Κυριακή, 17 Αυγούστου 2014

Το εγώ έχει πολλές μεταμφιέσεις

Το χειρότερο ελάττωμα του χαρακτήρα μου, το οποίο το καλλιεργούσα και υπέθαλπα ασύστολα, ήταν η νοοτροπία «εγώ ο καημένος». Το να νιώθεις οίκτο για τον εαυτό σου είναι το πιο καταστροφικό χαρακτηριστικό στον κατάλογο των ασυγχώρητων αμαρτιών. Να προσέχετε πάντα τα κόλπα του και τις καταθλίψεις που προκαλούν. Το εγώ παραδίδεται μόνο όταν αντιμετωπίσει κουράγιο και αποφασιστικότητα.


Οι νοητικές διαστροφές είναι διαστρεβλώσεις νοητικών λειτουργιών, παγίδες που στήνει το εγώ για να μας κρατά χωρισμένους από τον Θεό. Η λαγνεία είναι μία λειτουργία του κατώτερου ενεργειακού σώματος του Ανθρώπου και δεν ικανοποιείται ποτέ. Όταν η λαγνεία είναι υπερβολική, πολλοί άνθρωποι βιάζουν, κακοποιούν ή συχνά δολοφονούν. 

Η απληστία είναι μία νοητική διαστροφή. Ζει χάρη στο εγώ που μας ενθαρρύνει να αποθηκεύουμε, να αποθησαυρίζουμε και να μη μοιραζόμαστε τίποτε. Η απληστία είναι μία αντίφαση για τη νοοτροπία που λέει να μοιραζόμαστε τα πάντα εδώ στη γη.  Άλλες νοητικές διαστροφές είναι η οκνηρία, ο φθόνος, η καχυποψία και πολλές άλλες νοοτροπίες που ζουν σε μυστικά, κρυφά μέρη του νου.

Το εγώ έχει πολλές μεταμφιέσεις. Είναι ο αριστοτέχνης την μεταμορφώσεων και μπορεί να πάρει όποια μορφή θέλει για να παγιδέψει την ψυχή. 

ετικέτα ( αναγέννηση ) 

Απόσπασμα από το βιβλίο : 
Είμαστε όλοι Έκπτωτοι Άγγελοι 
Albert Clayton Gaulden
Εκδόσεις Διόπτρα.