Δευτέρα, 6 Απριλίου 2015

Η Ασπίδα προστασίας του Αρχάγγελου Μιχαήλ.

Κάθε άνθρωπος βιώνει κομμάτια πόνου και φόβου. Μέσα από όλα αυτά τα κομμάτια, κάνει προσπάθειες να ξεφύγει και να νιώσει ασφάλεια και σιγουριά.

Ο φόβος είναι ένα δεδομένο και μοιάζει με χταπόδι που ολοένα, όταν είμαστε μέσα στο πρόβλημα, μας σφίγγει και μας κάνει να νιώθουμε ανήμποροι και αρκετές φορές μόνοι μας.
Νιώθουμε υπεύθυνοι για πολλά πράγματα που μας συμβαίνουν και ρίχνουμε αρκετές φορές το φταίξιμο στους εαυτούς μας, που εμπιστεύτηκαν, που αφέθηκαν που τόλμησαν.
Έτσι βιώνουμε καταθλιπτικά επεισόδια και κάποιες φορές είναι σαν κύματα που μας χτυπούν με λύσσα πάνω σε βράχια.
Εκεί λοιπόν σε τέτοιες στιγμές χρειαζόμαστε ένα «χέρι» να μας πάρει από εκεί, να μας πάρει το φορτίο, να μας βοηθήσει να βγούμε ξανά στο φως από το σκοτάδι του πόνου και του φόβου.
Ακούμε ξανά και ξανά ότι είμαστε παιδιά Του Θεού, αλλά όλο αυτό το μούδιασμα που έχουμε δεν μας αφήνει ούτε να έχουμε σωστή ορατότητα αλλά και να μην μπορούμε να «κουνηθούμε» σωστά.
Σε τέτοιες στιγμές ο Αρχάγγελος Μιχαήλ είναι απίστευτα άμεσος και βοηθάει πάρα πολύ. Είναι ένας Αρχάγγελος που έχει ταχθεί υπέρ όλων μας. Χωρίς καμία διάθεση να μας κρίνει και να μας αξιολογήσει, μόλις ζητήσουμε την συμβολή του, θα ανοίξει την αγκαλιά Του και θα μας την προσφέρει. 

Έτσι εμείς μπορούμε να κάνουμε χρήση την ασπίδα του, η οποία είναι η φωτογραφία.  Οραματιζόμαστε το σύμβολο αυτό να μπαίνει επάνω μας. Το Μ που σχηματίζεται από το σύμβολο είναι το όνομά Του, Μιχαήλ και το βάζουμε επάνω μας έτσι ώστε το V να είναι στο στέρνο μας και οι κάθετες γραμμές να είναι λίγο πάνω από τους ώμους μας. Δημιουργούμε και το Ρ το οποίο το ονοματίζουμε Ρομφαία και ύστερα κλείνουμε τις γραμμές, όπως βλέπουμε και έχουμε επάνω μας την ασπίδα, όπου και το λέμε. «Τοποθετώ επάνω μου την Ασπίδα του Αρχάγγελου Μιχαήλ και του ζητώ να με προστατέψει απόλυτα από όλα.»
Τη διαδικασία την κάνω ως εξής :
Επιλέγω να είμαι σε θέση προσευχής και ξεκινάω την τεχνική για προστασία με οποιαδήποτε προσευχή γνωρίζω. Κατά προτίμηση την προσευχή τη λέω δυνατά και όχι από μέσα μου. Ύστερα κάνω επίκληση στον Αρχάγγελο Μιχαήλ και εκείνη την ώρα τοποθετώ το σύμβολο της Ασπίδα του επάνω μου και του ζητώ άμεσα την προστασία Του απ’ όλα όσα με βαραίνουν.
Μπορώ αυτή την ασπίδα να την τοποθετήσω και σε ανθρώπους μου, για να τους προστατεύει, αλλά και στην οικονομική μου κατάσταση, στην δουλειά μου, στο σπίτι μου. 

Ευχαριστώ και ευγνωμονώ κάθε φορά τον Αρχάγγελο Μιχαήλ, για την αμεσότητά του και τις επόμενες μέρες περιμένω να μου δώσει κάποιο μήνυμά Του. Το οποίο μπορεί να έρθει μέσω ονείρου, μέσα από μία φράση που θα ακούσω, μέσα από κάτι που θα διαβάσω.
Καλό είναι να θυμάμαι πως το Θείο γενικά συνδέεται άμεσα με την καρδιά μου και την αγνή μου πρόθεση, μα ποτέ με το μυαλό μου και τον δόλο.
Έτσι κάθε χρήση προσευχής να έχει χαρακτήρα αγάπης και ισορροπίας και ποτέ αντιδικίας, έχθρας ή αντίποινα.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης και το κείμενο :

ετικέτα ( πνευματικότητα ) 

Δωροθέα