Τετάρτη, 29 Απριλίου 2015

Αγιασθήτω το όνομά σου. Τεχνική βιωματικής ελευθερίας.

Η μοναδική γέφυρα ενότητας που μπορεί να περπατήσει ένας Πνευματικός είναι να βιώσει απόλυτα και ολοκληρωτικά το Πάτερ Ημών. Το να βιωθεί το Πάτερ Ημών ως πράξη είναι από τα πιο γοητευτικά μονοπάτια στον δρόμο του Πνευματικού. Ένας δρόμος που είναι μορφή, είναι ένα «κουστούμι» που το «φορά» κάθε Πνευματικός.


Το Πάτερ Ημών λοιπόν δεν είναι μία απλή προσευχή, αλλά ένας δρόμος- ένα μονοπάτι- Το Μέσον που μας οδηγεί στην απόλυτη είσοδο του Θρόνου για να γνωρίσουμε τον ίδιο τον Πατέρα μας Θεό.
Για να γίνει αυτό όμως πρέπει να «πατηθεί», το πρώτο σκαλί του Πάτερ Ημών, τον Άρτον Ημών τον επιούσιον. Που σημαίνει ότι έχω μεταστρέψει απόλυτα και ολοκληρωτικά τον εαυτό μου και τον έχω κάνει Άρτο. Τον Άρτο της ζωής που δεν είναι άλλος από τον ίδιο τον Ιησού. Και τι ζητάμε μέσα από αυτή την τόσο Θεική επίκληση- προσευχή, να μας τον δώσει σήμερον. Δηλαδή σήμερα και για κάθε σήμερα εμείς να έχουμε τον Ιησού μέσα μας. Οπότε κάποια στιγμή δεν θα τον έχουμε απλώς, αλλά θα είμαστε Εν Χριστώ Αδέρφια Του και κατά συνέπεια Παιδιά Του Θεού, αφού θα έχουμε γίνει το «φόρεμά» Του μέσα από το φρόνημά Του.
Έτσι το Πάτερ Ημών ξεκινά ως σκάλα και αναδομεί με την διαδρομή της Πνευματικής στάσης τον σκελετό μας. Ποιος είναι ο σκελετός μας ? Η απόλυτη αναδόμηση του Ναού μας- σώματός μας το οποίο γεμίζει με το Φως Του Θεού. 

Οπότε το πρώτο βήμα του Πάτερ Ημών είναι να μας βοηθήσει να κάνουμε τον δικό μας αυτογνωστικό αγώνα αναζήτησης και κάθαρσης του εγώ, για να περάσουμε στην απόλυτη αποδοχή του Είμαι αυτό που Είμαι, δηλαδή Θεοί Εστέ. Ύστερα το Πάτερ Ημών μετατρέπεται σταδιακά σε ένδυση= ΕΝ- Δύση= Το Εν πεθαίνει = το μέσα μας περνάει την απόλυτη κάθαρση και μετουσίωση αφού πια βιώνει το Θέλημά Του ως εν ουρανώ και επί της γης. Ο Πνευματικός πια ποιεί απόλυτα το Θέλημα Του Θεού και μάλιστα γνωρίζει απόλυτα ότι τα δύο θελήματα Θεού και δικό του είναι ίδια. Ο στόχος είναι ένας κοινός και αδιαίρετος, η σταγόνα του ελαίου, για να λάβουμε κι εμείς τα Θεία Δώρα του Προφήτη Ηλία. Ο Προφήτης Ηλίας έγινε Πάτερ Ημών και έτσι το υγρό του στοιχείο μετατράπηκε σε έλαιο ευγνωμοσύνης, Ιεροσύνης, Αγιοσύνης και τότε αναλήφθηκε στους Ουρανούς και τώρα στέκεται αρωγός στο πλάι του Πατέρα μας.
Πάτερ Ημών, ο εν τοις Ουρανοίς, αγιασθήτω το όνομά σου, ελθέτω η Βασιλεία σου, γενηθήτω το θέλημά σου ως εν ουρανώ και επί της γης.  
Ας το δούμε λοιπόν να ξεδιπλώνεται μπροστά μας αυτό το μεγαλείο που μας δόθηκε από τον ίδιο τον Κύριο και η πραγματική του θέση, στάση, ενέργεια χάθηκε ανά τους αιώνες. 

