Τρίτη, 7 Ιουλίου 2015

Η δεύτερη όψη του ΙΧΘΥ= η δεύτερη ενέργεια του Θεού.

Αυτή την ενέργεια την είδαμε στο κείμενο οι 3 ενέργειες του Θεού.
Ποια είναι όμως η δεύτερη όψη του ΙΧΘΥ ? Καταρχήν να πούμε ότι ο ΙΧΘΥΣ ήταν ο Ιησούς.
Αν παρατηρήσουμε μέσα στον ζωδιακό κύκλο, το ζώδιο του Ιχθύ είναι το 12ο, είναι δηλαδή το τελευταίο. Αν το παρατηρήσουμε στο σχέδιο- σχήμα του θα δούμε ότι έχει δύο ιχθύς= ψάρια το ένα ανάποδο από το άλλο.


Τι ρόλο όμως μπορεί να παίζει αυτή όλη διαδρομή με τον ζωδιακό κύκλο και με τον Ιησού.
Γιατί επέλεξε αυτό το ζώδιο, το τελευταίο του κύκλου για να μας το παρουσιάσει ?
Το 12 λοιπόν είναι ένας αριθμός διδασκαλίας, ένας αριθμός που τον βλέπουμε στους 12 μήνες του χρόνου, στα 12 ζώδια αλλά και στους 12 μεσημβρινούς που έχει το κάθε ανθρώπινο σώμα.
Γιατί η κάθε διδασκαλία Πνευματικής ανάπτυξης βασίζεται σε μας, δηλαδή και στο σώμα μας. Αφού μέσα από το σώμα μας θα κάνουμε όλες τις γέφυρες ενότητας με το Θείο.
Όμως ας δούμε για αρχή τι θα πει Ιχθύς και ποια είναι αυτή η δεύτερη όψη ? Ποια είναι δηλαδή η πρώτη όψη, που θεωρητικά την ξέρουμε κι εμείς οφείλουμε να δούμε την δεύτερη ? Η οποία αυτή η δεύτερη όψη σημαίνει Φώτιση.
Κατά την Καινή διαθήκη λοιπόν ο ένας χρόνος αντιστοιχεί σε έναν ενιαυτό. Ένας ενιαυτός για τον καθένα μας είναι ένας ολόκληρος κύκλος, ενός χρόνου από τη ζωή μας. Δηλαδή 12 μήνες. Δώδεκα μήνες που όπως μπορούμε να καταλάβουμε τους λειτουργούμε μόνο με την μία όψη, την πρώτη. Αυτό που ίσως δεν έχουμε κάνει ακόμη ή ίσως κάποιοι να το κάνουν περιστασιακά και ανάλογα τις συνθήκες, χωρίς να το καταλάβουν είναι να ενεργοποιήσουν και την δεύτερη όψη. Δώδεκα μήνες λοιπόν ένας ενιαυτός για τον καθένα μας, που όμως ο καθένας από μας τον κύκλο αυτόν τον κλείνει ανάλογα με τον μήνα και τη μέρα που γεννήθηκε. 

Για παράδειγμα για μένα ένας ενιαυτός ολοκληρώνει τον κύκλο του κάθε χρόνο στις 23 Απριλίου, που είναι η γενέθλιος μέρα μου.
Ποιος είναι ο δικός μου ο στόχος όμως προς την πρώτη και ως προς τη δεύτερη όψη ? Πόσο και που με ενδιαφέρει εμένα ο Ιχθύς αφού ανήκω στο ζώδιο του Ταύρου ? Ποιος είναι ο δρόμος για να βρω αυτές τις δύο όψεις ?
Εμένα λοιπόν που ανήκω στο ζώδιο του Ταύρου η πρώτη όψη είναι πολύ μεγαλύτερη από τη δεύτερη. Οπότε για να τις φέρω σε ισορροπία χρειάζομαι μεγαλύτερη διαδρομή. Η δεύτερη όψη μου είναι από το ζώδιο του Ιχθύ προς τον ταύρο που είναι μόλις δυο ζώδια. Ενώ η πρώτη όψη μου από τον ταύρο προς τον Ιχθύ έχει αρκετά ζώδια να διανύσει.
Στόχος μου είναι να φέρω αυτές τις διαδρομές σε απόλυτη αρμονία και τελικά να υπερισχύσει η δεύτερη όψη, αυτή την Φώτισης.
Αυτό που έχω στόχο είναι να αποκτήσω την υποδομή του Ιησού ως δάσκαλου για να μπορέσω να λάβω το Χρίσμα.
Η πρώτη όψη που είχε ο Ιησούς και την έφερε σε ισορροπία ήταν όλο το κομμάτι της βιολογίας του και το εγώ του, τα οποία τα είχε φέρει σε αρμονία με την θεϊκή του Υπόσταση. Έτσι Εκείνος ενεργοποίησε την δεύτερη όψη αυτή την φώτισης. Η δεύτερη όψη ήταν το ψυχικό του κάλλος το οποίο έλαβε τη Φώτιση για να μας διδάξει εμάς όλους τον τρόπο και τον δρόμο να βγούμε μια για πάντα από τον τρόμο.
Οπότε και στην δική μου περίπτωση που έχω φέρει ως παράδειγμα η πρώτη μου όψη από είναι από τον Ταύρο προς τον Ιχθύ έχει μεγάλο κομμάτι. Ενώ η δεύτερη μου όψη αυτή του ψυχικού μου κάλλους είναι μικρότερη, αφού από τον Ιχθύ προς τον Ταύρο η απόσταση είναι μικρότερη. 

