Κυριακή, 8 Νοεμβρίου 2015

Αρχάγγελος Ραφαήλ

Θεραπεύω όλα όσα εσύ δεν μπορείς. Είμαι πάντα στο πλευρό σου όταν πονάς, αρκεί να Με ζητάς.
Ο κάθε σου πόνος είναι ένα ακόμη αγκάθι στην καρδιά σου και Εγώ ο Αρχάγγελος Ραφαήλ είμαι πάντα πρόθυμος να σε βοηθήσω.
Άνοιξε την καρδιά σου, κλείσε τα μάτια σου και με απλότητα και παιδικότητα κάλεσέ Με.


Νιώσε μία λευκή ενέργεια να σε τυλίγει και μία πράσινή φλόγα να πηγαίνει στο σημείο του πόνου. Νιώσε την ανακούφιση. Νιώσε ένα γλυκό μούδιασμα. Νιώσε τον πόνο να φεύγει και το σημείο του πόνου να θεραπεύεται.
Αν ο πόνος είναι συναισθηματικός, αγαπημένε μου αδερφέ ή αδερφή, τότε νιώσε την πράσινη φλόγα να πηγαίνει στο στομάχι σου. Εκεί που μαζεύονται όλα τα συναισθήματα που σε κάνουν να πονάς. Ύστερα νιώσε μία ροζ φλόγα να ζεσταίνει και να ανακουφίζει την καρδιά σου. Και τέλος νιώσε το χέρι Μου, την ενέργειά Μου αδερφέ/ αδερφή στην κορυφή του κεφαλιού σου. 

Πες : Είμαι απόλυτα θεραπευμένος/νη σε όλους τους τομείς και όλα τα επίπεδα τώρα.
Νιώσε την αρμονία να επιστρέφει σε κάθε σου κύτταρο. Είσαι παιδί του Θεού και είσαι γεμάτος/η από το Θεϊκό Λευκό Φως.
Μπορείς να λες και αυτή την ευχή :
Αρχάγγελε Ραφαήλ με τα ολόλευκα φτερά σου κάλυψέ με και προστάτεψέ με. Βοήθησέ με να λυτρωθώ από κάθε πόνο, από κάθε βάσανο, από κάθε θλίψη. Δώσε μέσα στην καρδιά μου την ελπίδα της αναγέννησης και δώσε μου τα όπλα για την απόλυτη και ολοκληρωτική θεραπεία μου.
Σε ευχαριστώ. Αμήν.

ετικέτα ( Πνευματικότητα ) 

Δωροθέα