Σάββατο, 7 Μαρτίου 2015

Η ανταποδοτικότητα

Η ανταποδοτικότητα οδηγεί στην δίψα για αναγνώριση και προς εκδίκηση. Η εκδίκηση δεν είναι πάντα να ψάχνουμε να βρούμε τρόπο να κάνουμε στον άλλον κακό, αλλά και μέσα από τις σκέψεις μας όπως «να το βρεις από τον Θεό» και αυτό μία μορφή εκδίκησης είναι. Η εκδίκηση μας οδηγεί να θέλουμε ο άλλος να πονέσει όπως μας πόνεσε και κάποιες φορές να πονέσει και παραπάνω.


Το εγώ λοιπό βιώνει τέτοιες διαδρομές καταστροφικές και δίνει μάχες, γιατί το εγώ έχει συνήθως οδηγό την ανταπόδοση. Έτσι στον δρόμο του αναζητώ ανταπόδοση βγαίνει η φράση : «Αυτός που με αδίκησε» ή «η ζωή με αδίκησε».  Αλλά ποιος μας αδίκησε ? Ο ίδιος μας ο εαυτός, μόνο αυτός μπορεί να με οδηγήσει σε αυτό το σημείο και να νιώσω προδοσία και αδικία.
Δεν μας είναι εύκολο να το δούμε όλο αυτό και είναι απόλυτα φυσικό, είναι από τα πιο δύσκολα μονοπάτια στον δρόμο της αυτογνωσίας. 

Να ξέρω ότι ο μόνος που μπορεί να μου «κόψει» τα φτερά είμαι μόνο εγώ, ο μόνος που θα με απογοητεύσει είμαι μόνο εγώ. Κι αν έφτασε να έρθει από τον απέναντι ή τη ζωή κάπως συμμετείχα κι εγώ. Αλλιώς χωρίς τη δική μου έγκριση κανένας δε μπορεί να με αναγκάσει να νιώσω ή να σκεφτώ. Δικά μου είναι και τα νιώθω και οι σκέψεις. Ο μόνος οδηγός μου είμαι εγώ. Οι καταστάσεις και τα γεγονότα ήρθαν για να φύγουν και θα έρθουν άλλα με σκοπό να φύγουν. Αυτό είναι το μονοπάτι της ζωής.
Ο ίδιος μου ο εαυτός λοιπόν με θέτει και με εκθέτει σε τέτοια μονοπάτια γιατί πολύ απλά όταν έδινα συναίσθημα, έδινα αγάπη, προσφορά δεν το έκανα έτσι απλά μέσα από την δοτικότητα και το μεγαλείο της. Δεν είχα ως οδηγό μου τη φράση «Δωρεάν λάβατε Δωρεάν δότε» Που σημαίνει ότι αυτό που νιώθεις δεν μπορεί να κοστολογηθεί, δεν μπορεί να μετρηθεί και σου βγαίνει έτσι απλά. Άρα όταν το δίνεις  μέσα από αυτή την απλότητα είσαι απόλυτα γεμάτος από αυτή σου την δωρεά αγάπης στον κάθε σου συνάνθρωπο. Δίνε μέσα από την καρδιά σου και την απλότητά σου, χωρίς υποδομή για αναγνώριση και καταξίωση. 

Μέσα από αγνή και καθαρή πρόθεση μέσα από το Κάλλος της Ψυχής σου με διψάς για να λάβεις, αλλά για να μεταλάβεις. Να γεμίσεις τον κουμπαρά της καρδιά σου με το «βάλσαμο» της αγάπης και άφησε το να ρέει στις φλέβες σου. Εκεί θα συναντήσεις το Υπέρτατο Μεγαλείο της Αγάπης τον Ιησού. Έτσι το σώμα σου θα μεταλάβει το απόλυτο αφού μέσα του θα κατοικήσει Εκείνος και ο λόγος σου θα γίνει Λόγος Του μέσα από την Πνοή Του.

ετικέτα ( ευημερία ) 

Δωροθέα