Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2013

Η νίκη είναι δική σου !!!


Ο άνθρωπος που κυριεύεται από συναίσθημα, από συνήθεια είναι 


θύμα. Κύριος είναι αυτός που δεν κυριεύεται από συναίσθημα. Αλλά υπάρχει έτσι απλά και με Επίγνωση. Υπάρχω έτσι απλά, πόση ελευθερία, ισορροπία, ηρεμία έχει μέσα του όλο αυτό. Αναρωτιέσαι αν γίνεται και πώς. Μα αν το σκεφτείς υπάρχεις έτσι απλά. Ξέρεις άραγε πόσες λειτουργίες κάνει καθημερινά το σώμα σου, χωρίς εσύ να έχεις τον απόλυτο έλεγχο και φυσικά να μην το καταλαβαίνεις. Ξέρεις ότι λειτουργεί, αλλά ούτε ασχολείσαι μαζί του. Έτσι απλά και φυσικά λειτουργεί κάθε μέρα. Με φυσικότητα, χωρίς κόπο λοιπόν το σώμα σου δημιουργεί τις προϋποθέσεις που εσύ και ο καθένας μας χρειάζεται για να υπάρχει έτσι απλά. Φαντάζεσαι να έπρεπε κάθε μέρα να προσπαθείς να θυμηθείς να ενεργοποιήσεις το σώμα σου, σε όλα τα σημεία λειτουργίας του? Αυτό όμως ευτυχώς το ρυθμίζει με απόλυτη επιτυχία η ευλογία της Φύσης. Μέσα λοιπόν στις βασικές μας λειτουργίες είναι και το ένστικτο και το νιώθω. Δυο σημαντικά κομμάτια που αν μάθουμε να τα αναγνωρίζουμε, να τα ακούμε και να τα ακολουθούμε τότε έχουμε φτάσει ένα βήμα στην επίγνωση. Το επόμενο βήμα είναι να ρωτήσω το γιατί σε κάθε τι. Έτσι θα δώσω απαντήσεις για το κάθε τι που ήρθε στη ζωή μου.
Έτσι θα αρχίσει σιγά – σιγά να εμφανίζεται η εσωτερική σιωπή. Σταδιακά και με εξάσκηση. 

Δεν γίνεται να πιστεύω ότι αν καθίσω σε στάση λωτού θα έρθει αυτόματα και η σιωπή. Δεν δημιουργεί η στάση του σώματος τη σιωπή. Η σιωπή είναι αυτή που θα παρουσιαστεί πρώτη και μετά θα ακολουθήσει το σώμα.
Δεν με κάνει η στάση λωτού αυτόματα γκουρού όταν έχω έναν ανήσυχο νου. Ο νους θα ηρεμήσει θα βρει την αρμονία της σιωπής και μετά το σώμα θα ακολουθήσει. Γιατί το σώμα ακολουθεί τη δική μου διάθεση. Ο Βούδας πρώτα βρέθηκε στη σιωπή και μετά αυτή η στάση ήταν που βόλευε το δικό του σώμα.
Για να το καταλάβεις καλύτερα. Πρώτα έρχεται ο θυμός ( σιωπή) και μετά το σώμα ακολουθεί με ανάλογες αντιδράσεις (στάση λωτού).
Δεν μπορείς να το κάνεις ανάποδα. Να κάνεις τα μάτια σου να κοκκινίσουν, να αναπνέεις γρήγορα και γενικά να κάνεις το σώμα σου να κάνει ότι θα είναι θυμωμένο ( στάση λωτού), αφού δεν μπορείς να δημιουργήσεις το θυμό μέσα σου στα καλά καθούμενα (σιωπή).
Αν η σιωπή δεν υπάρξει μέσα σου καμιά στάση δεν θα σε βοηθήσει.
Όσο το Εγώ έχει ενστάσεις, έχει μέσα του πράγματα που δεν έχουν βρει ισορροπία με τα γιατί για να φτάσει στην κατανόηση και την αποδοχή συνεχίζω να είμαι σκλαβωμένος. Και δεν μπορώ να προσποιούμαι ότι όλα πάνε καλά, αφού δεν έχω δώσει απαντήσεις σε βασικά μου γιατί. Έχω δικαίωμα να μάθω, έχω δικαίωμα να ξέρω με τι και γιατί νιώθω άσχημα. 


Έχω δικαίωμα να βρω γιατί ήρθαν κάποιες καταστάσεις στη ζωή μου. Έχω ανάγκη να βρω ποιο ήταν το μάθημα, ποιος ήταν ο λόγος που ήρθαν. Έτσι θα σταματήσουν να με ενοχλούν, να με απασχολούν και θα γίνω ένα με την Ύπαρξη. Γίνομαι βοηθός της. Το μυαλό μου θα συνεργάζεται αρμονικά με την Ύπαρξή μου. Γιατί τώρα πια ξέρω ότι τίποτε δεν είναι έξω από μένα και όλες οι καταστάσεις, γεγονότα και άνθρωποι ήρθαν σε μένα για κάποιο λόγο. Τώρα ξέρω το λόγο. Τώρα υπάρχω με Επίγνωση. Δεν ρίχνω το φταίξιμο στη μάνα μου, στο αφεντικό μου, στο σύντροφο, στη δουλειά μου. Τώρα ξέρω και η σωστή γνώση έχει δώσει φως σε όλες μου τις σκοτεινές πλευρές της ζωής μου και του υποσυνείδητου μου. Έτσι το υποσυνείδητο έγινε συνειδητό. Έτσι είμαι ένα με το Φως. Έτσι ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ.
( 7ο μυστικό πέρασμα ) 

Δωροθέα + απόσπασμα από την Επίγνωση του Osho