Δευτέρα, 6 Ιανουαρίου 2014

Λευκή Μαγεία- 7 βασικοί τύποι ενεργειών μέρος 2ο

Ο μαθητής οφείλει αρχικά να ασχοληθεί με τη μορφική πλευρά ολοκληρωτικά.
Για να καταλάβουμε αυτή τη φράση μπορούμε πάλι να τη μεταφέρουμε σε διαδρομές καθημερινότητας.


Ένας άνθρωπος όταν επιλέξει να ασχοληθεί με κάτι ως εξειδίκευση, για να μπορέσει να περάσει στο στάδιο αυτό οφείλει να γνωρίζει στο 100% με κάθε λεπτομέρεια το αντικείμενο με το οποίο θα ασχοληθεί, όπως και τις τυχόν εξελίξεις αυτού.
Κάποιος που θέλει λοιπόν να γίνει μηχανικός αυτοκινήτων θα πρέπει να μάθει το αυτοκίνητο εξολοκλήρου και να το παίζει στα δάχτυλά του. Αυτό το σημείο είναι ένα βήμα αυτογνωσίας. Όταν όμως ο μηχανικός θέλει να ανέβει επίπεδο εξέλιξης- ανέλιξης στον τομέα «αυτοκινούμενα», χρησιμοποιεί τις βασικές του γνώσεις και προχωράει βήματα παραπάνω.
Δηλαδή στην περίπτωση του Ανώτερου Πνευματικού μαθητή, οφείλει να ασχοληθεί πρώτα με τη δική του μορφική πλευρά, να γνωρίζει τον εαυτό του μέσα έξω στο απόλυτο και στο ολοκληρωτικό. Μετά από αυτό το στάδιο αρχίζει να αναγνωρίζει τα κοινά του σημεία με κάθε διπλανό του, όπως είναι σε θέση να καταλαβαίνει πότε και με ποιο τρόπο προκάλεσε στη ζωή του όλα όσα βιώνει. Απομυθοποιεί την «τύχη» και το ότι για την μοίρα του φταίει ο άλλος ή ότι ο Θεός τον καταράστηκε. Μέσα από όλη αυτή τη γνώση η οποία έχει και το ωραιότερο σκαλί της ταπείνωσης για τον εκπαιδευόμενο, τότε είναι έτοιμος να αρχίζει να ανεβαίνει ένα ένα τα σκαλιά της εξέλιξής του μέσα από τους 7 βασικούς τύπους ενεργειών για να τους «εκμεταλλευτεί» και να τους κάνει χρήση υπέρ του αλλά κυρίως υπέρ όλου του πλανήτη. 

Όταν ο μαθητής έχει μάθει την βιολογική του πλευρά, μιλά και συνεργάζεται με αυτή μέσα από σεβασμό, άρα γνωρίζει τις βασικές και μη ανάγκες του. Έχει μάθε να αφουγκράζεται κάθε πτυχή από το σώμα του, το οποίο το έχει ορίσει ως οδηγό- φρένο για την διαδρομή του. Γνωρίζει δηλαδή ο μαθητής ότι το σώμα είναι αυτό που θα του δείξει αν και σε ποιο σημείο υπάρχει ένσταση, οπότε έχει σταματήσει να λέει τις γνωστές ατάκες «κρύωσα», «με κόλλησες», «πιάστηκε η μέση μου», απλώς γιατί γνωρίζει ότι αυτές οι ατάκες πια δεν έχουν καμία σχέση με την αλήθεια. Κάθε μορφή πόνου και δυσλειτουργίας στο σώμα μας είναι ένα συνεπακόλουθο των σκέψεων αλλά και των συναισθημάτων μας. Άρα ο μαθητής μέσα από ένα πόνο το πρώτο που θα αναζητήσει θα είναι πότε, που και με ποιο τρόπο συμπίεσε τις σκέψεις του και τα συναισθήματά του. Θα κάνει την ανάλογη καταγραφή των και θα αρχίσει με συγνώμη προς τον εαυτό του να αναζητά την ισορροπία. Φυσικά θα αναζητήσει σύμμαχο για την ίαση του = γιατρός ή φάρμακο αλλά παράλληλα θα κάνει δουλειά με όλο το υπόβαθρο της ασθένειάς του.
Μέσα από όλη αυτή την εργασία επί της ουσίας ο μαθητής πια έχει φτάσει στην απόλυτη απομυθοποίηση του DNA αλλά και τις «κληρονομικότητας», τότε γνωρίζει ότι μόνο εκείνος είναι σε θέση να ενεργοποιήσει αυτούς τους μηχανισμούς κληρονομικότητας και DNA όταν δεν εργάζεται με τον εαυτό του. Από τη στιγμή που όλο αυτό το κομμάτι «περιουσίας» εξανεμιστεί τότε ο κάθε άνθρωπος είναι ελεύθερος να ζει μέσα από το δικό του Φωτεινό Άστρο αυθεντικότητας και όχι μέσα από τη σκλαβιά των υπολοίπων που τον έφεραν στον πλανήτη. 

