Πέμπτη, 7 Αυγούστου 2014

Το συναισθηματικό σου προφίλ

Δημιούργησε μόνος σου το συναισθηματικό σου προφίλ. Αυτό θα σε βοηθήσει και θα γίνει οδηγός σου για να μπορέσεις να «λύσεις» τα σχοινιά που σε κρατούν δεμένο με το χθες.


Στο πρώτο μυστικό πέρασμα στην ανάρτηση πρώτο κέντρο θα βρεις τα αρνητικά συναισθήματα και στο τέταρτο μυστικό πέρασμα στην ανάρτηση τέταρτο κέντρο θα βρεις τα θετικά συναισθήματα.
Κατέγραψε τα σε ένα τετράδιο σε μία στήλη τα αρνητικά και στην άλλη τα θετικά. Με «άριστα» το 10 βαθμολόγησε τα και βρες το προφίλ σου που αφορά γενικά εσένα.
Μετά αναζήτησε μέσα από τα κείμενα που υπάρχουν στα ανάλογα μυστικά περάσματα τις ερωτήσεις που θα βοηθήσουν να φέρεις τα συναισθήματα αυτά σε ισορροπία. 

Έτσι κι αλλιώς ένα συναίσθημα για να δημιουργηθεί χρειάζεται από μας μία διαδρομή σκέψεων. Ποιες σκέψεις μας οδηγούν στο ανάλογο συναίσθημα ? Πόσο εγώ κρύβεται πίσω από τις σκέψεις ? Πόση χαμηλή αυτοεκτίμηση. Γιατί έχω χαμηλή αυτοεκτίμηση ? Με ξέρω ? Πόσο ? Μήπως πρώτα εγώ υποβιβάζω τον εαυτό μου, με προτάσεις όπως «που θα πάει θα αλλάξει», «δεν του δίνω σημασία» και έτσι δεν μιλάμε, δεν τοποθετούμε τους εαυτούς μας σωστά ? Πώς να τοποθετήσεις κάτι σωστά αν δεν το γνωρίζεις ?
Αν δεν γνωρίζεις το μέγεθος και το σχήμα από τον καναπέ, το μέγεθος και το σχήμα του σαλονιού, πώς μπορείς να κάνεις σωστή τοποθέτηση ?
Αν δεν μάθω τον εαυτό μου από την «καλή» και από την «ανάποδη» πώς μπορώ να τον τοποθετήσω ? Αφού πάντα θα μοιάζει ότι περισσεύει ή ότι μειονεκτεί. 


Το προφίλ του συναισθήματος είναι ένας πλοηγός. Αυτός που θα γίνει η δική σου πυξίδα για το δικό σου μοναδικό ταξίδι. Άλλωστε για τη ζωή σου μιλάμε και τη ζωή σου μπορείς μόνο εσύ να τη ζήσεις. Η αρμονία δεν προκύπτει, εμείς την δημιουργούμε να προκύψει, μέσα από την ορθή τοποθέτηση του Είμαι. 

ετικέτα ( αναγέννηση ) 

Δωροθέα