Η πρώτη όψη λοιπόν έχει να κάνει με τον παλιό μου εαυτό αυτόν που όλοι τον γνωρίζουμε ως εγώ- σάρκα- πάθη και η δεύτερη μου όψη με τον καινούργιο μου εαυτό τον Χριστικό μου εαυτό.
Αναζητώ λοιπόν τα στοιχεία αυτά που μου λείπουν από την Χριστική μου αυτή ενέργεια και σιγά- σιγά τα «εμβολιάζω» μέσα στην πρώτη μου όψη. Έτσι με αυτόν τον τρόπο αρχίζω να δημιουργώ υποδομή γέφυρας της μίας όψης με την άλλη.
Ποιος είναι ο στόχος ? Μα να περπατώ μέσα από κάθε ενιαυτό = χρόνο όλο και πιο κοντά στην Χριστική μου αυτή δεύτερη Νέα όψη για να λάβω τη Φώτιση.
Η φώτιση αυτή είναι μία μόνιμη αναδημιουργία, είναι ακριβώς όπως τα φρέσκα φρούτα, λαχανικά και λουλούδια, από μένα χρειάζεται συνεχόμενη φροντίδα και περιποίηση για να φτάσω μία μέρα στην απόλυτη ένωση. Έτσι να φτάσω σε έναν ενιαυτό και τους 12 μήνες = 12 μαθητές του Ιησού στην απόλυτη Φώτιση. Τότε ο Άγιο Πνεύμα θα κατοικεί εντός μου και τότε τα Θεία Δώρα θα είναι στα χέρια μου έτοιμα για να βοηθήσουν άλλους ανθρώπους μέσα από την γνώση, αλλά κυρίως τη στάση ως ζωή. Γιατί η κάθε γνώση από μόνη της, χωρίς ουσιαστική στάση-θέση στη ζωή, είναι σαν να μην υπάρχει. Η γνώσεις για να δίνουν καρπούς οφείλουν να βιώνονται και να μεταφέρονται μηνύματα πίστης μέσα από το είμαι και το πράττω. 

Τώρα ξέρω πως θα αρχίσετε ενδεχομένως να αναζητάτε πόσος είναι ο δικός σας κυκλικός ενιαυτός ως προς το ζώδιο του Ιχθύ. Μέσα από το δικό μου παράδειγμα θα δείτε και θα βρείτε τον τρόπο. Όσο ερευνάτε τον δρόμο και εσάς τους ίδιους τόσο πιο πολύ θα σας ανοίγεται διάπλατα η αγκαλιά βοήθειας και στήριξης από τον ίδιο τον Ιησού, ο οποίος είναι ένας υπέροχος Δάσκαλος, πάντα πρόθυμος να διδάξει κάθε άνθρωπο που διψά να παραδώσει τα σκήπτρα του εγώ του.
Τώρα τι γίνεται άραγε με αυτούς που ανήκουν ήδη στο ζώδιο του Ιχθύ ? Αυτοί ενδεχομένως να θέλουν όλους τους μήνες, δηλαδή έναν ολόκληρο χρόνο για να καλύψουν την μία όψη ή μπορεί να έχουν την υποδομή της. Αυτό που θα κάνουν όσοι διψούν για να μάθουν είναι να αναζητήσουν με απόλυτη ειλικρίνεια το μέγεθος του εγώ τους, τα πάθη και τις ασθένειες της σάρκας τους, όπου από αυτά θα λάβουν και ακριβώς την απόστασή τους που έχουν από την δεύτερη όψη και τη Φώτιση.
Κάθε σωματικό βάρος * είναι ένας  απομαγνήτης  της Θείας Φώτισης. Γιατί το σωματικό βάρος συνήθως έχει δημιουργηθεί από τις αντιξοότητες του μυαλού- σκέψεις- συναισθήματα, δηλαδή με μια λέξη από τον εγωισμό.

*σωματικό βάρος εννοούμε κάθε ασθένεια, κάθε μπλοκάρισμα που αποκτά το σώμα και χάνει τη φυσική του υπόσταση. Κάθε σωματικό τέτοιο άλγος δημιουργήθηκε μέσα από χρόνια «κακοποίηση» της ψυχής μας και της πραγματικής μας υπόστασης. Έτσι το σώμα μας δείχνει το μέγεθος όλης αυτής της χειριστικής καταπίεσης, συμπίεσης.

ετικέτα ( αποκαλύπτω ) 

Δωροθέα