Κυριακή, 2 Νοεμβρίου 2014

Κάτω από τις φτερούγες των Αρχαγγέλων.

Όλο το Αρχαγγελικό Τάγμα τάσσεται πάντα υπέρ των ανθρώπων για την προστασία των ψυχών τους και τη βοήθειά τους στο έργο τους πάνω στον πλανήτη.


Οι Αρχάγγελοι έχουν την ιδιότητα να μας αγκαλιάζουν και να μας φροντίζουν.
Εμείς το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να εναρμονιστούμε με τις θεραπευτικές τους ιδιότητες και να ανοίξουμε την καρδιά μας με αγάπη και πίστη.
Το έργο Τους και η συμβολή τους προς εμάς είναι Θεάρεστο και κάθε φορά που θα τους ζητήσουμε την παρέμβασή τους θα σταθούν στο πλευρό μας με αγάπη και τρυφερότητα.
Αυτές οι οντότητες είναι σταλμένες πάνω στη γη, για τη δική μας βοήθεια, αν και όταν τους το ζητήσουμε. 

Ρωτάμε την καρδιά μας τι είναι αυτό που την απασχολεί στο σήμερά της. Τι και γιατί πονάει ? Τι νιώθει ότι θα την ανακουφίσει ? Την καρδιά μας ρωτάμε και όχι το μυαλό μας, γιατί το μυαλό δεν είναι ο καλός μας σύμβουλος αλλά ακριβώς το αντίθετο.
Η καρδιά μας είναι και ο «τόπος» αλλά και το μέσον επικοινωνίας με αυτές τις τόσο γεμάτες Αγάπη Οντότητες.

Μπορούμε να καθίσουμε ήρεμα στον καναπέ μας, στο κρεβάτι μας. Να βάλουμε μία ήρεμη μουσική και να ανάψουμε ένα κεράκι. Χαλαρώνουμε όσο μπορούμε την αναπνοή μας και ηρεμούμε το μυαλό μας. Αν για κάποιο λόγο έρθουν σκέψεις γίνομαι απλώς ο παρατηρητής τους και τις αφήνω χωρίς να μπω στη διαδικασία ανάπτυξής τους. Αν για παράδειγμα έρθει η σκέψη τι να μαγειρέψω ή τι δουλειές έχω για αύριο, ας αφήσω τη σκέψη αυτή να φύγει όπως ήρθε. Μη προσπαθήσω να την κάνω ανάπτυξη και να απαντήσω στην σκέψη αυτή. 

Όταν το μυαλό δει ότι δεν απαντώ τότε θα σταματήσει. Εκεί σε εκείνο το σταμάτημα, αφουγκράζομαι την καρδιά μου και ζητώ από τους Αρχαγγέλους να μου πουν, να μου μιλήσουν και να μου δώσουν ένα μήνυμα. Εκεί λοιπόν μέσα σε αυτή τη σιωπή του μυαλού και τη στιγμή της επικοινωνίας μου με την καρδιά μου, μέσα μου θα ακούσω μία γλυκιά, τρυφερή και όλο αγάπη φωνή. Η φωνή αυτή είναι από έναν Αρχάγγελο ή από έναν Άγγελο. Είναι ένα μελωδικό τραγούδι, σαν το μελωδικό νανούρισμα της μαμάς μας. Η τρυφερότητα και η ασφάλεια μοιάζει με αυτή της αγκαλιάς της μαμάς μας.

ετικέτα ( Πνευματικότητα ) 

Δωροθέα