Παρασκευή, 10 Ιουλίου 2015

Η Τρίτη ενέργεια του Θεού – το σφράγισμα του κακού.

Η τρίτη αυτή ενέργεια του Θεού και Πατέρα μας είναι η όψη της Θεότητας. Ποια είναι η όψη της Θεότητας ? Μα, μας την έδωσε να την δούμε την όψη αυτή μέσα από την ενσάρκωση του Λόγου Του, με τον ίδιο τον Ιησού Χριστό.


Ο οποίος ήρθε εδώ για να μας βγάλει από το όπιο του μύθου και του σάπιου και να μας οδηγήσει στην Αληθινή ζωή.
Πόσο όμως τον καταλάβαμε τον Λόγο αυτόν ? Πόσο τον ακούσαμε ? Πώς τον ακούσαμε ? Με τα αφτιά μας και τα μάτια μας τα γήινα ? Δηλαδή μεταφέραμε κάθε Λόγο Του στην λογική μας ? Μα γιατί τα μεταφέραμε στην λογική μας ? Πόσο εμπιστοσύνη της έχουμε της λογικής μας, που όπου και να κοιτάξουμε δίπλα μας, κάθε αξία έχει αρχίζει να γκρεμίζεται ? Κάθε τι που στηρίζονταν μέχρι χθες σε αυτή τη μας την τετράγωνη λογική μας έχει αναγκάσει να βιώνουμε πόνους, φθόνους και απώλειες. Τότε γιατί συνεχίζουμε και συντηρούμε όλο αυτό που τελικά μας αποδεικνύει περίτρανα ότι ήταν ένα καλοστημένο παιχνίδι πάνω στην άμμο ? Στην άμμο και τα κτίσματα πάνω της από τραπουλόχαρτα. Φύσηξε ο άνεμος και μας σκόρπισε τα πάντα. Αυτό το σενάριο πια δεν είναι πεσιμισμός αλλά η αλήθεια κατά μέτωπο. 

Ήρθε η ώρα λοιπόν αυτό που δεν κάναμε τόσες χιλιάδες χρόνια να το κάνουμε τώρα, σήμερα, τούτη την ώρα. Να ενεργοποιήσουμε και να ποιήσουμε τον Λόγο. Να ενεργοποιήσουμε αυτή την Τρίτη ενέργεια μέσα μας και να ελευθερωθούμε απ’ όλα.
Ο Θεός λοιπόν μας έστειλε τον Λόγο Του Ιησού, για να μας δείξει την Ανώτερη Νοητική κατάσταση. Την ουσία των πάντων. Ο Ιησούς απ’ ότι θυμάστε μας είπε : Θεοί Εστέ. Μα δεν γίνεται να είμαστε εστεμμένοι βασιλιάδες και εμείς να μην θέλουμε να ενεργοποιήσουμε αυτή την περιουσία. Παρά να καθόμαστε και να χάνουμε ολοένα την αυτοκυριαρχία μας και όλη μας την υπόσταση.
Πώς ενεργοποιείται αυτή η ενέργεια ? Πόσο δύσκολο ή εύκολο είναι ? Δύσκολο δεν είναι, ούτε εύκολο, το μόνο που χρειάζεται είναι η θέληση. Να θελήσω να συναντήσω την περιουσία μου και την φυσική μου αυτή ενέργεια, του Θεοί Εστέ. Να επιτρέψω στον Θεό να με στέψει Άγγελο επί γης και να μου δώσει τα κλειδιά του Παραδείσου από δω.
Ποιο είναι το πρώτο βήμα για να περπατήσω τη θέληση αυτή και να ενεργοποιήσω την ενέργεια μου αυτή ? Μα φυσικά να επιλέξω να εγκαταλείψω τα πάντα για τον Θεό. Τι θα πει να εγκαταλείψω τα πάντα άραγε ? Να αφήσω το εγώ μου, να αφήσω τα πάθη μου, να αφήσω όλα αυτά που θεωρώ ότι με ορίζουν ως αξίες στη ζωή, να σταματήσω να κρίνω και να αξιολογώ τα πάντα και τους πάντες. Να ζητήσω από τον Θεό να με αναλάβει και να ξεκινήσει εκείνος μέσα μου την πιο υπέροχη μεταμόρφωση του εαυτού μου σε φωτεινή και λαμπρή ενέργεια, την δική Του ενέργεια.
Οι ενέργειες του Θεού, υπάρχουν μέσα σε κάθε άνθρωπο. Απλώς σε κάποιους είναι σε καταστολή και σε κάποιους άλλους αναβλύζουν περιστασιακά. Μα φαντάσου λίγο, την αγαπημένη σου γεύση, δεν θα ήθελες να τη γεύεσαι για πάντα ? Αν ήξερες δε, ότι δεν σου κάνει κακό αυτή η γεύση, αλλά σε αναβαθμίζει απόλυτα και ουσιαστικά ? Έτσι είναι και η γεύση της ενέργειας του Θεού μέσα μας, γίνεται ο μετασχηματιστής και μετά από αυτό τίποτε πια δεν σε ορίζει ποτέ ξανά. 

