Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου 2013

Τι σημαίνει ανοιχτός δίαυλος?

Σημαίνει μία ανοιχτή μόνιμη ενέργεια καθαρού Φωτός που στην αρχή ενώνει το 7ο με τον Ανώτερο Εαυτό. 


Όσο αυτός ο δίαυλος δεν διακόπτεται η ενέργεια περνάει και στο φυσικό σώμα. Έτσι τα 7 σώματα γίνονται αυτόματα μία ενιαία ενέργεια. Έτσι απομονώνω το σώμα μου από το 100% ύλη και το κάνω ενεργειακό σώμα.
Το Ενεργειακό Ανώτερο Σώμα είναι καθαρά ένα μεταφορικό μέσο. Όπως ακριβώς είναι το αυτοκίνητο. Εγώ είμαι η ενέργεια που οδηγεί το αυτοκίνητο. Στο αυτοκίνητο μπαίνω όποτε θέλω εγώ. Δεν έχω γίνει ένα μαζί του και σαφώς δεν με κάνει ότι θέλει. Παρατηρώ πότε δεν έχει ενέργεια και του βάζω αυτή που χρειάζεται.
Πώς μπορώ να κάνω το υλικό μου σώμα Ενεργειακό Πνευματικό Σώμα? Αποβάλλοντας από αυτό ότι τοξίνη έχει. Πρέπει να απελευθερωθώ από όλα όσα με δεσμεύουν σε υλικό επίπεδο.
Ένα σώμα που μας κάνει κουμάντο είτε με ασθένειες, είτε με θέλω είναι απόλυτα δεσμευμένο από τη γη. Είναι κολλημένο.
Ένα σώμα που είναι κακομαθημένο δεν θα μπορέσει να αποκτήσει εναρμόνιση .
Ήρθε η ώρα να κόψω τον ομφάλιο λώρο που με κρατάει μακριά από την πραγματική μου ενέργεια και από την ένωση μου με το Θεϊκό μου κομμάτι. 

Οι αρνητικές σκέψεις – οι αρνητικές συμπεριφορές – τα αρνητικά συναισθήματα μπλοκάρουν την ενέργεια στο σώμα. Οι τοξίνες που προκαλούνται από αυτά φωλιάζουν στα κύτταρα του εγκεφάλου και δεν του επιτρέπουν να συνεργάζεται με την Ανώτερη Δύναμη.
Παράλληλα κάθε τσιγάρο, ποτό, καφές, κοκα –κόλα, και ειδικότερα η κρεοφαγία νεκρώνουν τα κύτταρα του εγκεφάλου.
Όμως ευτυχώς τα κύτταρα του εγκεφάλου αναδημιουργούνται. Έτσι μπορώ να αποκτήσω ΝΕΟ ΣΩΜΑ με ΝΕΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ μέσα σε 3 μήνες, έλεγε ο Ιπποκράτης.
Αυτό που δεν χρειάζεται είναι η επιβολή. Αν επιβάλλω το Εαυτό μου να δράσει κάτω από πίεση δεν θα αντέξει και θα βγάλει άμυνα.
Θέλει συζήτηση, αποδοχή, κατανόηση, αγκαλιά, αγάπη. Βήμα- βήμα με ηρεμία.
Δεν είναι ανάγκη να πάθω πανικό και να βάλω το μαχαίρι στο λαιμό μου για να είμαι το επόμενο τρίμηνο γεμάτη ενέργεια.
Αυτό που χρειάζεται να καταλάβω είναι ότι ο χρόνος είναι με το μέρος μου. Και αφού το διάστημα που χρειάζομαι για ΝΕΟ ΣΩΜΑ  είναι 3 μήνες, θα τα καταφέρω. Δεν θέτω όρους και όρια, ξεκινάω με Αγάπη και Πίστη. 


Η απομόνωση είναι απαραίτητη για τον καθένα μας. Χρειαζόμαστε απομόνωση για να φέρουμε σε ισορροπία τα διάφορα της ημέρας.
Απομονώνομαι δεν σημαίνει κλείνομαι στον Εαυτό μου τρώγοντας, πίνοντας, ακούγοντας μουσική, διαβάζοντας, κοιμάμαι. Αλλά με ουσιαστική συζήτηση με μένα για όλα.
Έτσι όταν δεν απομονώνομαι με ουσία, έρχονται διάφορες μικροενοχλήσεις, μικροασθένειες, μικροατυχήματα για να με καθοδηγήσουν να βγω από την καθημερινότητα και να συζητήσω μαζί μου. Γιατί κάθε τέτοια μικροενόχληση όπως πυρετός, συνάχι, πόνος στο λαιμό κλπ είναι μια μικρή πρόκληση για να ασχοληθώ ουσιαστικά με μένα, αφού χάρις την ασθένεια ελαττώνω τους ρυθμούς μου.

Αν συνεχίσω να μη με απομονώνω ουσιαστικά τότε έρχεται η μεγάλη ασθένεια, το μεγάλο ατύχημα για να φτάσω να ασχοληθώ με την ουσία μου και επιτέλους να πιστέψω στο Θεό, στην ενέργειά Του και την εναρμόνισή μου μαζί Του.

( Πνευματικότητα )

Δωροθέα