Τετάρτη, 19 Μαρτίου 2014

Όρκος ψυχής -> Μοναξιά- Μαθαίνω να αδειάζω


2.ΜΟΝΑΞΙΑ Μόνο Εμείς και Εκείνος γνωρίζουμε την αλήθεια μας γιατί στο μέσα μας είμαστε αποκλειστικά μόνοι με Εκείνον. Είναι ο μόνος που μπορεί να ακούσει αυτή τη μοναχικότητα. Έχει την αποκλειστικότητα να είναι ο μόνιμος ακροατής μας σε κάθε μας λόγο- σκέψη.


Αυτός ο όρκος που δώσαμε πριν από τη γέννησή μας στη μοναξιά, θέλει να μας πει ότι εμείς έχουμε την «υποχρέωση» να γνωρίσουμε πολύ καλά το μέσα μας. Η λέξη υποχρέωση μπήκε σε εισαγωγικά γιατί στην πραγματικότητα είναι δικαίωμα μας μέσα από τη λαχτάρα μας και τη θέλησή μας να ενωθούμε με τον Θεό δηλαδή με την αλήθεια και την περιουσία μας. Για να γίνει αυτό η μοναχικότητα= μονομαχία= μάχομαι με εμένα, μας διδάσκει ότι κανένας δεν έχει τη δυνατότητα να μας μάθει καλά παρά μόνο εμείς εμάς. 

Το σίγουρο είναι ότι ο Πατέρας, μας γνωρίζει απόλυτα αφού Εκείνος έχει πρόσβαση σε κάθε μας σκέψη, πράξη ακόμη και σε όλα αυτά που βρίσκονται στο υποσυνείδητό μας. Εμείς για να γνωρίσουμε αυτόν τον κόσμο μας μέσα από τη λαχτάρα μας να μας μάθουμε, αρχίζουμε με τα βήματα της αυτοβελτίωσης και δεν σταματάμε σχεδόν ποτέ αυτή την έρευνα αναζήτηση, γιατί πολύ απλά το υποσυνείδητό μας είναι τεράστιο, αυτά που μας συμβαίνουν δεν έχουν τελειωμό κάθε μέρα έχουμε όλο και καινούργιες πληροφορίες. Όπως επίσης σίγουρα δεν έχουμε εικόνα ούτε του αιθερικού μας πεδίου και ίσως έχουμε αποσπασματικές πληροφορίες από τον Αστρικό μας φορέα. Να σας ενημερώσω επιπλέον πως για μας παίζουν ρόλο και οι σκέψεις που κάνουν για μας από τον περίγυρό μας. Όσο πιο κοντινό μας είναι ένα πρόσωπο τόσο περισσότερο μας επηρεάζει η σκέψη του άμεσα και έμμεσα. Την έχετε ακούσει τη φράση «με γλωσσόφαγαν» ή «με μάτιασαν» !!! Ναι ισχύουν !!! Για να μην ισχύουν θα πρέπει εμείς να γίνουμε τόσο απροσπέλαστοι και ισχυροί ως προς το πνευματικό μας στάτους, άρα θέλει από μας πολύ δουλειά όλο αυτό.
Όλοι μας έχουμε ώρες ή στιγμές της ημέρας που ζητάμε την απομόνωση- μοναχικότητα για κάποιες μας βιολογικές ανάγκες. Σε αυτή την ανάγκη θα πρέπει να κατατάξουμε και την εσωτερική μας αναζήτηση- μοναχικότητα. Η μοναχικότητα είναι ένας δρόμος ισορροπίας. Αν θυμάστε ο Ιησούς κατά τη διάρκεια της μέρας το αποζητούσε να μείνει μόνος του. 

Μένω μόνος μου βέβαια δε σημαίνει κοιμάμαι, ακούω μουσική, διαβάζω, αλλά κατά τη διδασκαλία του Πυθαγόρα, (όπου Πυθαγόρα διδάχτηκε και ο Ιησούς, μέσω των Εσσαίων ) σημαίνει κάνω στάση το μεσημέρι από την ημέρα μου και εκεί αναπολώ με απόλυτη εικόνα τι έκανα μέσα στην μέρα μου. Αναζητώ τα συναισθήματά μου και τις σκέψεις μου. Τις καταγράφω και κάνω ανάλυση σε κάθε τι και αναζητώ τα γιατί. Ο Πυθαγόρας συμβούλευε τους μαθητές του αυτή την αναδρομή να την κάνουν 3 φορές απανωτά, γιατί έλεγε πως το μυαλό- εγώ έχει σκοπιμότητα να ξεχνάει τα «κακώς κείμενα», να μας κλείνει την πρόσβαση από την αλήθεια. Το ίδιο ακριβώς έλεγε να γίνεται και το βράδυ πριν από τον ύπνο. Μέσα από αυτή τη διαδρομή ο μαθητευόμενος αναζητά που χρωστάει συγνώμη και που συγχώρεση και μέσα από την προσευχή του στέλνει ονομαστικά αυτά που «χρωστάει» τόσο στους συνανθρώπους του, όσο και στον ίδιο του τον εαυτό. Κάνω οραματισμό, δηλαδή οραματίζομαι να βιώνω πάλι τη σκηνή και λέω στον άνθρωπο συγνώμη. Σαν να προσπαθώ να αλλάξω ή να βελτιώσω τη σκηνή. Όλο αυτό είναι μία αυτόματη κάθαρση στο αιθερικό πεδίο και των δύο μας.  Άρα πάω για ύπνο ελαφρύς και φρέσκος. Με αυτόν τον τρόπο το υποσυνείδητο αρχίζει να καθαρίζει, με αποτέλεσμα να βγάζει στην επιφάνεια ότι κατάλοιπο έχει από το χθες. Οπότε η μοναχικότητα είναι μία διαδρομή αλήθειας, τόλμης, κάθαρσης, ισορροπίας και απελευθέρωσης. 


Όσο πιο πολύ δουλεύω τη μοναχικότητα τόσο πιο κοντά έρχομαι στην ουσία μου, στον Πατέρα και την περιουσία μου. Είναι η ιερότερη ώρα που έχω με τον εαυτό μου και καλό είναι να μη μου τη στερώ, αλλά να κάνω τα πάντα για να την επιδιώκω.  Η «υποχρέωση» μετατρέπεται σε χαρά, αφού από τις πρώτες μέρες κιόλας θα δείτε μεγάλη διαφορά σε πολλούς τομείς της ζωής σας. Αρκεί φυσικά να είστε ειλικρινείς απόλυτα και να μην προσπαθήσετε να κουκουλώσετε εγωιστικές σας συμπεριφορές. Να θυμάστε ότι όλο μας το περιβάλλον είναι ένας μας καθρέφτης, άρα ο κάθε ένας απέναντί μου είναι ένα κομμάτι δικό μου. Μπορείτε να βρείτε βοήθεια σε όλο το  2ο μυστικό πέρασμα.

ετικέτα ( αποκαλύπτω, Η Χιονάτη )

Δωροθέα