Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου 2014

Μήνυμα από τον Ιησού προς όλο τον πλανήτη. 11 Σεπτεμβρίου 2014 09:19.

Αγαπημένα μου αδέρφια, γνωρίζω πολύ καλά πόσο έχετε υποφέρει.
Ο λόγος που πονάτε και που υποφέρετε είναι ένας γιατί είστε ακόμη κάτω από τη σκιά της χωριστότητας και όχι στην αγκαλιά της ενότητας.


Ο Λόγος μου και η ζωή μου κοντά σας ήταν για να σας δείξω πως μόνο όταν είστε αγαπημένοι μπορείτε να κάνετε θαύματα να συμβαίνουν.



Σας είπα αν θυμάστε στον Λόγο μου ότι είστε Θεοί, όπως κι Εγώ. Ότι μπορείτε να πείτε στο βουνό να μετατοπιστεί και να το κάνει, για να σας δείξω το μέγεθος της πίστης, τι μπορεί να κάνει. Η πίστη και η Δύναμη του Θεού είναι έξω από την λογική σας και φυσικά το μυαλό σας δεν μπορεί να καταλάβει το μέγεθος ούτε του Πατέρα μας, αλλά και ούτε των δικών σας δυνατοτήτων. Όλοι σας μα όλοι έχετε δυνατότητες τόσες πολλές για να μη ξανά βιώσετε ποτέ πόνο. Όμως για να γίνει αυτό, θα πρέπει ο εγωισμός σας να φύγει από σας.
Η αγάπη να γίνει το Φως σας και να λάμψουν οι ψυχές στον πλανήτη.
Αν θυμάστε αδέρφια μου ο Ιωάννης μέσα στην Αποκάλυψη σας είχε ενημερώσει πως αυτοί που θα σωθούν όταν έρθει η ώρα της κάθαρσης, θα είναι αυτοί που θα έχουν τη σφραγίδα του Θεού στο μέτωπό τους, θα έχουν φορέσει τον Λευκό Μανδύα και θα έχουν πάρει στα χέρια τους το ιερό σύμβολο του Φοίνικα.
Όπως και στον δικό Μου Λόγο στο Ευαγγέλιο του Μάρκου, είχα πει να προσέχετε τους εαυτούς σας και να είστε πάντα σε ετοιμότητα, να παρακαλάτε δε να μη συμβεί το κακό μέσα στη νύχτα και να μην αναγκαστούν μαμάδες με μωρά στην κοιλιά, να τρέχουν.
Όλο αυτό αδέρφια μου ήρθε η ώρα να το πάρετε στα σοβαρά. Εμείς είμαστε σε ετοιμότητα εδώ για να επέμβουμε για τη διάσωσή σας, όμως για να σας σώσουμε θα πρέπει να μας το επιτρέψετε. Να μας το επιτρέψετε εννοώ μέσα από τις πράξεις σας, την πίστη σας, την ταπείνωσή σας, την αγάπη σας, την μετάνοια σας.

Πλησιάζει η ώρα που αυτό που σας υποσχέθηκε ο Πατέρας μας να γίνει. Ο πλανήτης θα περάσει από την κάθαρση για να μετατραπεί σε παράδεισο. Πλησιάζει η στιγμή που θα ξανά έρθω στη γη αδέρφια μου.
Όμως θέλω να προετοιμάσετε τους οίκους σας για να με δεχτείτε. Ο οίκος σας είναι το σώμα σας και το σημείο που θέλω να με βάλετε να καθίσω είναι η καρδιά σας. Και στο κατώφλι σας να με περιμένει ο Λόγος Του Πατέρα μας. Το κατώφλι σας είναι το στόμα σας και ο λόγος σας.
Πάντα πιστεύαμε σε σας αδέρφια μου. Κάθε λεπτό είμαστε μαζί σας, ούτε μία στιγμή δεν είστε μόνοι. Ακόμη πιστεύουμε. Ξέρουμε ότι όταν εσείς το θελήσετε και αλλάξετε σελίδα μέσα σε ένα λεπτό μπορεί να γυρίσει ο πλανήτης στην Αγάπη που ποτέ δεν έζησε. Έχετε στο πλευρό σας όση βοήθεια θα χρειαστείτε. Τόσο οι Άγγελοι, οι Αρχάγγελοι, οι Άγιοι και όλοι οι Αναληφθέντες Δάσκαλοι είναι και ήταν σε ετοιμότητα για να δράσουν υπέρ σας, όταν εσείς τους επικαλείστε. Όπως επίσης βρίσκονται στον πλανήτη και ψυχές που έχουν ταχθεί στον δρόμο του Πατέρα μας για να σας δώσουν την αγκαλιά τους και τις γνώσεις τους οι οποίες έρχονται από το Όλον Φως.  
Είμαι και θα είμαι μαζί σας αδέρφια μου!!!
Ιησούς Χριστός Θεού Υιός Σωτήρ  


Ενδιάμεσος Επικοινωνός Δωροθέα 

ετικέτα ( Εσσεται Ήμαρ )