Τρίτη, 9 Σεπτεμβρίου 2014

Η τόλμη να είσαι Αγνός.

Να τολμάς να είσαι Αγνός. Σε αυτό το βήμα βοηθός μας είναι ο Αρχάγγελος Ουριήλ. Η αγνότητα αυτή σημαίνει ότι έχω πάρει απόσταση από τα πάθη της σάρκας και του Εγώ. Ο Αρχάγγελος Ουριήλ γίνεται ο βοηθός μας για να εναρμονίσουμε το 2ο μυστικό μας πέρασμα- τσάκρα.


Αυτό σημαίνει πως όλες μας οι σχέσεις μετατρέπονται σε φωτεινές διαδρομές Αγάπης και στοργής. Κανένα ίχνος κακίας, αδιαφορίας, οργής δεν υπάρχει πια, γιατί έχουμε εργαστεί ολοκληρωτικά με κάθε γωνιάς της ζωής μας.
Αγνός είναι αυτός που κάθε τι που κάνει, λέει δεν το περνά μέσα από ζυγαριά για να δει τι θα πάρει. Αλλά δίνει μέσα από την ψυχή του με οδηγό την καρδιά του. Η καρδιά του Αγνού έχει μετατραπεί σε Χριστική Καρδιά και έχει μέσα της το Χρίσμα. 

Ο Αρχάγγελος Ουριήλ μέσα από την δική μας επίκληση για βοήθεια και στήριξη θα μας δείξει ποιες σχέσεις μας έχουν ανάγκη από θεραπεία και αναβάθμιση. Όμως θα μας δείξει ακριβώς και ποια είναι η σχέση μας με τον ίδιο μας τον εαυτό. Αν ακόμη μας βασανίζει η γαστριμαργία θα πει ότι το βαθυσκάφος μας βάλετε ακόμη από τον εγωϊκό μας χαρακτήρα, άρα η αγνότητά μας κινδυνεύει να έχει μέσα της το δίπολο. Ο διπολικός χαρακτήρας ως αγνός από τη μία, από την άλλη μεριά κρύβει τον σκληρό. Οπότε αν το σώμα μας ακόμη έχει κατάλοιπα από το εγώ μας τότε η αγνότητα που δείχνουμε έχει μέσα της και σκληρότητα. Που αν δεν τη δείχνουμε στους άλλους την κρατάμε μέσα μας και εκεί θα εκδηλωθεί.
Άρα να ξέρουμε πως η αγνότητα για να βιωθεί στο απόλυτο και ακέραιο θα πρέπει να γεννιέται από την ψυχή και όχι από το μυαλό.
Επίκληση στον Αρχάγγελο Ουριήλ.
Αγαπημένε μου Αρχάγγελε Ουριήλ, εσύ που γνωρίζεις κάθε γωνιά της ζωής μου, ξέρεις πόσο πολύ θέλω να μπω στον δρόμο του Φωτός δείξε μου σε παρακαλώ ποια σημεία θέλουν διόρθωμα και σε ποια σημεία λειτουργεί ο εγωισμός μου. Γένοιτο !
Την επίκληση αυτή την κάνουμε 3 φορές τη μέρα, δυνατά μετά από  προσευχή. 

Ύστερα θα περιμένουμε ποιο τρόπο θα επιλέξει ο Αρχάγγελος να επικοινωνήσει μαζί μας. Μπορεί να επιλέξει ένα στοίχο από ένα τραγούδι, ένα βιβλίο, ένας άνθρωπος να έρθει να μας δώσει μία πληροφορία.
Όλα όσα σας συμβαίνουν από την επίκληση και μετά καλό είναι να τα κρατάμε σε ένα ημερολόγιο για να μπορούμε να επεξεργαστούμε την πληροφορία.
Το μυαλό μας έχει την ιδιότητα να απορρίπτει, γι’ αυτό ότι και να έρθει στον δρόμο σας μετά την έναρξη της εργασίας, μη το θεωρήσετε τυχαίο ή άσχετο. Όταν το γράψετε στο ημερολόγιό σας με υπομονή θα σας δοθούν παραπάνω οδηγίες αν εσείς δεν καταλαβαίνετε. Όμως μην απορρίψετε καμία πληροφορία. Παράλληλα μπορείτε να μπείτε μέσα στο 2ο μυστικό πέρασμα και να εργαστείτε πάνω στις βασικές σας σχέσεις.
Αγνός = Γόνος- Γάμος- Γέννα.
Γίνομαι Γόνος που ενώνει μέσω γάμου την Θεία Ενέργεια με τη δική μου, έτσι γεννάτε μέσα μου το Φως. Είμαι Φως. ( Θετική δήλωση που μπορούμε να τη λέμε ξανά και ξανά.)

Καλή αρχή στον δρόμο της Αγνότητας. 

ετικέτα ( Φοίνικας ) 

Δωροθέα