Η όλη διαδρομή αναζήτησης, μας βοηθά να βγάζουμε κάθε σάπιο κομμάτι του χθες από πάνω μας και καθαρίζουμε κάθε κύκλο όπως ακριβώς θα κάναμε με το κρεμμύδι. Ώσπου τελικά παραμένει σε μας εκείνο το μωράκι που πρωτομπήκε στην κοιλιά της μαμάς του αγνοώντας την κληρονομικότητά του. Μηδενίζουμε δηλαδή το Κάρμα –Κράμα μας από τους προγόνους μας. Αφαιρούμε έτσι όλο το «γήινο» περίβλημα μας και οδεύουμε προς τη Θέωση = Αποθέωση= Αναβάθμιση= Ανά- Στασή= Άλλη στάση και Θέση = Θεϊκή Περιουσία.
Όλο αυτό το κομμάτι αφορά τις 2 ενέργειες από τις 7 γιατί έχουν να κάνουν με όλο μας το γήινο περίβλημα.
Οι υπόλοιπες τις οποίες θα τις δούμε αναλυτικά είναι :
3 η αστρική, 4 η ενέργεια του κατώτερου συγκεκριμένου νου, 5 η ενέργεια της προσωπικότητας, 6 η πλανητική ενέργεια, 7 Ηλιακή ενέργεια – Πνοή Ζωής.
Η αστρική ενέργεια που θα ασχοληθούμε στην συνέχεια αφορά τους εξής τομείς και εκπορεύεται
α) από το αστρικό ή αισθαντικό σώμα του κάθε ανθρώπου
β)από την ανθρώπινη οικογένεια στο σύνολό της
γ) από το αστρικό πεδίο στην ευρύτερη έννοιά του
δ)από την «Καρδιά του Ήλιου» 

Η νοητική ενέργεια του κατώτερου συγκεκριμένου νου εκπορεύεται από
α) το ατομικό τσίτα ή αλλιώς την ατομική ενέργεια του μυαλού. ( δηλαδή όλες τις γνώσεις και δυνατότητες του νου από αυτή αλλά και από προηγούμενες ζωές)
β) την νοητικότητα 1. Της ανθρώπινης οικογένειας ως σύνολο, 2. Της ιδιαίτερης φυλής στην οποία ο άνθρωπος ανήκει.
γ) το νοητικό πεδίο ως σύνολο ( γνώσεις + σπουδές + εμπειρίες )
δ) τον Συμπαντικό Νου.
Η ενέργεια της προσωπικότητας που εκπορεύεται από:
α) τη συντονισμένη μορφή του ανθρώπου.
β) τα προχωρημένα όντα που η προσωπικότητα τους κυριαρχεί.
γ) τις ομάδες δηλαδή 1. Την ιεραρχία του πλανήτη, 2. Την ολοκληρωμένη Ομάδα Μυστικιστών. ( όλα αυτά βέβαια ποτέ μέσα από την έννοια της παθολογίας ως ακολουθώ κάποιον ή κάτι με κλειστά τα μάτια χωρίς να μπω στη διαδικασία της έρευνας )
Η Πλανητική Ενέργεια που εκπορεύεται από :
α) τους 7 πλανήτες, αυτή είναι η βάση της ασκήσεως της αστρολογικής επιστήμης.
β) τη Γη
γ) τη σελήνη
Η Ηλιακή Ενέργεια που εκπορεύεται από
α) τον Ήλιο
β) Τον Ήλιο που ενεργεί σαν πομπός των κοσμικών ενεργειών.
Όλα αυτά θα τα αναπτύξουμε αναλυτικά στα επόμενα κείμενα

συνεχίζεται…
( αποκαλύπτω )

Δωροθέα