Σάββατο, 7 Νοεμβρίου 2015

Τι σημαίνει είμαι αυτό που είμαι ?

Ως προς το σεβασμό .. και όχι ως προς το ανεβάζω τον εγωισμό μου.. δηλαδή δεν επιβάλω και ενισχύω τον χαρακτήρα μου προσπαθώντας να κάνω τους άλλους να συμφωνούν μαζί μου. Δεν αρχίζω να απαιτώ. Γιατί το απαιτώ δεν συνάδει με τον σεβασμό, αλλά με το χειραγωγώ, εκβιάζω.


Οπότε το να ανακαλύψουμε αυτό που πραγματικά είμαστε, ως αυθεντικότητα, μέσα από τα βήματα της αυτογνωσίας, δεν σημαίνει ενισχύω το εγώ.
Δεν σημαίνει πως επειδή μέχρι τώρα, από την χαμηλή αυτοεκτίμηση που είχα ως προς τον εαυτό μου, αρχίζω να κάνω επίθεση σε όλους τους άλλους. 

Αλλά μέσα από τα βήματα της αυτογνωσίας, αναγνωρίζω την πραγματική μου ουσία, τα πραγματικά μου θέλω- νιώθω και αρχίζω να καταρρίπτω σιγά- σιγά όλα τα καθεστώτα που δεν μου ανήκουν. Έτσι αποκτώ έναν σεβασμό. Με αυτόν τον σεβασμό πορεύομαι και αυτός ο σεβασμός απλώνεται σε όλο μου το περιβάλλον.
Αν μέχρι χθες θύμωνα και το έκρυβα. Τώρα με οδηγό την αυτογνωσία, ξέρω πότε και με τι θυμώνω, το επεξεργάζομαι και καταλαβαίνω ότι δεν φταίνε οι άλλοι. Απλώς εγώ το είχα πάρει προσωπικά και κάθε τους λόγο τον «φορούσα» στενό κουστούμι πάνω μου. Έτσι αλλάζω τον τρόπο που βλέπω και αναγνωρίζω τα πράγματα και μέσα από τον σεβασμό ως προς το είμαι μου, θα τοποθετήσω με ηρεμία τη θέση μου.
Ανακαλύπτω λοιπόν αυτό που είμαι δεν σημαίνει, ακονίζω τα «μαχαίρια» μου, για να βγω να κάνω επίθεση. Αλλά αναγνωρίζω όλα όσα με ανάγκασα εγώ να είμαι ή να νιώθω και απελευθερώνομαι από όλα. 

Αρχίζω να φέρομαι με περισσότερη αγάπη και κατανόηση σε όλους και σε όλα.

Ο δρόμος της αναζήτησης του είμαι μας, είναι ανεξάντλητος και κάθε μέρα, κάθε λεπτό μας παρουσιάζει και νέο μονοπάτι για να το περπατήσουμε.

ετικέτα ( ευημερία ) 

Δωροθέα