Αφού λοιπόν κάθε ένας που αναζητά την περιουσία μας, από το Θεοί Εστέ, γνωρίζοντας απόλυτα και αποδεχόμενος αυτό που λέει ο Θεός ότι είμαστε κατ’ εικόνα και ομοίωση, αυτή η δόνηση αφορά τον ερευνητή.
Αγιασμένο το όνομά σου λοιπόν Πατέρα μας, που κατοικείς στη γη. Δηλαδή μέσα μου. Μέσα μου Πατέρα μου είναι ο Ουρανός σου και μέσα μου είναι αγιασμένο το όνομά σου. Σε καλώ να έλθει η βασιλεία Σου. Που? Μα φυσικά μέσα μου. Μέσα μου να έλθει η Βασιλεία Σου, η οποία θα μου χαρίσει αρμονία, ειρήνη, ισορροπία και όλα τα αγαθά που δεν υπάρχουν στην ύλη, αλλά στο Πνεύμα Σου το Άγιο. Το οποίο Πνεύμα σου κατοικεί εντός μου.
Άρα αναζητώ πως και με ποιο τρόπο θα γίνω αυτό το κομμάτι της προσευχής- επίκλησης αυτής. Έτσι ώστε να είμαι ένα και το αυτό με τον Ίδιο Τον Πατέρα μας.
Δημιουργώ λοιπόν γέφυρες ενότητας με τα 7 μου τσάκρα, για να μπορέσει Εκείνος ύστερα να δημιουργήσει τις γέφυρες ενότητας και να σχίσει το παραπέτασμα του Ναού- σώμα μου, για να με περάσει στον επόμενο στόχο, που δεν είναι άλλος από το να μπω μέσα στην Αίθουσα του Θρόνου για να με ετοιμάσει ο ίδιος ο Πατέρας από δόκιμο Χριστιανό σε Απόστολό Του επί γης.
Έτσι η αρχική διαδρομή της προσευχής αυτής αφορά 7 & 1 τσάκρα και 6 & 2. Όλος αυτό ο στοίχος αφορά την απόλυτη μεταστροφή μας από ύλη σε Πνεύμα.   
Πάτερ Ημών, ο εν τοις Ουρανοίς,= έβδομο κέντρο + αγιασθήτω το όνομά σου, ελθέτω η Βασιλεία σου = πρώτο κέντρο.
Που σημαίνει Πατέρα μας δέχομαι ότι είσαι εκεί ψηλά στον ουρανό, αλλά κατοικείς και μέσα μου, ας έρθει η Βασιλεία Σου στο σώμα μου. Έτσι από το 7ο κέντρο μας που είναι το σημείο επαφής και επικοινωνίας με τον Ανώτερο Πνευματικό Πόλο = Θεό, ζητάμε να γίνουμε εμείς το «σκεύος εκλογής» δηλαδή να έρθει η Βασιλεία Του να κατοικήσει στη γη = στο πρώτο μας κέντρο. 

