Τετάρτη, 30 Ιουλίου 2014

Μία ολόσωμη «ασπίδα»

Το εγώ είναι μία ολόσωμη «ασπίδα» που σε αναγκάζει να ζεις μες το σκοτάδι του πόνου και του φόβου, σε κρατάει σε απόσταση από το 


μέλι της ζωής. Μέσα σε αυτή την ασπίδα βλέπεις σκιές και αντανακλάσεις του ίδιου σου εγώ και νομίζεις ότι είναι των άλλων. Το εγώ είναι μία μόνιμη παγίδα που σε κρατάει πάντα και ίσως για πάντα ολομόναχο, ενώ νομίζεις ότι συνυπάρχεις με άλλους. Το κάθε εγώ ολομόναχο μέσα από τις δικές του αντανακλάσεις μάχεται συνέχεια τον ίδιο του τον εαυτό. 
Έχει την αίσθηση ότι φταίνε όλοι οι άλλοι για τη δυστυχία του, αλλά δεν βλέπει την «ασπίδα» γιατί του έχει γίνει τόσο οικεία που νομίζει ότι αυτό είναι η ζωή, μόνο προβλήματα και πόνο. Η «ασπίδα» αυτή όσο περνούν τα χρόνια γίνεται όλο και πιο σκληρή. 

Ο τρόπος για να βγεις από αυτή την «ασπίδα» είναι η πραγματική γνώση του είμαι, να βγεις για πάντα από το σκληρό και άκαρδο εγώ σου. Η ισχυρή Θέληση είναι ένας σημαντικός δρόμος ελευθερίας. Τρόποι αυτογνωσίας και διαδρομές υπάρχουν αμέτρητες, επέλεξε έναν και εργάσου με ζέση, αφού πρόκειται να συναντήσεις τον ήλιο της γνώσης, για πάντα. Κανένας άλλος δεν μπορεί να σε βγάλει από αυτή την ολόσωμη «σκλαβιά», μόνο δική σου επιλογή μπορεί να είναι. Γιατί είσαι ο μόνος που μπορεί να σμιλέψει την ασπίδα αυτή, γιατί είσαι ο μόνος που έχεις ορατότητα, από μέσα προς τα έξω. Όλοι οι άλλοι μπορεί να μη σε βλέπουν καν ή να βλέπουν αυτά που έχουν δυνατότητα να δουν γιατί κι εκείνοι έχουν τις δικές τους ασπίδες.

ετικέτα ( ελευθερία ) 

Δωροθέα