Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου 2013

Λευκή Αγωγή – Θεϊκό Μαγικό Στάδιο

Όσο το εγώ υπάρχει και κάνει κουμάντο τόσο απομακρυνόμαστε από το Θεϊκό στάδιο. Όταν όμως ο εαυτός κατοικεί πια μέσα στο σώμα τότε το Θεϊκό Μαγικό Στάδιο αρχίζει να ξετυλίγεται και να ανοίγεται μπροστά στα μάτια μας η τόσο όμορφη και σπουδαία περιουσία μας.

 Ο εαυτός μας εναρμονίζει με την αυθεντική μας προσωπικότητα και στοιχεία αυτής αρχίζουν να βγαίνουν στην επιφάνεια όχι δειλά δειλά και μέσα από ανασφάλεια, αλλά μέσα από ουσιαστική πίστη για μας και γι αυτό που είμαστε και γι αυτό που δεν είμαστε. Έχουμε απόλυτη αποδοχή σε όλο μας το πακέτο= εμάς+ γενικό περιβάλλον+ γεγονότα της ζωής. Γιατί γνωρίζουμε πια ότι όλα τα κομμάτια – βήματα της ζωής μας ήταν βοηθοί μας γι αυτή μας την άνοδο. Οπότε η συνάντησή μας με την ουσιαστική ευγνωμοσύνη και ταπεινότητα είναι γεγονός.
Από κει και μετά αφού αρχίζει η προσωπικότητα να κάνει την εμφάνιση της χρειάζεται την ανάλογη εκπαίδευση για να μπει ο εαυτός μας στο Μαγικό Στάδιο του Θεού.
Η εξάσκηση αυτή απαρτίζεται από τα 4 βήματα : α) να Θέλεις, β) να Γνωρίζεις, γ) να Τολμάς, δ) να τηρείς σιγή.
Τέσσερα πολύ σπουδαία βήματα τα οποία όσοι βρίσκονται σε ανώτερα επίπεδα Πνευματικότητας γνωρίζουν ακριβώς τι σπουδαιότητας τους και την δόνησή τους. 

Τα βήματα αυτά χρήζουν και ως λέξεις κλειδιά για να ανοίξουμε τις πύλες προς ισορροπία των 4 στοιχείων μας ( φωτιά, νερό, αέρα, γη) κάθε ένα από αυτά ανοίγει και την ανάλογη κλίμακα για εναρμόνιση και ισορροπία σε όλα τα επίπεδα- σώματα.
Αυτά τα 4 βήματα- κλειδιά μπορούμε να τα δουλέψουμε στοχαστικά για να οδηγηθούμε στο Στάδιο το Μαγικό
Στάδιο= στάση = είσοδος = έφτασα
Μαγικό = Μονάδας Αγωγή = εσωτερική εξάσκηση για την συνάντησή μας με το Θείο Νόμο- Λόγο.
Πώς όμως γίνεται ο στοχασμός?
Όταν θέλω να στοχαστώ επιλέγω ένα μέρος του σπιτιού όπου δεν θα με ενοχλήσει κανείς, δεν έχω μαζί μου τηλέφωνα, δεν έχω τσιγάρα καφέ κλπ, χωρίς μουσική. Στην ουσία είμαι εγώ με εμένα και καμία άλλη παρεμβολή.
Βάζω ένα χρονόμετρο ξυπνητήρι για να με φέρει πίσω στο εδώ και τώρα και θέτω την πρόταση ή λέξη που θέλω να στοχαστώ επάνω της.
Στοχάζομαι θα πει επιτρέπω στο μυαλό μου να ταξιδέψει με έναν «οδηγό» = πρόταση ή λέξη. Το αφήνω να πάει όπου θέλει με αυτή τη λέξη/ πρόταση και να κάνει όσες και όποιες σκέψεις θέλει.
Μέσα από την εξάσκηση του στοχασμού στο τέλος θα αρχίσετε να καταλαβαίνετε πoια συμπεράσματα θα κρατήσετε σε σημειώσεις σας. Καλό είναι μετά τη λήξη του χρόνου να καταγράψετε τα
 συμπεράσματα και όχι κατά τη διάρκεια. Γιατί κατά τη διάρκεια όταν θα πάτε να γράψετε θα διακόπτεται τη ροή της στοχαστικής διαδρομής.
  Προτεινόμενος χρόνος στοχαστικής διαδρομής ως έναρξη είναι 10 λεπτά. Εσείς θα επιλέξετε πότε θα αυξήσετε τον χρόνο αλλά μην ξεπεράσετε την μισή ώρα στοχασμού με την ίδια λέξη πρόταση γιατί τότε το εγώ σας θα αρχίσει να δείχνει τα «δόντια» του και θα σας καταστρέψει όλη την προσπάθεια. Καλό είναι δε να ανεβάζεται τον χρόνο σταδιακά και όχι από το 10λεπτο να πάτε στο μισάωρο.

Είπαμε ότι τα κλειδιά είναι 4 σήμερα θα δούμε το πρώτο Να Θέλεις και εσείς μπορείτε να το κάνετε στοχασμό για να μπείτε μέσα στο δικό σας κομμάτι σκέψεων. Καλό είναι πάντως να μη κάνετε μόνο μία φορά το κάθε κομμάτι αλλά αρκετές, θα δείτε ότι όσο ανοίγεστε τόσο θα σας δίνει το υποσυνείδητό σας αλλά και η αρχέγονη γνώση σας από την παρεγκεφαλίδα συνέχεια νέες πληροφορίες στο ίδιο κομμάτι- λέξη- πρόταση.

Να Θέλεις: Αυτή η φράση κλειδί σχετίζεται με την τελική επίτευξη του στόχου μας, που δεν είναι άλλος από το να μπούμε στην Πύλη Του Θεού. Άρα μόνο μέσα από τη Θέληση μπορούμε να φτάσουμε μπροστά σε αυτή την Πύλη. Να Θέλω, τι να θέλω ? Αυτό που θέλει- διψάει η ψυχή μου, να συναντήσω το δικό μου μονοπάτι ευημερίας και ισορροπίας, τώρα, εδώ, στη σήμερα και αυτή τη φορά να νικήσω τον εχθρό- εγώ. Να Θέλω να συναντήσω τον κατώτερο εαυτό μου και να τον μετασχηματίσω σε πηγή ενέργειας και αγάπης. Να γίνει η ενοποίηση μου με την Πραγμάτωση. 

Το κλειδί «Να Θέλεις» είναι μία ισχυρή δόνηση, ένας ήχος μάντραμ ο οποίος ανοίγει το κέντρο – μυστικό πέρασμα στη μέση της σπονδυλικής στήλης μεταξύ 2ου και 3ου , των σχέσεων και των συναισθημάτων και με το σωστό χειρισμό αντιστρέφει τα γήινα θέλω/ πάθη σε Ανώτερου Επιπέδου Θέληση και με την σωστή εξάσκηση γίνεται η ένωση με τον Ανώτερο Νου, ο οποίος μπαίνει στο 3ο μυστικό πέρασμα- κέντρο και καθαρίζει εντελώς το ηχείο μας και διαφοροποιεί μέσα από την Καλή μας Θέληση την δόνηση τόσο προς τα έξω αλλά κυρίως προς τα μέσα.    

( αποκαλύπτω)

Δωροθέα