Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου 2015

Ο Θεός να σε κρατά σφιχτά από το χέρι.

Μία υπέροχη συνάντηση με έναν παππούλη που είχα εχθές, μου έδωσε για περιουσία αυτήν  την τόσο όμορφη, αλλά και συνάμα δυνατή πρόταση.


Ο Θεός να σε κρατά σφιχτά από το χέρι. Εκείνη την ώρα που ο παππούλης μου έλεγε αυτή τη φράση, παράλληλα μου έδειχνε πώς να μας κρατά ο Θεός σφιχτά από τον καρπό.
Να έτσι από εδώ να σε κρατά σφιχτά, μου είπε.
Ο παππούλης έφτασε σε αυτή τη φράση, μετά από μία μισάωρη συζήτηση που είχαμε κατά τη διάρκεια που ήμουν στο λεωφορείο.
Εκείνος μου έλεγε ιστορίες από τη ζωή, ήταν τόσο παραστατικός και ο τρόπος που μιλούσε για τις αδικίες τις ζωής ήταν μοναδικός. Λέγοντας ξανά και ξανά, πως θα έπρεπε εμείς οι άνθρωποι να ασχολούμαστε μόνο με το τώρα, γιατί η ζωή είναι τόσο απρόβλεπτη που δεν ξέρεις τι θα έρθει στο αύριο.
Όταν φτάσαμε στον προορισμό μας, τον ευχαρίστησα για την τόσο όμορφη κουβέντα μας, του ευχήθηκα καλή χρονιά με υγεία πάνω απ’ όλα.
Μια φράση που τη λέμε όλοι μας, το υγεία πάνω απ’ όλα. Μια φράση που είναι κοινότυπη, αλλά που τελικά κανένας μας δεν την εννοεί, αφού δεν θέλουμε μόνο υγεία, αλλά ένα σορό άλλα πράγματα.
Πάνω λοιπόν σε αυτή μου τη φράση, ο παππούλης μου είπε. 
Παιδί μου, αντί να λέμε υγεία πάνω απ’ όλα, ας λέμε «Ο Θεός να σε κρατά σφιχτά από το χέρι».
Έτσι σε όλα θα είμαστε εντάξει αφού θα καταφέρουμε τον Θεό να μας κρατά από το χέρι. Που σημαίνει ότι ύστερα από αυτό έχουμε ακλόνητη πίστη και αυτή είναι οδηγός μας.
Να είναι ευλογημένος ο παππούλης αυτός, που μου έδωσε μία τόσο σπουδαία περιουσία, την οποία σήμερα την μοιράζομαι μαζί σας.
Αυτό θα σας ευχηθώ και εγώ λοιπόν.

Ο Θεός να σας κρατά σφιχτά από το χέρι!!!

ετικέτα ( τέχνη ζωής ) 

Δωροθέα