Πέμπτη, 30 Απριλίου 2015

Δος ημίν σήμερον.. ( τεχνική βιωματικής ελευθερίας μέρος 2ο )

Το πρώτο μέρος εδώ.

Το τρίτο μας κέντρο και το πέμπτο κέντρο είναι αυτά που είναι αρκετά βεβαρημένα. Το ένα είναι αυτό που είναι δεμένο με τον λόγο μας και το άλλο ( τρίτο ) είναι αυτό που αποθηκεύει όλα μας τα συναισθήματα και από εκεί η «τροφή» που εισέρχεται εκεί μέσα από τον λόγο μας και τα συναισθήματα μετατρέπεται σε δηλητήριο, τοξικότητα ή ευεργετική, θεραπευτική. Αυτά ανάλογα με τις δονήσεις που έχουμε εμείς.


Συνεχίζουμε με την διαδικασία της προσευχής του Πάτερ Ημών, που όπως είπαμε οφείλουμε να το βιώσουμε και τελικά να γίνει φόρεμά μας, στολή μας. Η στολή που πρεσβεύει ως δρόμο ανάπτυξής της τα 3 πρώτα Ευαγγέλια και στο 4ο Ευαγγέλιο δίνεται η απόλυτη στολή του, για να την φορέσει αυτός που Ποιεί το Θέλημά Του.
Η φράση λοιπόν : Τον άρτον ημών τον επιούσιον δος ημίν σήμερον σημαίνει ότι ο Άρτος είναι ο ίδιος ο Κύριος, αφού Εκείνος λέει Εγώ είμαι ο Άρτος της ζωής, δηλαδή η τροφή μας. Μια τροφή η οποία δημιουργεί την καλύτερη θεραπεία, την καλύτερη τροφή, την καλύτερη «φρέσκια σαλάτα», το ωραιότερο επιδόρπιο. Όταν Εκείνος μπει στο 3ο μας κέντρο το στομάχι μας το γεμίζει ευσπλαχνία και Άγιο Μύρο. Έτσι το στομάχι μας 3ο μας κέντρο αρχίζει να αναδημιουργείται και μέσα από αυτή την αναδημιουργία μεταφέρει χαρμόσυνα μηνύματα στην καρδιά, η οποία με τη σειρά της μεταφέρει τα χαρμόσυνα νέα στο αίμα. Όλα αυτά μαζί στέλνουν όλη αυτή τη χαρμοσύνη στον εγκέφαλο ο οποίος παύει πια να είναι ένας εγκέλαδος με σεισμικές δονήσεις για μας και τη ζωή μας και μετατρέπεται ανοίγοντας όλα τα κανάλια όπως παρεγκεφαλίδα, επίφυση, υπόφυση και ιππόκαμπο με τις Αγγελικές Ψαλμωδίες μέσα από τον Θείο Βάλσαμο Λόγο.  

Τότε το 5ο μας κέντρο γεμίζει από ευσπλαχνία, καλοσύνη και Αγιασμένο Μύρο. Τότε όλο το σώμα αναδημιουργείται και ετοιμάζει την Θεϊκή Παστάδα που δεν είναι άλλη από αυτή του 4ου κέντρου μας για να δεχτεί η νύμφη μας ( ψυχή μας) τον Νυμφίο της Ιησού να κατοικήσει επί γης, δηλαδή στο σώμα μας.
Ετοιμάζουμε λοιπόν πάλι τα χέρια μας με την Ιερήενέργεια της Αγάπης
Ύστερα βάζω το αριστερό χέρι στο 3ο μου κέντρο και το δεξί στο κέντρο του λαιμού. Τα χέρια μου να ακουμπούν και τα δύο μου κέντρα, για να ρέει η Ενέργεια μέσα στο σώμα μου.
Μετά δονώ τη φράση ως εξής :
Τον άρτον ημών τον επιούσιον = τρίτο κέντρο + δος ημίν σήμερον = πέμπτο κέντρο.  Μένω για λίγο με τις δονήσεις από τις λέξεις και νιώθω το σώμα μου. Προσπαθώ να καταλάβω πώς μου μιλάει το σώμα μου, αν νιώσω περίεργα, αν με πιάσει βήχας κλπ. Που τότε θα καταλάβω τον δρόμο της θεραπείας και τα στοιχεία που βγαίνουν έξω από το σώμα μου. 

Με την επίκληση αυτή ζητάω στην ουσία να έρθει ο Άρτος = Ιησούς ο επιούσιος, δηλαδή Εκείνος που είναι η πραγματική ουσία της ζωής και να ρέει την ενέργεια της αληθινής αυτής τροφής μέσα στο κέντρο αυτό. Οπότε ύστερα το δος ημίν σήμερον μεταφέρετε στον λόγο μου, στον λαιμό μου. Γιατί από εκεί και μετά καθαρίζουν όλα μου τα συναισθήματα και έτσι όπως είπαμε και παραπάνω αρχίζει όλο μου το σώμα να λειτουργεί μέσα από αυτή την Νέα τροφή που μπαίνει στο σώμα μου.


Συνεχίζεται…

ετικέτες ( αποκαλύπτω & διαλογισμός ) 

Δωροθέα