Τετάρτη, 8 Απριλίου 2015

Ανάσταση για όλους μας, μήνυμα από τον Πατέρα μας Θεό.

Ο Θεός και Πατέρας όλων μας θέλει να στείλει ένα μήνυμα σε όλους μας. Ένα μήνυμα Αγάπης και ενότητας.
Ημέρες που είναι, όπου παντού ζούμε ξανά το Θείο Δράμα. Όπου αναβιώνετε ο Γολγοθάς του Κυρίου. Όπου μέσα από τον Γολγοθά αυτόν βιώνουμε και τον δικό μας Γολγοθά. Με τα βάσανά μας και όλα όσα μας βαραίνουν. Εκείνος βίωσε την Σταύρωση και πάνω στον Σταυρό Του, μας έδωσε μηνύματα μεγαλοψυχίας, αισιοδοξίας, πίστης, ενότητας και όχι χωριστότητας.


Αναστήθηκε για να μας δείξει και να μας διδάξει ότι μέσα από τον Λόγο Του= πράξεις Του και τον τρόπο που έδωσε για να ζούμε, θα περάσουμε κι εμείς στην αιώνια ζωή και θα σταματήσουμε τον θάνατο και θα βιώσουμε την Ανάσταση.
Έτσι ο Πατέρας μας βλέποντας πόσο υποφέρουν τα παιδιά Του και πόσο δεν είναι κοντά Του, θέλησε να δώσει ένα μήνυμα μέσα από μένα σε όλους μας.


Αγαπητά μου παιδιά.
Ξέρω, βλέπω, νιώθω, ακούω κάθε τι. Μπορεί να νομίζετε ότι δεν ξέρω, ότι δεν ακούω, ότι δεν βλέπω, αλλά Είμαι Παντού. Αυτό το ξέρετε.
Αυτό που ίσως δεν θυμάστε παιδιά Μου είναι ότι σας έδωσα την απόλυτη ελευθερία, μέσα από την ελεύθερη Βούληση. Που σημαίνει ότι σας έχω απόλυτη εμπιστοσύνη, ότι θα τα καταφέρετε.
Ο Παράδεισος σας περιμένει Παιδιά Μου. Ο παράδεισος δεν δημιουργήθηκε για λίγους, για εκλεκτούς, αλλά για όλους όσους ποιούν το θέλημά Μου. Για όσους είναι ένα με τον Λόγο Μου.
Παιδιά μου, θέλω να θυμάστε ότι δεν σας έχω εγκαταλείψει, Είμαι και θα Είμαι πάντα εκεί. Πάντα Είμαι σε όποιον μου ζητάει, σε όποιον είναι μαζί Μου. Να θυμάστε παιδιά μου ότι ακούω τις καρδιές σας που πονούν, αλλά είναι σκλαβωμένες από τα μυαλά σας και από τις σκέψεις σας.
Έχετε έχθρα μεταξύ σας, παιδιά Μου. Ο ένας αδερφός σκοτώνει τον άλλον αδερφό.
Αυτά όλα σας τα έχω πει ξανά και ξανά και θα σας τα ξανά πω. Παιδιά μου, σταματήστε κάθε μορφή έχθρας. Σταματήστε τα μαχαιρώματα μεταξύ σας.
Η αγάπη να είναι οδηγός σας, είναι ένας δρόμος που δεν τον έχετε περπατήσει ακόμη, παιδιά Μου.
Μόνοι σας πορεύεστε και μόνοι σας λειτουργείται. Κι όμως παιδιά Μου είμαι δίπλα σας κάθε λεπτό, αλλά ανοίξτε τις καρδιές σας να Με δείτε, να Με ακούσετε, να Με νιώσετε. Αφήστε Με να αναλάβω όλα σας τα βάρη. Αφήστε Με να σας δείξω τον δρόμο.
Ημέρες Αγάπης και ενότητας βιώνει ο Πλανήτης σας. Αυτές τις μέρες που θα είστε ενωμένοι και αγαπημένοι κάτω από την Ανάσταση του Υιού Μου, αδερφού σας Ιησού, να τις μεταφέρετε και στις επόμενες μέρες σας. Η Ανάσταση και ο δρόμος αυτός ας μη μείνει μόνο σε αυτές τις Άγιες μέρες, αλλά κάθε μέρα να θυμάστε την σταύρωση και την Ανάσταση.
Ήρθε η ώρα για να δοξαστεί πάλι ο Υιός Μου στον Πλανήτη σας. Ήρθε η ώρα να μετατρέψουμε τη γη σας σε παράδεισο.
Σας χρειάζομαι παιδιά Μου, σας θέλω στο πλευρό Μου για να κάνουμε αυτή την αλλαγή.
Δεν ορίζω κανόνες σκλαβιάς, αλλά δρόμους ενότητας και αρμονίας.
Γι’ αυτό θα σας θυμίσω Παιδιά Μου, μη κρίνετε και αν έχετε κρίνει μετανοήστε και ύστερα μη το ξανά κάνετε.
Μην είστε υποκριτές. Δηλαδή αν νηστεύετε να το κάνετε με κατάνυξη και πολύ προσευχή. Αυτό σημαίνει πως δεν αντικαθιστούμε τις τροφές μας, αλλά αποφεύγουμε να δίνουμε λόγο στην κοιλιακή μας χώρα. Γιατί όποιον τον κυβερνά η κοιλιακή του χώρα, δεν μπορεί να Με ακούσει. Άρα όταν κάνουμε νηστεία, θα πει εστιάζω στον Λόγο, στην Μελέτη του Λόγου, στην προσευχή. Σώματα που κάνουν θόρυβο δεν Με ακούν καθαρά, ίσως να μη Με ακούν καθόλου. Έτσι η νηστεία και η προσευχή είναι επιφανειακά και όχι ουσιαστικά. 

