Παρασκευή, 22 Αυγούστου 2014

Το πρώτο μας κεράκι

Σαν σήμερα πριν ένα χρόνο δημιουργήθηκε αυτός ο ιστότοπος, η Χιονάτη και τα εφτά μυστικά περάσματα.
Θερμά σας ευχαριστώ έναν έναν ξεχωριστά !!! Η τιμή που μου κάνετε είναι πολύ μεγάλη !!!


Ευχαριστώ θερμά όλα τα φιλικά ιστολόγια που με τιμούν  με την αναδημοσίευση κειμένων της Χιονάτης !!!
Ευχαριστώ θερμά τους μαθητές μου, οι οποίοι μου ανέβαζαν και μου ανεβάζουν τον πήχη κάθε μέρα, έτσι με κάνουν να ψάχνω όλο και περισσότερο !!! 

Ευχαριστώ την αυτογνωσία που έγινε για μένα ο δρόμος λύτρωσης και ελευθερίας από την σκλαβιά της ανασφάλειας, της χαμηλής αυτοεκτίμησης δηλαδή του εγώ μου !!! 

Ευχαριστώ τον σύντροφο και άνθρωπο της ζωής μου που στέκεται στο πλευρό μου. Ο οποίος πίστεψε σε μένα, όταν εγώ δεν είχα καμία εκτίμηση για τον εαυτό μου.
Ευχαριστώ τον Πατέρα μας – Θεό που είναι κάθε μέρα στο πλευρό μου, με μια αστείρευτη αγκαλιά !!!
Συνεχίζουμε το ταξίδι της γνώσης με πολύ αγάπη από μένα για όλους σας !!!

Εύχομαι να είστε πάντα όλοι γεμάτοι ευλογίες !!!


Με εκτίμηση Δωροθέα 












ετικέτα ( το προφίλ μου )