Σταμάτα να ανησυχείς, σταμάτα να φοβάσαι, να θλίβεσαι και να αντιμετωπίζεις τον εαυτό σου σαν κοινό θνητό. Ζήτα να σου δείξει ο Θεός τον δρόμο. Σίγουρα θα σου ανοίξει μπροστά σου τρόπους, για να σε οδηγήσει πάλι κοντά Του και να σου δώσει όλα όσα έχει ετοιμάσει για τη ζωή σου.
Η ζωή σου μπορεί να είναι σαν σε παραμύθι μέσα από την αγκαλιά του Θεού.
Όλα αυτά δεν είναι λόγια, όλα αυτά δεν είναι ένας απλώς δρόμος φράσεων και σκέψεων, αλλά μία βιωμένη καθ’ όλα διαδρομή. Μια διαδρομή που από τότε που αποφάσισα να αναζητήσω την αλήθεια και τον  Πατέρα μας, οι δρόμοι άνοιξαν διάπλατα και ύστερα Εκείνος μου άνοιγε και μου ανοίγει συνέχεια τρόπους και δρόμους για να είμαι συνέχεια κοντά Του. Έτσι μετά από δική Του παρότρυνση και μας το Λέει ο ίδιος μέσα στην Καινή Διαθήκη, άφησε τα όλα σε Μένα.
Μα δεν είναι υπέροχο να σου πάρει κάποιος όλα σου τα βάρη και το μόνο που σου ζητάει είναι να του δώσεις την καρδιά σου ? Να τον αγαπήσεις εξ’ όλης της καρδίας σου, όπως λέει.
Ελευθερία, ισορροπία, πίστη και αγάπη στον Θεό και τότε η ζωή παίρνει το χρώμα που της ανήκει. Του λευκού και του χρυσού. Αφού κανένα βάσανο δεν υπάρχει πια. Γιατί αυτό που μπαίνει μεταξύ σε μας και στον Πατέρα μας είναι το εγώ μας με όλο του το πακέτο= φόβος, ανασφάλεια, θλίψη κλπ.
Το σίγουρο είναι πως όλο αυτό δεν είναι ένα ακόμη παραμύθι, το σίγουρο πάλι είναι πως δεν έχω να κερδίσω ή να χάσω κάτι αν εσείς επιλέξετε να το πιστέψετε ή να το απορρίψετε. Αυτό που θέλω μέσα από την ψυχή μου είναι να δώσω την ευκαιρία σε όλα τα αδέρφια μου, όλους εσάς δηλαδή να αποκτήσετε την ευκαιρία να τον γνωρίσετε. Να μπορέσετε να Τον ακούσετε και γιατί όχι να Τον δείτε, να Τον νιώσετε. Όλο αυτό δεν είναι μία θρησκευτική προσέγγιση, αλλά μία αληθινή προσέγγιση μέσα από την αγάπη μου για Εκείνον. Μέσα από Εκείνον μου δίνεται η ευκαιρία να σας γράφω και να σας τον παρουσιάζω μέσα από την απλότητά Του. 

Γιατί ο Θεός δεν θέλει πτυχία, δεν χρειάζεται κάποιος να έχει βγάλει πανεπιστήμιο για να Τον δεχτεί. Όχι δεν μετράνε τα ρούχα και οι γραβάτες για Τον Θεό. Γιατί ο Θεός είναι απλότητα και γιατί και τον Υιό Του Ιησού μέσα στην ταπεινή απλότητα τον έφερε κοντά μας. Η καρδιά του κάθε ένα από μας είναι ένα λαβωμένο πουλί γεμάτο από πόνους . Ήρθε η ώρα για να την αφήσουμε στην πιο ασφαλή Χούφτα, αυτή του Θεού. Έτσι ο Πατέρας μας μετά από αυτή μας την κίνηση, θα σφραγίσει το κακό και δεν θα μας ξανά πλησιάσει.

ετικέτα ( αποκαλύπτω ) 

Δωροθέα