Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2015

Προσευχή για την κατάθλιψη και για την κακή διάθεση.

Εις το Όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος Αμήν.
Άγιος ο Θεός, Άγιος Ισχυρός, Άγιος Αθάνατος, ελέησον ημάς. ( 3 φορές )
Δόξα Πατρί και Υιό και Αγίο Πνεύματι. Και νυν και αεί και εις τους Αιώνας των αιώνων Αμήν.


Παναγία Τριάς, λέησον μς. Κύριε, λάσθητι τας μαρτίαις μν. Δέσποτα, συγχώρησον τς νομίας μν. γιε, πίσκεψαι κα ασαι τς σθενείας μν, νεκεν το νόματός σου.
Κύριε, λέησον· Κύριε, λέησον· Κύριε, λέησον.

                 ( ψαλμός 30/10)
λησν με, Κριε, τι θλβομαι· ταρχθη ν θυμ φθαλμς μου, ψυχ μου κα γαστρ μου. 


                   ( Προς Κορινθίους Β’ κεφ. Α’ 8-11)
Ο γρ θέλομεν μς γνοεν, δελφοί, πρ τς θλίψεως μν τς γενομένης μν ν τ σί, τι καθ᾿ περβολν βαρήθημεν πρ δύναμιν, στε ξαπορηθναι μς κα το ζν· λλ ατο ν αυτος τ πόκριμα το θανάτου σχήκαμεν, να μ πεποιθότες μεν φ᾿ αυτος, λλ᾿ π τ Θε τ γείροντι τος νεκρούς· ς κ τηλικούτου θανάτου ρύσατο μς κα ύεται, ες ν λπίκαμεν τι κα τι ύσεται, συνυπουργούντων κα μν πρ μν τ δεήσει, να κ πολλν προσώπων τ ες μς χάρισμα δι πολλν εχαριστηθ πρ μν.



                     ( ψαλμός 55)
 2 ΕΛΕΗΣΟΝ με, Θες, τι κατεπτησ με νθρωπος, λην τν μραν πολεμν θλιψ με. 3 κατεπτησν με ο χθρο μου λην τν μραν, τι πολλο ο πολεμοντες με π ψους. 4 μρας ο φοβηθσομαι, γ δ λπι π σ. 5 ν τ Θε παινσω τος λγους μου, π τ Θε λπισα, ο φοβηθσομαι τ ποισει μοι σρξ. 6 λην τν μραν τος λγους μου βδελσσοντο, κατ᾿ μο πντες ο διαλογισμο ατν ες κακν. 7 παροικσουσι κα κατακρψουσιν· ατο τν πτρναν μου φυλξουσι, καθπερ πμειναν τ ψυχ μου. 8 πρ το μηθενς σσεις ατος, ν ργ λαος κατξεις. Θες, 9 τν ζων μου ξγγειλ σοι, θου τ δκρυ μου νπιν σου ς κα ν τ παγγελίᾳ σου. 10 πιστρψουσιν ο χθρο μου ες τ πσω, ν ν μρ πικαλσωμα σε· δο γνων τι Θες μου ε σ. 11 π τ Θε ανσω ρμα, π τ Κυρίῳ ανσω λγον. 12 π τ Θε λπισα, ο φοβηθσομαι τ ποισει μοι νθρωπος. 13 ν μο, Θες, εχα, ς ποδσω ανσες σου, 14 τι ρρσω τν ψυχν μου κ θαντου κα τος πδας μου ξ λισθματος· εαρεστσω νπιον Κυρου ν φωτ ζντων.

Με το Κομβοσχοίνι :
Παναγία Τριάς ελέησον ημάς.
Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με. Υπερ Αγία Θεοτόκε Δέσποινα πρέσβευε υπέρ ημών.


Προσευχή δοθείσα ως σειρά από τον Ουράνιο Πατέρα μας Θεό.

ετικέτα ( πνευματικότητα )