Πέμπτη, 25 Σεπτεμβρίου 2014

Ο Υδροχοϊκός Νους μετασχηματίζει τον πλανήτη.

Ο εκπαιδευτικός δρόμος από την αυτογνωσία στην Ανώτερη Πνευματικότητα βασίζεται σε τέσσερις ενεργειακές φράσεις,  οι οποίες αντιστοιχούν στις ενέργειες των ζωδίων αντίστοιχα. Τον 



Ταύρο, τον Λέοντα, τον Σκορπιό και τον Υδροχόο. Τα 4 αυτά ζώδια στην εκπαίδευσή μας δεν έχουν το ρόλο τους σε προσωπικό επίπεδο, αλλά μας ενδιαφέρουν μόνο οι ενέργειες που εκπέμπουν οι δονήσεις τους και τα βασικά τους στοιχεία. Οπότε δεν αναφέρεται  το κείμενο στους Ταύρους, στους Λέοντες κλπ, αλλά στην δομή και ουσιαστική βάση της όλης φιλοσοφίας των ενεργειών αυτών.
Οι προτάσεις είναι οι εξής : 

Ζητώ τη Φώτιση κι είμαι ο ίδιος Φως. ( Ταύρος)
Γνωρίζω πως ο Εαυτός μου είναι ένας. Κυβερνώ τον Νόμο. ( Λέοντας)
Η πλάνη δεν μπορεί να με κρατήσει. Είμαι το πουλί που πετά τέλεια και ελεύθερα. ( Σκορπιός)
Είμαι ο εξυπηρετητής και είμαι χορηγός του ζώντος Ύδατος. ( Υδροχόος)
Οι 4 αυτές δονήσεις- ενέργειες ενισχύουν τα 4 σημεία του ορίζοντα που τα είδαμε στο κείμενο : Υπηρετώ η 4η ενέργεια από τους δάσκαλους της Σαμπάλλα.
Όπως επίσης οι 4 αυτές ενέργειες θα δώσουν την ανάλογη διαδρομή υπόστασης στα 4 στοιχεία μας αέρα, νερό, φωτιά και γη, για να μπορέσουμε έτσι να έχουμε εμείς τον απόλυτο έλεγχο του σώματος μας σε όλους του τους τομείς.

Θα αναλύσουμε αυτές τις προτάσεις και τις δονήσεις του κάθε ζωδιακού ρόλου τις επόμενες μέρες. 

ετικέτα ( Φοίνικας ) 

Δωροθέα + Αλίκη Μπέιλη