Παρασκευή, 14 Μαρτίου 2014

Πώς μπορεί το εγώ να γίνει προστάτης της ψυχής ?

Έχουμε αναφερθεί στο τι είναι το εγώ και τι εαυτός. Αυτά τα δύο κομμάτια που είναι και τα δύο δικά μας είναι αυτά που μάχονται αιώνες τώρα για να κερδίσει τελικά ο εαυτός μας.


Πώς μπορεί όμως το εγώ να καταφέρει να συμμαχήσει με την ψυχή υπέρ της και όχι εναντίον της. Γιατί στα τόσα χρόνια και με τις τόσες φορές που έχουμε γεννηθεί καταλαβαίνουμε ότι δεν έχουμε φτάσει στο σημείο της Αθανασίας. Αθανασία θα πει να πάρουμε μία θέση στον παράδεισο, δηλαδή στην 5η διάσταση. Μέχρι τώρα κάθε ψυχή που φεύγει από τον πλανήτη όπως έχουμε πει πηγαίνει στην τέταρτη διάσταση, για να πάρει την νέα της διαδρομή στον πλανήτη μας. Στόχος όλων μας είναι κάποτε να φτάσουμε την 5η. Πώς θα τη φτάσουμε την 5η διάσταση, ο τρόπος και ο δρόμος είναι ένας η αγάπη.
Πώς μπορούμε όμως το εγώ να το κάνουμε σύμμαχο, αντί για αντίμαχο που είναι τόσο καιρό ? 

Να το βοηθήσουμε μέσα από την αυτογνωσία, να μπορέσει να δει, να ακούσει μέσα από τα εσωτερικά του αισθητήρια όργανα που είναι συνδεδεμένα με την καρδιά. Το λεγόμενο ένστικτο. Το ένστικτο είναι μία ιδιότητα που την έχουν όλοι οι άνθρωποι, μα όλοι. Απλώς κάποιοι έχουν μάθει να το ακούν με την πρώτη, κάποιοι άλλοι νομίζουν ότι μια φορά στο τόσο τους εμφανίζεται για να τους προστατέψει από ατύχημα, ενώ κάποιοι άλλοι λένε εμένα «δε με αγγίζουν αυτά απλώς γιατί δεν τα πιστεύω».  
Ο Θεός δεν κάνει διακρίσεις σε κανέναν. Σε όλους έχει δώσει αυτή την εσωτερική φωνή. Αλλιώς θα ήταν σαν να θεωρούσε κάποιους «καμένα χαρτιά».
Σκοπός λοιπόν όλων μας είναι να μάθουμε να ακούμε αυτό το ένστικτο, αυτή την εσωτερική φωνούλα, που πάντα μάχεται για το καλό μας.
Δοκιμάστε για αρχή να καταγράφετε αυτή τη φωνούλα σε ένα τετράδιο ημερολόγιο. Παρατηρήστε τι από αυτά που σας είπε έγιναν και ποια δεν έγιναν. Δεν είναι χάρισμα, ούτε μαντικές ικανότητες. Αυτό μπορούμε να το εκπαιδεύσουμε.
Ο τρόπος εκπαίδευσης για αρχή είναι αυτή η πρόταση που σας έδωσα παρά πάνω. Αν δείτε ότι η εσωτερική σας φωνή έχει πέσει μέσα σε αρκετά από αυτά που σας προείπε τότε ξεκινήστε να λέτε στο μυαλό- εγώ να συνεργάζεται με αυτή τη φωνή.
Καλό είναι να θυμάμαι πως τα πρέπει και τα στάνταρ στη ζωή εμείς οι άνθρωποι τα δημιουργήσαμε και αν θυμάστε ο Θεός είπε να μην ανησυχούμε για τίποτε παρά μόνο για να αναπτύξουμε την εσωτερική μας πηγή- γνώση. Όταν είπε γνώση δεν εννοούσε να γεμίσουμε έναν τοίχο με πτυχία, αλλά να γνωρίσουμε τον εαυτό μας από την καλή και από την ανάποδη. Η ανάποδη είναι το εγώ μας και η καλή είναι το κομμάτι της ψυχής μας δηλαδή του Δημιουργού- Πατέρα μας. Ο άνθρωπος με τα πολλά πτυχία κινδυνεύει να περάσει στο επίπεδο της έπαρσης και να θεωρεί τον εαυτό του κάποιο. Ενώ ένας απλώς βοσκός να καταφέρει να περάσει στην 5η διάσταση γιατί γνωρίζει καλύτερα τον εαυτό του χωρίς να έχει περάσει ούτε έξω από σχολείο. 

Άρα όταν μιλάμε για γνώση, μιλάμε για μας τους ίδιους. Όσο πιο πολύ γνωρίζεις τον εαυτό σου, τόσο αγαπάς όλο και περισσότερο όλους τους ανθρώπους γύρω σου στους οποίους δεν στέκεσαι στα τυχόν ελαττώματά τους, αλλά μπορείς να αναγνωρίζεις και τα προτερήματά τους. Ούτε αυτό είναι χάρισμα αλλά εκπαίδευση είναι.
Ο τρόπος λοιπόν για να φέρω το εγώ μου να συνεργαστεί με την εσωτερική μου φωνή- ένστικτο είναι να εξηγήσω στο εγώ κάθε φορά που επεμβαίνει μέσω της λογικής και των στάνταρς ότι καλό είναι να έχω εμπιστοσύνη σε Αυτό που το έσω που προσπαθεί να με προστατέψει. Έχετε ακούσει τη φράση « η αλήθεια πάει μπροστά» φαντάζομαι. Συνήθως η πρώτη εντύπωση είναι και η σωστή, σπάνια το ένστικτό μας κάνει λάθος όταν μας πληροφορεί για έναν άνθρωπο ή για μια κατάσταση. Όμως εμείς μέσω λογικής και εγωισμού πάμε κόντρα σε όλο αυτό και τότε τα εμπόδια έρχονται το ένα μετά το άλλο και θεωρούμε τους εαυτούς μας καντέμηδες !!!

Μήπως ήρθε η ώρα να αναθεωρήσουμε την ατυχία μας και να αναζητήσουμε σε τι κωφεύσαμε ?  

ετικέτα ( πνευματικότητα ) 

Δωροθέα