Παρασκευή, 21 Μαρτίου 2014

Όρκοι ψυχής -> Πενία + Αγνότητα = Περι-Ουσίας Γέννα



4.ΠΕΝΙΑ* που σημαίνει δεν δεσμεύομαι ούτε ακολουθώ τις υλικές απολαύσεις για να φτάσω στον παράδεισο δηλαδή την απόλυτη ελευθερία που Εκείνος πρεσβεύει.
5.ΑΓΝΟΤΗΤΑ που σημαίνει ότι λειτουργώ μέσα από την αγάπη - αποδοχή-κατανόηση τόσο για μένα όσο και για τους άλλους.


 Σήμερα θα δούμε αυτούς τους δύο όρκους που ο ένας συνοδεύει τον άλλον και είναι αλληλένδετοι. Δεν μπορεί ο ένας να υπάρξει χωρίς τον άλλον. Είναι σημαντικό και πολύ γενναίο να μπορούμε να ζούμε χωρίς να είμαστε αγκιστρωμένοι από τη σκλαβιά της ύλης και να αφεθούμε 100% με πίστη στα δικά Του Χέρια. Για να υπάρξει αυτό θα πει πως και η μοναξιά δουλεύει ως όρκος αλλά κυρίως η σιωπή. Ο λόγος μας, οι σκέψεις μας είναι μέσα από τον δικό Του Λόγο χωρίς να παρεκκλίνουμε στο ελάχιστο. 

Σας έχει τύχει ποτέ να δώσετε το υστέρημά σας σε έναν εντελώς άγνωστο άνθρωπο μέσα από την καρδιά σας, έτσι απλά, αγνά και με πολύ αγάπη, χωρίς καμία σκέψη άρνησης ? Αν ναι τότε ξέρετε τι ακριβώς συμβαίνει αμέσως μετά. Αυτή η πράξη από μόνη της δείχνει στον Θεό πως τον εμπιστευόμαστε ολοκληρωτικά και δεν τρέφουμε την πίστη μας με αμφιβολίες και άπιστες σκέψεις.
Να δώσουμε το υστέρημά μας, θα πει να είναι το τελευταίο, το έσχατο από το μισθό μας, για παράδειγμα, χωρίς καμία μα καμία εικόνα να έχουμε χρήματα την επομένη. Υστέρημα θα πει να στερηθώ εγώ έτσι απλά για να δώσω το τελευταίο μου 100ρικο. Συνήθως εμείς οι άνθρωποι δίνουμε από το περίσσευμα και αυτό επίσης το βάζουμε σε κλισέ λογικής, πρέπει δεν πρέπει, το αξίζει ή όχι.
Σε έναν άγνωστο και αυτό είναι ένα σπουδαίο βήμα γεμάτο πίστη και μη κριτική διάθεση επίσης. Γενικά όποιον και να «βοηθήσουμε» είτε γνωστό είτε άγνωστο αυτό που οφείλουμε να θυμόμαστε είναι ότι κάθε φορά που δίνεις το χέρι σου έτσι απλά από το υστέρημα σου τότε η δική σου η ψυχή θρέφεται με το νέκταρ της θεϊκής Αγάπης και ο διπλανός σου ανακουφίζεται, ηρεμεί και πιστεύει κι εκείνος στην ύπαρξη Του Θεού ή τουλάχιστον του έχουμε δώσει το κίνητρο μέσα από τη δική μας πράξη. 

