Κυριακή, 3 Νοεμβρίου 2013

Ένα τη φορά

Μπορεί να έχουμε ένα γεμάτο ντουλάπι με διάφορα τρόφιμα, με πιάτα, ποτήρια, μια ντουλάπα γεμάτη με ρούχα. Όμως 

χρησιμοποιούμε από ένα τη φορά και όχι όλα μαζί. Φοράμε ένα ρούχο που επιλέξαμε, μαγειρεύουμε ένα φαγητό, το σερβίρουμε σε ένα πιάτο.
Υπάρχει περίπτωση αφού φορέσαμε το ρούχο της επιλογής μας να βασανίζουμε το μυαλό μας με την εικόνα της ντουλάπας μας, για το που έχουμε το ένα ή το άλλο ? Να ξεπηδάνε εικόνες στα μάτια μας για το που είναι το κάθε τι ? Να βασανίζω το μυαλό μου για το τι θα βάλω ένα μήνα μετά, να νιώθω να σφίγγεται το στομάχι μου από τον φόβο? Όχι φυσικά δεν θα ασχοληθώ με το τι θα φορέσω ένα μήνα μετά. Ούτε τι θα φάω ένα μήνα μετά, ούτε σε ποιο πιάτο θα το σερβίρω. Σε αυτές τις καταστάσεις επιλέγω ένα τη φορά.

Γιατί στις άλλες καταστάσεις όμως το μυαλό μου πάει ένα μήνα, δύο μήνες μετά και κάποιες φορές χρόνια μετά. Τι θα απογίνουμε σε 10 χρόνια. Μα είναι δυνατόν να σκλαβώνουμε το μυαλό μας, να βασανίζουμε το μέσα μας για πράγματα και καταστάσεις που μπορεί να έρθουν, αν έρθουν, για το πώς θα είναι όταν έρθουν ?
Αφού μπορέσαμε να εκπαιδεύσουμε το μυαλό μας στα απλά καθημερινά, μπορούμε να το εκπαιδεύσουμε και για τα μεγαλύτερα.
Ήξερες ή ήξερα πότε θα βγει η πρώτη άσπρη τρίχα στα μαλλιά μας ?
Πότε θα βγει η πρώτη ρυτίδα ?
Ξέρω τι παπούτσια θα φοράω σε 10 χρόνια ?
Ποια ρούχα μου θα είναι για πέταμα?
Πόσες συσκευές μου θα χαλάσουν και πότε ?
Μα φυσικά όχι, οπότε είναι άδικο να εγκλωβίζω το μυαλό μου για φαντάσματα, για καταστάσεις που δεν ήρθαν και το πιο σπουδαίο! Δεν ξέρω αν θα έρθουν, πώς θα έρθουν? Το πώς θα τα αντιμετωπίσω ? Μα με τη γνώση που θα έχω τότε και τότε θα δω πώς θα δράσω.
Οπότε κάθε φορά που σε κυριεύουν σκέψεις φόβου και ανασφάλειας για κάθε αύριο, εξήγησε στο μυαλό σου ότι όταν έρθει η ώρα τότε θα ασχοληθούμε.

Πώς θα τα βγάλουμε πέρα σε ένα μήνα, σε δύο ή σε 1 χρόνο εμείς δεν μπορούμε να ξέρουμε και ούτε να σκλαβώνουμε το μυαλό μας σε ένα πλασματικό υποθετικό σενάριο. Μόνο Ένας μπορεί να το γνωρίζει, το αύριο. Εμείς με πίστη, προσευχή και συνεργασία με τα δεδομένα που διαθέτουμε θα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε σήμερα με αγάπη!!!
Μόνο για σήμερα είναι η ζωή !!!
( ελευθερία )

Δωροθέα