Σάββατο, 14 Μαρτίου 2015

ΕΠΟΥΡΑΝΙΑ ΗΧΩ ΜΕΣΑ ΣΟΥ !!!

Κατανόηση- Επινόηση- Μετανόηση


Κατανόηση = να καταλάβω, να αναλύσω για να δώσω σωστές βάσεις προς την αλήθεια.
Η αλήθεια δεν έχει πολλά πρόσωπα, αλλά ένα και μόνο.
Την έχουμε αναγάγει ότι έχει πολλά πρόσωπα διότι βασιζόμαστε απλώς στην αντιληπτική ικανότητα του καθενός, στο αν είναι έτοιμος να δει, να αναγνωρίσει την ΩΜΗ ΔΟΜΗ, ΩΔΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑ = ΕΓΩ ΕΙΜΙ Η ΟΔΟΣ- ΩΔΗ- ΔΟΜΗ.
Άλλο λοιπόν, πως θέλω να βλέπω τα πράγματα και άλλο πως είναι τα πράγματα.
Θέλω να βλέπω θα πει πως από δω που είμαι δεν έχω τη δυνατότητα να δω την Αμερική, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει. Δεν σημαίνει πως από δω που είμαι βλέπω το ΟΛΟ- ΟΔΩ- ΩΔΗ- ΔΟΜΗ, αλλά όσα μου επιτρέπει η οπτική μου γωνία. Επειδή λοιπόν την Αμερική δεν τη βλέπω, δεν θα την ορίσω ως ψέμα. Είναι η αλήθεια την οποία εγώ δεν έχω τη δυνατότητα να τη δω. Η Αμερική συνεχίζει να είναι μέσα στην ΩΔΗ της Αλήθειας. 

Το να ονοματίζω λοιπόν αλήθεια όλα όσα βλέπω ή αντιλαμβάνομαι ας μη το ορίσω αλήθεια, αλλά ένα μέρος αυτής.
Με υπομονή θα τη συναντήσω όλη την αλήθεια και τότε θα δω ότι ήταν, είναι και θα είναι Μία!
Αυτό είναι η κατανόηση – κατά νόηση.
Η επινόηση μας οδηγεί αντί στην ΩΔΗ- ΟΛΟΝ- ΔΟΜΗ στη χαμηλή δόνηση του όμικρον= ΟΔΗ που μας κλείνει μέσα σε μία κυκλική επανάληψη, όπου εμείς την έχουμε ορίσει μέσω επινόησης, ως αλήθεια. Αν αυτή η αλήθεια δεν είναι κομμάτι της Μίας ΩΔΟΥ- ΩΔΗ-ΑΛΗΘΕΙΑΣ τότε είναι διαδρομή επί- νόησης που μας επί – τάσσει τον νου και τον οδηγεί προς τάσσεις μέσα από τις επι- θυμίες και οι επιθυμίες γίνονται κατά- θυμίες= κατά –θυμό μετά από θυμικούς δρόμους.
Μέσα από την κατανόηση θα περάσουμε στην Μετά-νόηση. Μετά – νόηση = Νέα γνώση για Νέο Νου- για Πνεύμα έτσι θα οδηγηθώ στο Άγιο Πνεύμα. Μετά-νοώ = μπαίνω στην διαδρομή για κάθε τι που σκέφτομαι να μπορώ να δω το μετά του = τι μου δίνει η κάθε σκέψη και με οδηγεί, ποιο θα είναι το μετά ? Στηρίζομαι έτσι και στα δύο πόδια και σταματώ να στέκομαι μόνο στο ένα και να παριστάνω τον πελεκάνο. Η στήριξη στα δύο πόδια, αυτή η σταθερότητα θα με οδηγήσει στον δρόμο προς την Αγία Τριάδα. 

Η μετά- νόηση θα μας οδηγήσει στην Υπερ- νόηση- Ένωση με την Πηγή της Αληθινής ΩΔΗΣ – ΩΔΟΥ= ΟΛΗ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΩΔΟΥ= ΕΓΩ ΕΙΜΙ Η ΩΔΟΣ = ΕΠ- ΩΔΗ = ΕΠΟΥΡΑΝΙΑ ΗΧΩ ΜΕΣΑ ΣΟΥ.
ΕΠΟΥΡΑΝΙΑ ΗΧΩ ΜΕΣΑ ΣΟΥ = Ο ΛΟΓΟΣ = Ο ΓΟΝΟΣ = Ο ΙΗΣΟΥΣ ΕΝΤΟΣ ΕΣΟΥ.
Η Ωδη λοιπόν προς την ΟΥΡΑΝΙΑ αυτή ΗΧΩ είναι η ΜΕΤΑΝΟΗΣΗ.

ετικέτα ( πνευματικότητα ) 

Δωροθέα