Κυριακή, 7 Σεπτεμβρίου 2014

Στα άδυτα του νιώθω και του υποσυνείδητου. Διαλογισμός (Βίντεο)

Οδηγίες για τον διαλογισμό.
Καθίστε όσο πιο αναπαυτικά μπορείτε, σε καρέκλα και τα πόδια χωρίς παπούτσια ή παντόφλες να πατάνε καλά στο πάτωμα. Καλό θα είναι κατά τη διάρκεια αυτού του ταξιδιού σας να μη σας διακόψει τίποτε και κανένας. Οπότε μείνετε μακριά τα τηλέφωνα, κλειστή η τηλεόραση και η προσοχή σας μόνο στην διαδρομή σας.


Έχετε μαζί σας ένα τετράδιο και ένα στυλό που να γράφει εύκολα.
Στο ταξίδι αυτό θα αναζητήσουμε το νιώθω μας. Κάθε φωτογραφία που θα βλέπετε θα σας γεννάει συναισθήματα και σκέψεις. Αυτές τις σκέψεις και τα συναισθήματα τα καταγράφουμε στο τετράδιό μας.
Στο τέλος του διαλογισμού δείτε σε ποιες εικόνες από την παιδική σας ηλικία σας, πήγε το μυαλό σας. Καταγράψτε το συμβάν που σας ήρθε στο μυαλό σας και στη συνέχεια προσπαθήστε να θυμηθείτε πως νιώθατε με εκείνο το συμβάν. Νιώθετε το ίδιο και τώρα ?  

Νιώθετε στοργή, τρυφερότητα ή οργή, θυμό, φόβο, νοσταλγία ? Αυτό που νιώθατε τότε εκεί σε εκείνη τη σκηνή σε ποιους τομείς της ζωής σας, σας ακολουθεί ακόμη ? Τι ήταν αυτό που τότε δεν είπατε και τώρα θα το λέγατε ? Θα το λέγατε ή έχετε ακόμη φόβο ? 
Όσο αντιλαμβάνομαι το χθες γίνομαι κυρίαρχος του εαυτού μου, των σκέψεών μου και των συναισθημάτων μου. Δεν είμαι πια «υποχείριο» σε ένα σκοτεινό παρελθόν που ήταν γεμάτο φόβο, πόνο και απόρριψη.
Επιλέγω την ίαση του χθες για να μπορώ να βιώνω αρμονικά το σήμερα έτσι ώστε το αύριο μου να είναι μαγικό.

Music by: George Skaroulis Traditions

Διαλογισμός Ταξίδι στο χθες. 

ετικέτα ( Διαλογισμός) 

Δωροθέα