Γενικά αυτή την εποχή οι άνθρωποι όλοι έχουν την ανάγκη να πιστέψουν στην Θεϊκή Δύναμη και να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη μας ο ένας προς τον άλλον, χωρίς προκαταλήψεις οι οποίες είναι ο κακός δαίμονας του μυαλού μας. Άλλωστε αν σκεφτούμε με ειλικρίνεια θα δούμε ότι ναι κι εμείς έχουμε κάνει λάθη, σφάλματα άρα πώς μπορούμε να κρίνουμε τον δίπλα μας.
Μέσα από την καρδιά μας είναι το κλειδί της ευημερίας και αυτή που θα στείλει άμεσα το μήνυμα της Αγάπης από εμάς κατευθείαν στον Πατέρα μας. Η Αγάπη η αγνή είναι τροφή νεότητας και θεραπείας για κάθε κομμάτι της ψυχής μας. Η καλοσύνη είναι το μεγαλύτερο δώρο που μπορεί να κάνει ένας άνθρωπος στον εαυτό του. Μια καλοσύνη όμως την οποία για να έχει νόημα, καλό είναι να μην τη βάζουμε σε ζυγαριά, να μη την περνάμε από κόσκινο, αλλά να επιτρέπουμε στην καρδιά μας με την απλότητα που την διακατέχει να είναι δοτική χωρίς σκέψεις επίκρισης.
Αν καταφέρετε μία φορά στη ζωή σας να κάνετε τα βήματα αυτά έτσι απλά δηλαδή υστέρημα- καρδιά- άγνωστος ή γνωστός , τα θαύματα που θα ακολουθήσουν στη ζωή σας και η Αγάπη- προστασία του Θεού είναι απερίγραπτη. Ευτυχώς εμένα μου έτυχε έτσι απλά όταν ήμουν μικρή, γύρω στα 20 μου χρόνια όπου τότε  έμενα μόνη μου χωρίς τους γονείς μου. 

Είχα επάνω μου το τελευταίο μου 100ρικο ( δραχμές τότε), ήμουν χωρίς δουλειά και δεν υπήρχε καμία εικόνα για να έχω χρήματα για τις επόμενες μέρες. Τότε βρέθηκε μπροστά μου ένας γεράκος και μου είπε: «ρίγανη παιδί μου ?» Εγώ χωρίς να σκεφτώ καθόλου άνοιξα το πορτοφόλι μου και του έδωσα το τελευταίο μου 100ρικο. Πήρα τη ρίγανη και έφυγα. Τότε συνειδητοποίησα ότι του έδωσα το τελευταίο  100ρικο που είχα. Χωρίς να ξέρω το λόγο δεν ένιωσα πανικό, ούτε μετάνιωσα γι’ αυτό που είχα κάνει. Σαφώς και δεν μπήκα στη διαδικασία να σκεφτώ αν ο γεράκος έλεγε ψέματα ( αν έλεγε ψέματα δικό του το φορτίο). Γύρισα στο σπίτι και ένιωθα μια περίεργη ασφάλεια, σαν να είχα μέσα στο πορτοφόλι μου χιλιάρικα. Πάντως δεν το ένιωθα άδειο. 
Την άλλη μέρα άρχισαν οι ευλογίες !!! Καινούργιες πόρτες δουλειάς άνοιξαν για μένα και φυσικά εκείνο το 100ρικο μου επέστρεψε με τον καλύτερο τρόπο. 

Χρόνια αργότερα κατάλαβα ότι αυτή η επιστροφή όλης αυτής της μαζεμένης ευλογίας ήταν από εκείνο το συμβάν με τον γεράκο.
Οπότε το να μη δενόμαστε με την ύλη και να επιδιώκουμε την πενία μέσα από την καρδιά μας γεμάτη πίστη για τον Πατέρα μας ο οποίος μας είπε ότι ποτέ δεν θα μας αφήσει να πεινάσουμε είναι η καλύτερη διαδρομή για τον καθένα μας με οδηγό την αγνότητα της καρδιάς μας, ποτέ δεν θα μας λείπει τίποτε επί της ουσίας.

Η πενία* ως έννοια σημαίνει φτώχεια- στέρηση- έλλειψη βασικών αναγκών ΠΗΓΗ

ετικέτα ( αποκαλύπτω, Η Χιονάτη

Δωροθέα