Όταν είστε στον οίκο μου Παιδιά Μου, να είστε αυτές τις μέρες με την κατάνυξη και την διάθεση για μετάνοια. Αυτές οι μέρες είναι που χάθηκε ο Υιός Μου και αδερφός σας για να σας δείξει την Ανάσταση. Έτσι αυτές τις μέρες προσπαθούμε να είμαστε με ευλάβεια σε αυτό το μονοπάτι που αναβιώνετε τώρα στους Οίκους Μου. Αυτό σημαίνει παιδιά Μου ότι καλό είναι ούτε εδώ να είμαστε υποκριτές. Τι σημαίνει υποκριτές? Θα πηγαίνατε Παιδιά Μου, θεωρώ στην νεκρώσιμη ακολουθία ενός αγαπημένου σας προσώπου, με ανάλογη φορεσιά, με ανάλογη στάση, με ανάλογη θλίψη, με ανάλογη σιωπή. Από εσάς δεν υπάρχει ανάλογη θέση- στάση.
Την ώρα της Ανάστασης παιδιά Μου, μην εστιάσετε στα αβγά, στο φαγητό που σας περιμένει ή σε ότι άλλο. Αλλά εστιάστε στον δρόμο της λύτρωσης. Έναν δρόμο που τον θέλετε όλοι σας. Νιώστε ότι εκείνη την Άγια Ώρα το Άγιο Πνεύμα κατεβαίνει πάλι στη Γη. Το Άγιο Πνεύμα ρέει στον πλανήτη. Για να σας Φωτίσει, για να σας Ελευθερώσει. Ο κοσμικός σας εαυτός δεν σας αφήνει να λάβετε, μέσα από τον θόρυβο που κάνει. Θόρυβο δεν εννοώ τις ευχές σας, τις αγκαλιές σας και τα λόγια αγάπης και ενότητας. Θόρυβο κάνουμε όταν συνομιλούμε μεταξύ μας, όταν δεν ακούμε την προσευχή και τον Λόγο Μου.
Ήρθε η ώρα και για την δική σας Ανάσταση Παιδιά Μου. Όποιος θέλει να απαλλαγεί από όλα όσα τον βαραίνουν τώρα είναι η ώρα. Ελάτε στην Αγκαλιά Μου, ελάτε Παιδιά Μου. Όλα όσα χρειάζεται να ξέρετε τα ξέρετε. Ελάτε να μετατρέψουμε τη γη σε παράδεισο. 

Καλή Ανάσταση Παιδιά μου στις ψυχές σας. Το Άγιο Φως να λάμψει μέσα στις καρδιές σας και στα σπίτια σας. Θα είμαι μαζί σας και θα με νιώσετε πολύ έντονα όλοι όσοι με ζητήσετε. Είμαι μαζί σας Παιδιά μου ο Πατέρας σας Θεός.
Να θυμάστε παιδιά Μου η καλύτερη τροφή είναι η προσευχή. Η καλύτερη προσευχή είναι να πράττεται τον Λόγο Μου. Ο Λόγος Μου είναι η καλύτερη τροφή. Αυτός που τρέφεται από Μένα για Μένα είναι αυτός που θα βιώσει την Ανάσταση σε όλους τους τομείς. Για να βιώσετε αυτή την Ανάσταση να θυμάστε πως ο δρόμος είναι ένας. Ο ένας δρόμος είναι να ποιείτε το θέλημά Μου. Αγάπη, ένωση, καθαρά σώματα, καθαρές καρδιές, και Νόες γεμάτους από το Άγιο Πνεύμα και το Χρίσμα Μου. Δώρα που τώρα ρέουν στον πλανήτη. Όποιος ζητήσει θα Δει και όποιος Δει θα λυτρωθεί και δεν θα έχει πια κανένα βάρος, πρόβλημα, ασθένεια.
 ναστς ησος π το τφου καθς προεπεν, δωκεν μν τν αἰώνιον ζων κα μγα λεος. 

ετικέτα ( Πνευματικότητα ) 

Δωροθέα