Παρασκευή, 9 Οκτωβρίου 2015

Γιατί Θεέ μου με δοκιμάζεις ?

Γιατί Θεέ μου με δοκιμάζεις ?
Αγαπημένο μου παιδί, δεν σε δοκιμάζω εγώ. Εσύ σε έχεις βάλει σε αυτό το μονοπάτι του πόνου και φόβου. Εγώ σου έδωσα τη γνώση, σου έδωσα τον νου, σου έδωσα τα πάντα γύρω σου για την δική σου ευκολία.


Σου έδωσα τη βάφτιση σου, σου έδωσα τη μετάνοια, σου έδωσα τον δρόμο της συγχώρεσης, σου έδωσα την Αγία κοινωνία. Ούτε μία στιγμή δεν σε έχω αφήσει χωρίς τις βοήθειες μου.
Με τη βάφτισή σου παιδί μου πήρες από μένα όλα όσα χρειάζεσαι για τη ζωή. Το μόνο που έχεις να κάνεις παιδί μου είναι να ζεις με το όνομά Μου. Να βάλεις τη μέρα σου στα δικά Μου χέρια.
Εσύ το μόνο που χρειάζεται να κάνεις παιδί μου είναι να σε απαλλάξεις από όλα όσα σε βαραίνουν. 

Οι δοκιμασίες παιδί μου, δεν είναι δρόμος δικός μου. Αναζήτησε τις δοκιμασίες σου και μέσα σε αυτές θα με δεις να προσπαθώ να σε αποτρέψω από αυτές. Θα δεις ότι σου έχω στείλει πόσα μηνύματα, τα οποία έμειναν αναπάντητα από εσένα και στη σιωπή σου. Σου έστειλα πόσους αγγέλους για να σε αποτρέψουν από το μονοπάτι του πόνου- φόβου. Κι όμως εσύ επιμένεις να είσαι εκεί.
Σου είπα τόσες φορές ότι δεν πειράζει για κάθε τι που επέλεξες, αν θέλεις εσύ και μου ζητήσεις τη βοήθειά μου, θα σε βοηθήσω να απαλλαγείς από κάθε σου φορτίο. Όμως παιδί μου, αν δεν μου ζητήσεις δεν μπορώ να παρέμβω. Καθώς σου έχω δώσει την ελεύθερη Βούληση, γιατί σε εμπιστεύομαι. Οπότε μόνο αν εσύ με καλέσεις μπορώ να αναλάβω.
Ίσως μερικές φορές να νομίζεις ότι αργώ, ότι δεν σε ακούω ή ότι έχω κάτι μαζί σου. Τίποτε από αυτά δεν συμβαίνει παιδί μου, αλλά τίποτε. Δεν σε μάχομαι παιδί μου, γιατί πολύ απλά κάθε φορά που εσύ πονάς εγώ πονάω περισσότερο.
Θέλω να σε βλέπω χαρούμενο και ανέμελο, για αυτό σου είπα να μη νοιάζεσαι για τίποτε, για να ζεις εσύ με χαρά. 

Κάθε φορά που με ρωτάς «Θεέ μου γιατί με δοκιμάζεις» παιδί μου, δακρύζω και πονάω για σένα. Ψάχνω τρόπους να με αναγνωρίσεις. Γιατί σου μιλάω κάθε δευτερόλεπτο.
Για να μπορέσεις παιδί μου να με ακούσεις και αν δεις ότι δεν σε τιμωρώ, αλλά σε αγαπώ και σε πιστεύω, έλα σε μένα. Δέξου την βοήθεια μου. Πάρε έναν από τους δρόμους μου που θα σε φέρουν στα σκαλιά μου, για να σου δώσω παιδί μου την περιουσία σου, την ελευθερία σου και την χαρά στο πρόσωπο και τη ζωή σου.
Έλα να μετανοήσεις, να κοινωνήσεις και μετά αγάπησε όλα σου τα αδέρφια. Μετά άφησέ μου τη ζωή σου και αφέσου με πίστη σε μένα. Ζήσε με Θεό τη μέρα σου και όχι τη μέρα σου με Θεό. Γιατί στο δεύτερο είμαι απόσπασμα στη μέρα σου, ενώ στο πρώτο θα είμαστε ένα.

ετικέτα ( Πνευματικότητα ) 

Δωροθέα