Το πρώτο μας κέντρο είναι αυτό που μας ενώνει με την γήινή μας υπόσταση και εμείς μέσα από αυτή την διαδρομή θέλουμε να το μετατρέψουμε σε Βασίλειο του Θεού. Έτσι ετοιμάζουμε τα χέρια μας με την Ιερή ενέργεια της Αγάπης. Βάζουμε τα χέρια μας το δεξί στο 7 κέντρο και το αριστερό της καρδιάς μας το βάζουμε στο πρώτο μας κέντρο και δονούμε την προσευχή μέχρι εκεί… η Βασιλεία σου. Μένουμε λίγα λεπτά στην σιωπή και αφήνουμε τις δονήσεις των λέξεων να αρχίσουν να ρέουν μέσα στο σώμα μας. Στη συνέχεια αρχίζω να αναζητώ πώς και με ποιο τρόπο μπορώ να μετατρέψω αυτό το πρώτο μου κέντρο που ονομάζεται και ιερό, να γίνει όντος το Ιερό που θα μετατρέψει το σώμα μου, από τοξικό σε Άγιο Δισκοπότηρο αναγέννησης. Φαντάζομαι και οραματίζομαι, πώς είναι να είσαι Βασιλιάς επί γης ? Τι είναι αυτό που το έχω, το ξέρω ότι το έχω και δεν έχω καταφέρει να το βιώνω ακόμη. Πώς γίνεται να μετατραπώ και να φορέσω τον Λόγο για να πάρω την Μορφή= Οροφή Μονάδας = Ρομφαία του Ιησού και έτσι Μορφή + Λόγος να μου δώσουν την ΜορφοΛογία του Θεοί Εστέ. Μορφολογία = Μοναδική Οροφή Λαμπερής Ίασης.
Ύστερα περνάω στο επόμενο βήμα για να δημιουργήσω την επόμενη γέφυρα για το 6ο και 2ο κέντρο μου. Φυσώ τα χέρια μου τρεις φορές έτσι ώστε να ανανεώσω την ενέργειά τους και τα ξανά ενεργοποιώ με την ίδια τεχνική.
γενηθήτω το θέλημά σου = 6ο κέντρο + ως εν ουρανώ και επί της γης = 2ο κέντρο.
Που σημαίνει πως το θέλημά Του, δηλαδή η αγάπη ανοίγει το 3ο μου μάτι για να αποκτήσω την 6η αίσθηση αυτή της αγάπης δίχως όρους και όρια. Από εκεί και μετά θέλω να ρέει μέσα από το κεφάλι μου το Άγιο Πνεύμα Του που ξέρω ότι το έχω κι εγώ. Οπότε αυτό το Άγιο Πνεύμα, αυτή την 6η αίσθηση να την περάσω μέσα στο 2ο κέντρο μου. Εκεί όπου όλες μου οι σχέσεις αναπτύσσονται και δημιουργούνται, αρχής γενομένης από τη σχέση μου με τον εαυτό μου τον ίδιο. Τόσο σε συναισθηματικό επίπεδο αλλά και στο σωματικό. Γιατί κάθε συναισθηματικό μας υπόβαθρο καθρεφτίζεται απόλυτα στο σώμα μας. 

Έτσι την ώρα που διαβάζω τη προσευχή στα συγκεκριμένα κομμάτια βάζω το δεξί μου χέρι στο 6ο μου κέντρο και το αριστερό στο 2ο. Μένω εκεί λίγα λεπτά στη σιωπή. Ύστερα αναζητώ πως γίνεται ο Ουρανός, δηλαδή ο Ουράνιος Πατέρας μας να φτάσει να κατοικήσει εκεί μέσα στο 2ο μου κέντρο. Ποια κομμάτια μου λείπουν για να φτάσω να είμαι ακριβώς αυτό που λέει η προσευχή.
Οφείλω να γίνω ο Λόγος αυτός. Τα βήματα μπορεί να μοιάζουν δύσκολα, αλλά τίποτε δεν είναι δύσκολο στην θέληση του ανθρώπου. Ο άνθρωπος έχει ισχυρή δύναμη στη θέλησή του και όταν τη χειριστεί με την Θεϊκή του Υπόσταση θα φτάσει να πει και να βιώσει τελικά, να μετατοπίσει βουνά και όχι μόνο.


Συνεχίζεται… 

ετικέτα ( Πνευματικότητα & Διαλογισμός ) 

Δωροθέα