτούν και να έρθουν να με ταΐσουν ?
Γιατί όμως θυμώνουμε με τους συνανθρώπους μας όταν δεν μας δίνουν σημασία, όταν δεν μας καλύπτουν τις ανάγκες μιας αγκαλιάς, να μας τηλεφωνήσουν κλπ.
Αν δεν ζητήσω, δεν μιλήσω δεν επιτρέψω στους ανθρώπους που είναι γύρω μου, τους οποίους τους θεωρώ σημαντικά κομμάτια της ζωής μου, να με μάθουν παραθέτοντάς τους τις ανάγκες μου ?
Αλλά με μεγάλη ευκολία θα κατεβάσουμε τα μούτρα… και θα αρχίσουμε τις δηλώσεις τύπου… κανένας δεν με σκέφτεται, κανένας δεν μου είπε να πάμε βόλτα, δε ζητάς ποτέ να με αγκαλιάσεις… κι άλλα τέτοια. 

Μα γιατί να το κάνουν ? Το ζητήσαμε ? Μα θα μου πεις … κάθε μέρα να το ζητάω ? Ναι αν είναι βασική σου ανάγκη κάθε μέρα θα το ζητάς, όπως κάθε μέρα καλύπτεις την ανάγκη σου για τροφή.
Κανένας δεν θα σου δώσει κάτι αν και εφόσον δεν ξέρει ότι είναι ανάγκη σου. Φυσικά να θυμάσαι πως ότι είναι δική σου ανάγκη δεν είναι απαραίτητο να είναι και του δίπλα. Ο τρόπος που μεγάλωσε ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός.
Οπότε πριν αρχίσεις να κατηγορείς με ευκολία τους άλλους γύρω σου… πρώτα ρώτα τον εαυτό σου
Πώς καλύπτω τις ανάγκες μου ? Τις ζητάω ? Πώς με ποιο τρόπο ? Μήπως ο τρόπος είναι εριστικός, απωθητικός και φέρνει αντιδράσεις από τους άλλους, όταν μεταφέρω σε εκείνους,  με ευκολία, την ευθύνη της δυστυχίας μου ? 

«Ξέρω εγώ τη μοίρα μου»…. λέμε με ευκολία, «κανείς δεν με σκέφτεται εμένα, ενώ εγώ σκέφτομαι τους πάντες».
Στην πραγματικότητα λοιπόν το ότι καλύπτεις ανάγκες των άλλων, είναι μία δική σου ανάγκη αυτή και μέσα από αυτή την ανάγκη σου να καλύπτεις τις ανάγκες άλλων, έτσι τρέφεσαι.

Δοκίμασε να ξεκινήσεις να ζητάς, όλοι οι άνθρωποι που σε περιβάλλουν θα σου δώσουν και μάλιστα θα νιώσουν πολύ όμορφα όταν θα ακούσουν από σένα, ένα σου θέλω, μία σου ανάγκη.
( ευημερία ) 

Δωροθέα