Τρίτη, 5 Νοεμβρίου 2013

Είμαι αυθεντία μου... ιδιότητα που ανήκει σε όλους !!!


Η γλώσσα είναι επιβαρυμένη με την κρίση- κριτική .
 
Η γλώσσα δηλαδή ο λόγος δεν μπορεί να είναι αμερόληπτη. Το να παρατηρείς θα σε βοηθήσει να βρίσκεσαι στο εδώ και Τώρα με δράση. Ενώ η σκέψη είναι από μόνη της αντίδραση. Σκέψη σημαίνει να φέρνεις το παρελθόν μέσα σε ένα τωρινό γεγονός. 

Γι αυτό η σκέψη δεν μπορεί να σε οδηγήσει στην αλήθεια. Η αλήθεια του Τώρα είναι παρθένα  και πρέπει να αντιμετωπιστεί με παρθενικότητα. Άρα η σκέψη έχει μορφή προκατάληψης. Άρα δεν έχω ελευθερία επιλογής, έχω κατευθυνόμενη επιλογή. Ακόμη κι όταν ρωτήσω κάποιον τι θα έκανε στη θέση μου. Αυτομάτως βάζω το δικό του παρελθόν στην δική μου παρθένα διαδρομή. Έχω προαποφασίσει για την δική μου παρθενική διαδρομή ένα προκαθορισμένο σενάριο και τέλος. Έτσι με σκλαβώνω με την όποια εξέλιξη χωρίς να δίνω στον Εαυτό μου την πολυτέλεια της αυθεντικότητας που εγώ πρεσβεύω. Είμαι αυθεντία μου και μου συμβαίνουν γεγονότα αυθεντικά και ζητούν τη δική μου αυθεντική προσέγγιση.
Άρα τι είναι η σκέψη? Η σκέψη είναι μια προκαθορισμένη διαδρομή – καθοδήγηση – προκατάληψη με καθορισμένο αποτέλεσμα που το έχω προκαθορίσει εγώ σύμφωνα με όσα ξέρω, έχω ακούσει κλπ. 

Η παρατήρηση συμβαίνει μόνο στο παρόν, ποτέ δεν έχει παρελθόν. Η σκέψη είναι πάντα νεκρή, γιατί με καθοδηγεί στον θάνατο της Ελεύθερης βούλησης και της αυθεντικότητας. Ενώ η παρατήρηση είναι συνδεδεμένη με την Ύπαρξη, άρα τη ζωή, άρα την Αιωνιότητα της Ψυχής.
Η σκέψη είναι μια μηχανική συνήθεια. Έχουμε μάθει να μη μπορούμε να βιώσουμε κάτι χωρίς να το εκφράσουμε με λέξεις. Μόνο τα μικρά παιδιά μπορούν. Και μόνο όταν βιώνεις κάτι χωρίς να το εκφράζεις το ζεις πραγματικά. Όταν μιλάς γι αυτό απομακρύνεσαι από αυτό που ζεις.

Όταν μιλάς για ένα γεγονός που συμβαίνει στο παρόν, στην πραγματικότητα γίνεσαι κλειστός και δεν μπορείς να βιώσεις αυτό καθεαυτό το γεγονός.
( 7ο μυστικό πέρασμα ) 

Δωροθέα