Σάββατο, 27 Σεπτεμβρίου 2014

Υπερβαίνω τους νόμους της Αρμονίας ?

Υπερβαίνω και αγνοώ τους νόμους της φυσικότητας δεν σημαίνει ελευθερία. Ελευθερία δε σημαίνει ασυδοσία και αδιαφορία αλλά ακριβώς το αντίθετο.


Η αγάπη είναι ελευθερία. Τι θα πει όμως ελευθερία ? Πώς έχουμε μάθει να τη στηρίζουμε, μήπως την έννοια ελευθερία την έχουμε ορίσει λάθος ? Μήπως υπερβαίνω τους Νόμους της φυσικότητας και αρμονίας ? Μήπως λειτουργώ εντελώς αντίθετα με αυτούς ?
Το παράξενο είναι πως το μυαλό όταν γίνει νους δεν έχει όρια καθόλου, ενώ το σώμα από τη φύση του έχει κάποια όρια. Εμείς λοιπόν κάναμε ακριβώς το αντίθετο. Δεσμεύσαμε το μυαλό μας και το κλείσαμε μέσα σε όρια όπως : «ότι ήταν να μάθω, το έμαθα», «ότι ήταν να κάνω το έκανα» και το σώμα μας το χειριζόμαστε λες και έχει απεριόριστες «ζωές» όπως τα παιχνίδια.
Αφουγκράζομαι το σώμα μου, θα πει το γνωρίζω από όλες του τις μεριές. Γνωρίζω τι κάνει κάθε μου όργανο και γιατί. Πόσο με καταβάλλουν ή με καταπονούν κινήσεις ή δουλειές και αγνοώ ότι θα γεράσω ? Πόσο «πατάω» πάνω στην εικόνα μου, στην καλή μου πρόθεση και προσπαθώ να υπερβάλλω για να με συμπαθούν ? 

Το σώμα του κάθε ένα από μας έχει τα όριά του, τα οποία οφείλω να τα μάθω πολύ καλά και να τα σέβομαι, αυτό θα πει αγάπη και ελευθερία. Ελεύθερο σώμα είναι αυτό που μέσα από τον χειρισμό του σεβασμού  είναι γεμάτο από υγεία και αρμονική ενέργεια. Γιατί αυτό το σώμα δεν είναι μόνο για το σήμερα, αυτό θα έχω όσα χρόνια θα ζω.
Ο νους οφείλει να εναρμονιστεί κι εκείνος με το σώμα μέσα από τη φιλοσοφία και τη φιλομάθεια. Τι θα πει αυτό ? Θα πει να μην αγκιστρώνομαι από ιδέες και κλειδώνω μέσα από στάνταρς, να μάθω να ελίσσομαι και να εξελίσσομαι με οδηγό το νέο, το φρέσκο, το καινούργιο. Αλλιώς θα βρίσκομαι στο σήμερά μου, νέα μέρα, αλλά όλο μου το είναι θα βρίσκεται ακόμη πίσω στο παλιό.
Οφείλω να εναρμονίζομαι λοιπόν στις αλλαγές τόσο του σώματός μου όσο και των εξελίξεων. Αν για παράδειγμα σήμερα το σώμα μου, μου δηλώσει μία ένσταση μέσα από μία ασθένεια, καλό είναι να μη το αγνοήσω και να συνεχίσω να λειτουργώ λες και δεν έγινε τίποτε. Αν υπάρξει μία αλλαγή πορείας στη ζωή μου, οφείλω να ψάξω να βρω τι θέλει να μου δείξει και να μου διδάξει αυτή η αλλαγή.

Αυτό είναι αγάπη και ελευθερία. Με αγαπάω και με αφήνω ελεύθερο μέσα στη ροή με σεβασμό την φυσικότητα και την αρμονία. 

ετικέτα ( τέχνη ζωής ) 

Δωροθέα