Τρίτη, 11 Νοεμβρίου 2014

Αγαπημένα μου αδέρφια

Ήρθα στη γη ήρθα για να σας απαλύνω κάθε πόνο και αυτό θα συνεχίσω να κάνω. Ζητήστε Μου, μιλήστε Μου, προσευχηθείτε σε Μένα, μείνετε κοντά Μου.  
Είμαι η Φλόγα που ζεσταίνει.
Είμαι το Φως που θεραπεύει.
Είμαι η Αγκαλιά που στηρίζει.
Είμαι και θα Είμαι στο πλευρό σας.

Ξέρω ότι τα βάρη σας είναι μεγάλα, σε μερικά από τα αδέρφια μου και αδέρφια σας, ο πόνος είναι δυσβάστακτος. Όλοι μαζί μπορούμε να περιθάλψουμε τα πονεμένα μας αδέρφια. Η δόνηση κάθε προσευχής έχει τεράστια σημασία. Όσο προσεύχεστε τόσο θεραπεύεστε.
Κάθε σας προσευχή αυτό το χρονικό διάστημα καθαρίζει το αιθερικό κομμάτι του πλανήτη. Οι προσευχές σας τώρα πια πολλαπλασιάζονται.
Όσο προσεύχεστε τόσο προωθούμε την αγάπη από άκρη σε άκρη σε όλο τον πλανήτη.
Από δω και πέρα οι προσπάθειες για θεραπεία αλλά και για την δική σας ευημερία θα ενταθούν.
Μείνετε ενωμένοι με τις οικογένειές σας αλλά και με όλα τα αδέρφια σας.
Αν μέχρι εχθές θυμώνατε, από σήμερα πείτε θα αγαπώ.
Αν μέχρι εχθές ήσουν έτοιμος για έχθρα με έναν σου γείτονα ή έναν σου συνάνθρωπο από σήμερα πες θα αγαπώ.
Αν μάλωνες με τη γυναίκα σου και το παιδί σου από σήμερα πες θα αγαπώ.
Όσο αγαπάς και όσο προσεύχεσαι ανοίγεις την καρδιά σου. Όσο η καρδιά σου ανοίγεται φωτίζεται και η θεραπεία στους πόνους σου και τα βάσανά σου είναι γεγονός.
Ήμουν, Είμαι και θα Είμαι στο πλάι σας.
Κάθε μικρή προσπάθεια δική σας, είναι μεγαλείο για όλους μας εδώ Πάνω. Χαρά μας είναι που βλέπουμε ότι αυξάνεστε. Συνεχίστε την προσευχή και την ένωση. 

Με αγάπη Ιησούς 

ετικέτα ( Πνευματικότητα )