Το
λάδι ταΐζει την πείνα και το νερό καλύπτει τη δίψα.
Η
πείνα και η δίψα είναι δύο ενέργειες χειραγώγησης. Δύο ενέργειες οι οποίες
κατευθύνουν τον άνθρωπο.
Όταν
έναν άνθρωπο τον κατευθύνεις μέσα από αυτές τις δύο ανάγκες τον μετατρέπεις σε
υποχείριο.
Το
μυαλό μαγκώνει και δεν μπορεί να λειτουργήσει αρμονικά. Η πείνα είναι αυτή που
τώρα στον πλανήτη μας, δείχνει τη δύναμή της. Έτσι αρκετοί άνθρωποι τώρα έχουν
φτάσει να βιώνουν τα επίπεδα της πείνας.
Όμως
εμείς όλοι μας έχουμε μία εσωτερική δύναμη, που λέγεται Θεϊκό Κύτταρο. Κάθε
άνθρωπος μέσα του έχει τη δύναμη του Θεού και μπορεί να την ενεργοποιήσει.
Το
Λάδι = έλαιο = έλεος = ελεημοσύνη, οδηγεί στη λησμοσύνη της ανθρώπινης φύσης
και ενεργοποιεί την Θεϊκή φύση. Η ελεημοσύνη είναι ένας δρόμος όχι πτώσης, αλλά
ανάτασης και ανάστασης. Ο άνθρωπος που αναζητά αντί για το λάδι = τροφή για να
καλύψει την ανθρώπινη φύση του, το έλαιο = εσωτερική φωτεινή του Θεϊκή Φύση,
πάντα θα καλύπτει και τις δύο του πλευρές.
Δηλαδή την ανθρώπινη και την Θεϊκή,
γιατί ο Θεός θα τον καλύπτει πάντα με το Έλεος Του. Όσο ο άνθρωπος αγωνίζεται
μόνο για το ανθρώπινο στοιχείο του, λάδι για να καλύψει την πείνα του, θα
περιστοιχίζεται μόνο από φόβους και ανασφάλειες. Ο φόβος και οι ανασφάλειες θα
τον τοποθετήσουν σε μία δύνη. Αυτή η δύνη θα τον φέρνει αντιμέτωπο με
δυστυχίες. Ο φόβος απομαγνητίζει ότι καλό είναι να μας συμβεί και έτσι τα καλά
στη ζωή του ανθρώπου μοιάζουν σαν είδος προς εξαφάνιση. Ενώ όταν ο άνθρωπος
αναζητήσει το Πνευματικό έλαιο, αυτό που ανήκει στη Θεική του φύση, όλα μα όλα
στη ζωή του θα ρέουν μέσα από την Ενέργεια του Θεού.
Οι
οδηγίες μέσα στην αποκάλυψη του Ιωάννη, αλλά και σε όλη την Καινή Διαθήκη
αποκαλύπτουν ότι ο άνθρωπος του Θεού, δε θα πεινάσει, δεν θα πονέσει ποτέ ξανά.
Παρακάτω
είναι ένα απόσπασμα από το 7ο κεφάλαιο της Αποκάλυψης του Ιωάννη, το
οποίο μας δείχνει την μετατροπή που οφείλουμε να κάνουμε για να μπορέσουμε να
βιώσουμε απόλυτα και ολοκληρωτικά το Θεοί Εστέ.
Αποκάλυψη
Ιωάννη Κεφάλαιο 7
καὶ εἶδον ἄλλον ἄγγελον ἀναβαίνοντα ἀπὸ ἀνατολῆς ἡλίου, ἔχοντα σφραγῖδα Θεοῦ ζῶντος, καὶ ἔκραξε φωνῇ μεγάλῃ τοῖς τέσσαρσιν ἀγγέλοις, οἷς ἐδόθη αὐτοῖς ἀδικῆσαι τὴν γῆν καὶ τὴν θάλασσαν, 3 λέγων· Μὴ ἀδικήσητε τὴν γῆν μήτε τὴν θάλασσαν μήτε τὰ δένδρα
ἄχρις οὗ σφραγίσωμεν τοὺς δούλους τοῦ Θεοῦ ἡμῶν ἐπὶ τῶν μετώπων αὐτῶν
Μετὰ ταῦτα εἶδον, καὶ ἰδοὺ ὄχλος πολύς, ὃν ἀριθμῆσαι αὐτὸν οὐδεὶς ἐδύνατο, ἐκ παντὸς ἔθνους καὶ φυλῶν καὶ λαῶν καὶ γλωσσῶν, ἑστῶτας ἐνώπιον τοῦ θρόνου καὶ ἐνώπιον τοῦ ἀρνίου, περιβεβλημένους στολὰς λευκάς, καὶ φοίνικες ἐν ταῖς χερσὶν αὐτῶν· 10 καὶ κράζουσι φωνῇ μεγάλῃ λέγοντες· Ἡ σωτηρία τῷ Θεῷ ἡμῶν τῷ καθημένῳ ἐπὶ τοῦ θρόνου καὶ τῷ ἀρνίῳ. 11 καὶ πάντες οἱ ἄγγελοι εἱστήκεισαν κύκλῳ τοῦ θρόνου καὶ τῶν πρεσβυτέρων καὶ τῶν τεσσάρων ζῴων, καὶ ἔπεσαν ἐνώπιον τοῦ θρόνου ἐπὶ τὰ πρόσωπα αὐτῶν καὶ προσεκύνησαν τῷ Θεῷ 12 λέγοντες· Ἀμήν· ἡ εὐλογία καὶ ἡ δόξα καὶ ἡ σοφία καὶ ἡ εὐχαριστία καὶ ἡ τιμὴ καὶ ἡ δύναμις καὶ ἡ ἰσχὺς τῷ Θεῷ ἡμῶν εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων· ἀμήν.
Οὗτοί εἰσιν οἱ ἐρχόμενοι ἐκ τῆς θλίψεως τῆς μεγάλης, καὶ ἔπλυναν τὰς στολὰς αὐτῶν καὶ ἐλεύκαναν αὐτὰς ἐν τῷ αἵματι τοῦ ἀρνίου. 15 διὰ τοῦτό εἰσιν ἐνώπιον τοῦ θρόνου τοῦ Θεοῦ καὶ λατρεύουσιν αὐτῷ ἡμέρας καὶ νυκτὸς ἐν τῷ ναῷ αὐτοῦ. καὶ ὁ καθήμενος ἐπὶ τοῦ θρόνου σκηνώσει ἐπ' αὐτούς. 16 οὐ πεινάσουσιν ἔτι οὐδὲ διψήσουσιν ἔτι, οὐδ' οὐ μὴ πέσῃ ἐπ' αὐτοὺς ὁ ἥλιος οὐδὲ πᾶν καῦμα
Ποιες
είναι οι στολὰς λευκάς και ποιοι είναι οι φοίνικες ἐν ταῖς χερσὶν αὐτῶν ?
ετικέτα ( αποκαλύπτω )
Δωροθέα